Juhannusjuopottelu-gallup
No niin. Kuinka paljon aiot kipata tänä juhannuksena?
Kommentit (83)
En tosiaankaan aio juoda muuta kuin lähinnä vettä ja senkaltaisia aineita.
Humalatila on niitä vastenmielisimpiä olotiloja mitä tiedän. Kaiken lisäksi joukossa usein tyhmyys tiivistyy. Ja se näkyy juhannuksena humalaisten uhkarohkeutena. Mennään humalassa uimaan, lähdetään veneilemään, riidellään jne. Humalahakuisten kannattaisi raahata veneensä niin kauaksi rannasta, ettei sitä helpolla saisi veden ääreen. Uiminenkin pitäisi jotenkin tehdä vaikeaksi, en tiedä miten.
Olutta vaan, mutta runsaasti. Jos yhden snapsin päälle.
Kuohuviiniä, puna- ja valkoviiniä ruuan kanssa. Siinäpä se. Saunassa Novellea.
Kiva, kukahan meiltä töistä on täällä myös, kun tämä oli sitä mieltä, että olin jo äänestänyt =D.
Vietetään jussia oman perheen kesken ja juoda en aio mitään alkoholia. En vaan saa mitään irti siitä tissuttelusta saatikka mistään känneistä. Eikä lasten sellaista tarvitse katsella! En itsekkään tykkää sellaisesta pöhnäisten sössötyksestä!
Aion juoda valkoviiniä, ostamme porukalla sitä mökille määrän X.
Jotta en a) humallu liikaa b) kärsi dehydraatiosta juotuani melko runsaasti viiniä, aion nauttia viinini kivennäisveteen lantrattuna. Iso muovimuki + vahva viini on melko petollinen yhdistelmä. Suosittelen kokeilemaan lantrausta, jos ei ihan missään paremmissa piireissä ole juhannusta juhlimassa.
Aattona lounaalla valkkaria, päivällisellä punkkua, mansikoiden kanssa lasi skumppaa ja saunan jälkeen muutama siideri tai lonkero. Päivänä illalla ehkä useampikin lonkku, riippunee siitä miten maistuu ja millanen keli on.
Koppa kaljaa riittää, eli aijon juoda maltillisesti
Saatan repäistä ja juodan yhden Ginger Joen. Meillä on alle vuoden ikäinen lapsi ja vietämme juhannuksen anoppilassa, eli mitään teinivuosien ryyppyjusseihin verrattavia pirskeitä ei ole odotettavissa.
En juo. Vapaata on ja itse asiassa ihan kesälomalla olen. Mutta ei vaan kiinnosta ja ukkokaan ei ota. Lähdetään huvipuistoon sen sijaan ☺
Itse juon kirkasta kera mieleisen lantringin (Schweppes Russian tms.), mies lienee olutlinjalla. Sitä en vielä tiedä juopotellaanko koko juhannus vai loppuuko kunto ja into parin päivän jälkeen. :D
En ota alkoholia, olen raskaana. Tuskin saunasiideriä enempää olisi tullut otettua vaikken olisikaan, on pieni lapsi jo ennestään perheessä. Mies varmaan parit oluet nauttii.
Kyl maar aion juoda! Bissee, siduu, sangriaa ja valkkaria, ehkä pari snapsia. Varmaan huppeliin asti jossain vaiheessa juhannusta, mutta ei missään nimessä mitään änkyrää.
Aatto kiltisti anopilla ja juhannuspäivänä poksauttelen skumppaa, aitoa siideriä ja ruuan kanssa punkkua. Tietäispä anoppi millainen juhlija osaan olla.. 😁
Normaalisti joisin punkkua ja ehkä jotain väkeviä. Nyt olen raskaana, joten saat muut hoidella juomapuolen. :)
Vierailija kirjoitti:
Aion juoda valkoviiniä, ostamme porukalla sitä mökille määrän X.
Jotta en a) humallu liikaa b) kärsi dehydraatiosta juotuani melko runsaasti viiniä, aion nauttia viinini kivennäisveteen lantrattuna. Iso muovimuki + vahva viini on melko petollinen yhdistelmä. Suosittelen kokeilemaan lantrausta, jos ei ihan missään paremmissa piireissä ole juhannusta juhlimassa.
Keski-Euroopassa viinin lantraaminen kivennäisveteen on aivan yleistä paremmissakin piireissä.
Vastaus gallupiin: taidan pysyä alkoholittomalla linjalla.
Olutta koko jussin ja reilusti. Saattaa olla et pari snapsia aamulla otan, että lähtee uutee nousuu paremmin.
Tehdääs tästä kiintoisampi. Jos aiot juoda, tee lista juomavalikoimastasi.
Jos et, kerro tarkempi syy: ei juhannus kiinnosta, et juo muutenkaan, olet töissä tms.
AP