Onko miehellä oikeus lyödä?
En tiedä enään mikä on oikein ja mikä väärin mieheni käytöksessä. Haluan siis kysyä onko miehellä oikeus lyödä, potkia, heittää jääkylmää ja tulikuumaa vettä päälle jos ei ymmärrä mitä mies yrittää kertoa ja että jos unohtaa asioita? Pitääkö silloin saada toinen ymmärtämään satuttamisella? Mies sanoo että hänen teot on oikeita, koska en ymmärrä häntä, olen typerä kun en ollut muistanut ottaa kaupasta kuitteja hänelle ostoksistani, enkä sammuttanut valoja yläkerrasta, joten hän saa mukiloida minua että tajuaisin nuo asiat?
Kommentit (21)
Jos se olisi oikein, ei pahoinpitelystä tulisi tuomiota oikeudessa. Joten mitäpä luulet?
Kenelläkään ei ole "oikeutta" lyödä, ainoastaan itsepuolustuksessa ja pitää olla oikeasti hätätilanne.
Missä olet saanut kasvatuksesi? Jokainen suomessa kasvatettu ymmärtäisi paeta.
Puhun aina kauniisti hänelle. Olen halunnut keskustella asioistamme, mutta hän ei halua puhua. Ainakun alotan keskustelun hän muistuttaa siitä kuinka saa halutessaan rikottua ja pilattua elämäni jos eroamme.
Jos olet oikeasti näin tyhmä, että tälläistä asiaa pitää kysyä niin kyllä.
Ei ole oikeutta, mutta on tapauksia joissa nainen jostain syystä kerjää sitä.En sano että ap:n tilanne on sellainen. Mun oman avioliittoni loppuvaiheessa eksä yritti pari kertaa ärsyttää mut aivan raivon partaalle ja yli...tuntui oikein odottavan että lyön häntä. Olisi varmaan hänelle ollut helpompi erota väkivaltaisesta miehestä...mutta en lyönyt.
Vierailija kirjoitti:
Puhun aina kauniisti hänelle. Olen halunnut keskustella asioistamme, mutta hän ei halua puhua. Ainakun alotan keskustelun hän muistuttaa siitä kuinka saa halutessaan rikottua ja pilattua elämäni jos eroamme.
Miten seksielämänne sujuu? Miehet saattaa olla aggressiivisia jos ei ole saaneet vähään aikaan. Tai sitten pettää ja pelkää, että paljastuu ja on sen takia stressaantunut ja vihainen koko ajan? Mies varmasti välittää vaikka onkin nyt tolaltaan.
Ei ole oikeutta lyödä tai muuten pahoinpidellä MISSÄÄN TAPAUKSESSA! Eroa äkkiä tuollaisesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten seksielämänne sujuu? Miehet saattaa olla aggressiivisia jos ei ole saaneet vähään aikaan. Tai sitten pettää ja pelkää, että paljastuu ja on sen takia stressaantunut ja vihainen koko ajan? Mies varmasti välittää vaikka onkin nyt tolaltaan.
Meillä ei ole ollut seksiä vuoteen. Mies ei halua, vaikka olen yrittänyt kaiken. Pukeutunut kauniisti, pukeutunut kauniisiin alusasuihin, olen yrittänyt ehdotella vaikka ja mitä. Ei kuulema vaan halua minua.
Ei ole oikeutta. Miehesi on ilmeisesti pahasti mielisairas. Pakene tuosta suhteesta nyt, ennen kuin hän hakkaa sinut hautaan!
Vierailija kirjoitti:
Ei ole oikeutta, mutta on tapauksia joissa nainen jostain syystä kerjää sitä.En sano että ap:n tilanne on sellainen. Mun oman avioliittoni loppuvaiheessa eksä yritti pari kertaa ärsyttää mut aivan raivon partaalle ja yli...tuntui oikein odottavan että lyön häntä. Olisi varmaan hänelle ollut helpompi erota väkivaltaisesta miehestä...mutta en lyönyt.
Ei hän yrittänyt ärsyttää sinua, vaan suhteen vedellessä viimeisiään toinen vain alkaa ärsyttää. Ärsytit naista samalla tavalla - ihan tahallasi hänen näkökulmastaan. Tulkintasi kertoo kyllä mitä sinä olet: saastaa. Kuten kaikki "nainen kerjäsi sitä" -tyypit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä ei ole ollut seksiä vuoteen. Mies ei halua, vaikka olen yrittänyt kaiken. Pukeutunut kauniisti, pukeutunut kauniisiin alusasuihin, olen yrittänyt ehdotella vaikka ja mitä. Ei kuulema vaan halua minua.
Ehkä hän haluaa lisää yllätyksellisyyttä, miehet on joskus hieman omituisia otuksia. Oletko ehdottanut esim kolmen kimppaa koittaen kutsua vaikka parhaan ystävättäresi mukaan? Tai oletteko tuoneet makkariin seksileluja, itsevarma nainen vetoaa miehiin ja seksilelut kertovat että nainen on sinut itsensä kanssa. Voisiko seksuaaliterapia auttaa, esim Maaret Kalliolla oli erinomaisia vinkkejä Ensitreffit Alttarilla ohjelmassa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei hän yrittänyt ärsyttää sinua, vaan suhteen vedellessä viimeisiään toinen vain alkaa ärsyttää. Ärsytit naista samalla tavalla - ihan tahallasi hänen näkökulmastaan. Tulkintasi kertoo kyllä mitä sinä olet: saastaa. Kuten kaikki "nainen kerjäsi sitä" -tyypit.
Hyvä yritys, mutta ei. Eksä pilkkasi minua eräästä asiasta, jolle en voinut mitään ja joka johtui perheen hyväksi tehdyistä asioista. Joten siitä tiedän sen olleen tahallista. Eksältä myös lipsahti eron varmistuttua, että on tehnyt asioita ja käyttäytynyt väärin minua kohtaan väärin.
P.S. Tee ihmeessä jotain tuolle miesvihallesi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä hän haluaa lisää yllätyksellisyyttä, miehet on joskus hieman omituisia otuksia. Oletko ehdottanut esim kolmen kimppaa koittaen kutsua vaikka parhaan ystävättäresi mukaan? Tai oletteko tuoneet makkariin seksileluja, itsevarma nainen vetoaa miehiin ja seksilelut kertovat että nainen on sinut itsensä kanssa. Voisiko seksuaaliterapia auttaa, esim Maaret Kalliolla oli erinomaisia vinkkejä Ensitreffit Alttarilla ohjelmassa?
Sarkasmi on taitolaji.
Puhu kauniisti miehelle ja koita keksiä kuinka voisitte yhdessä käydä asiat läpi. Ei ole miehellekään helppo paikka. Nyt tsemppiä ja asiat kuntoon, kyllä se siitä !