Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Juhannusjuopottelu-gallup

Kyylä
22.06.2016 |

No niin. Kuinka paljon aiot kipata tänä juhannuksena?

Juhannusjuopottelu-gallup

Vaihtoehdot

Kommentit (83)

Vierailija
21/83 |
22.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juon, koska menen festareille. Siideriä ja salmaria nyt ainakin.

N19

Vierailija
22/83 |
22.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan kuten muutoinkin viikonloppuna, päivällisen kanssa viiniä (valkoista tai punaista). Muuten juomana oma inkivääri-sitruuna-mintunlehti-vesi. 

Emme juo siideriä, kaljaa tai väkeviä lainkaan. Ei vaan maistu. Joskus haluan esim. kunnon pihvin kanssa coca colaa. Mutta se on harvoin. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/83 |
22.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaiseen mukavaan nousuhumalaan ajattelin itseni juoda viinillä (mahdollisesti kivennäisveteen laimennetulla). Pikkuhiprakka pysyy yllä siiderillä. Loppuillasta sitten jo enemmän alkoholittomia, en millään jaksaisi darraa. Mutta voi olla että lähtee lapasesta ja ryyppäänkin ihan huolella ja sitten on kauhea darra ja morkkis. Kaveriporukalla ollaan, pari minulle vähän tuntematontakin mukana.

Vierailija
24/83 |
22.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pe-la välisen yön vielä duunissa (pyhälisät jee!) mutta juhannuspäivänä alkaakin loma.  Luultavasti mennään jonnekkin mettään piknikille, jos on hyvä ilma. Eli tiedossa taskulämmintä Sherwoodia ja pari lonkeroa.  Varmasti illasta tulee otettua pari napsua väkevää, kaapista löytyis korkkaamaton Jaloviina Kaski... Tavoitteena on darraton sunnuntai, koska ei olis kiva alottaa lomaa darralla. 

Vierailija
25/83 |
22.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Grillataan ja ryypätään lasten kanssa,  ruuan kanssa viiniä, saunassa olutta ja jälkkäriksi kahvia, kakkua ja kermalikööriä :)

Vierailija
26/83 |
22.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mamanuudeli kirjoitti:

Grillataan ja ryypätään lasten kanssa,  ruuan kanssa viiniä, saunassa olutta ja jälkkäriksi kahvia, kakkua ja kermalikööriä :)

Ja ettei kukaan tästä lasua tee, eikä ilmoita asiattomaksi, mun lapset on 18 v, 21 v ja 25 v, jotka tulevat seuralaisineen meille juhannuksen viettoon.  En voinut vastustaa kiusausta, hyvää juhannusta kaikille palstalaisille <3

Vierailija
27/83 |
22.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luultavasti tulee tissuteltua koko juhannus mutta en mitään kaatokännejä vedä. Kaapista löytyy tällä hetkellä lava olutta ja pönttö valkoviiniä ja haen huomenna töiden jälkeen varmaan pari kuoharia. Mies tulee huomenna työmatkalta Ranskasta ja varmaan tuo tuliaiseksi jotain alkoholia, luultavasti ainakin viskiä.

Ollaan kotona ja grillaillaan juhannus, muutama kaveri on tulossa käymään. Meillä ei ole lapsia niin voi tissutella jos huvittaa. Viikolla ei juoda ollenkaan mutta juhlapyhinä on mukava ottaa kuperkeikkajuomaa :)

Vierailija
28/83 |
22.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari lonkeroa saattaa mennä. Väkeviin en ole koskenut vuosiin, lähinnä juurikin viinan vuoksi täysin perseelleen menneiden juhannusten vuoksi... Kova koulu se oli oppia ettei mulle vaan kirkkaat sovi, eikä kunnon ryyppääminen muutenkaan. :/

Vierailija
29/83 |
22.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan alkoholittomalla linjalla pysyn. Muutenkin juhannus on aika turha mun mielestä. Mutta tämä on vain yhden ihmisen mielipide.:)

T: 22-vuotias nuori mies/poika

Vierailija
30/83 |
22.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En juo, olen töissä. Saapi nähdä, mitä tämä ilonjuhla tuo tullessaan tänä juhannuksena.

T. päivystyksen sh

Vierailija
31/83 |
22.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet jo vastannut tähän äänestykseen, no en todellakaan ole????

Vierailija
32/83 |
22.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rommicolaa aion juoda merkittävissä määrin, rommia tulee varmaan ostettua pullo ja se kokonaan juotua, kattoo nyt. Itsekseni vietän jussit tiukasti sisätiloissa vehot alhaalla ja kalsarit jalassa.

Vierailija
33/83 |
22.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Punaviiniä.

Vierailija
34/83 |
22.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teen boolia, lisäksi juon valkkaria ja varmaan olutta tai lonkeroa.

Vierailija
35/83 |
22.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamupalaksi kuohuviiniä, sit jatketaan bissellä/siiderillä, vodkaa löytyy ja sitä redbullin kanssa jos väsyttää ja punkkua ja valkkaria sit tietty myös. Perseet ajattelin siis vetää.

Vierailija
36/83 |
22.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maltillisesti vähän tai ei ollenkaan, koska töissä.

Vierailija
37/83 |
22.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän juhannukseen kuuluu liikunta (golf,kuntosali tms), joten eipä tule paljon otettua. Muutama sidukka ja viiniä iltasella, mutta vähän.

Vierailija
38/83 |
22.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen absolutisti, elokuussa pyörähtää 7 vuosi raittiutta.

Vierailija
39/83 |
22.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä vittu on nenän valkaisu. Enkai minä ny niin Saatanan tyhmä ole että valkaisisin nenäni. Vitusti alkoholia joka päivä

Vierailija
40/83 |
22.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aion juopotella maltillisesti koko juhannuksen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme viisi