Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nyt loppui einesten syönti

Vierailija
22.06.2016 |

Olen kaksi viikkoa elänyt aika kevyellä ruokavaliolla, mutta syönyt kuitenkin kunnon lihaa ja kasviksia. Nyt oli sellainen tilanne, että jouduin eilen ostamaan euron lihapullia kaupasta, kun ei ollut rahaa osta "kunnon" ruokaa.

Yöstä saakka on pierettänyt ja tullut sontaa ulos takamuksesta. En keksi muuta kuin ne hemmetin lihapullat. Ja kun aloin tarkemmin miettimään, niin minulla on aina pakki sekaisin, kun olen syönyt pitkälle jalostettua kuraa.

Nytpä tuli varmistus sille. Ei tarvitse enää ostaa valmiiksi pureskeltua ruokaa kaupasta!

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
22.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä lähin kroppasi kiittää hyvästä ruuasta.

Vierailija
2/4 |
22.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tästä lähin kroppasi kiittää hyvästä ruuasta.

On se jo kaksi viikkoa kiittänyt. Ja onhan tää sinänsä jotenkin lohdullista, ettei enää tarvitse edes miettivänsä turvautua eineksiin, kun keho laittaa heti vastaan.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
22.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teknisesti ottaen eineksiä ovat myös valmiiksi pilkotut, pakasteina olevat sipulit, keittojuurekset jne. Eli on eineksiä ja "eineksiä" - en vertailisi niitä keskenään.

Vierailija
4/4 |
22.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teknisesti ottaen eineksiä ovat myös valmiiksi pilkotut, pakasteina olevat sipulit, keittojuurekset jne. Eli on eineksiä ja "eineksiä" - en vertailisi niitä keskenään.

Totta. Tosin en ole koskaa muuta valmista pakkasesta, kuin wokkivihanneksia. En ole oikein ymmärtänyt sitä sipulisilppua. Keittoaineksetkin pilkon itse, koska pidän isommista paloista sopassani. Mutta onhan se toki eri asia, kuin pizzat ja nugetit.

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi neljä