Toimiva laihdutuslääke??
Onko kellään kokemusta laihdutuslääkkeistä? Mikä olisi toimiva? Edullinen? :)
Kommentit (35)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki toimivat ja vaikuttavat lääkkeet on reseptillä ja lääkärit pihtaa niitä.
Ruokaa saa kaupasta ilman reseptiä.
En puhunut pelkästään laihdutuslääkkeistä.
Vierailija kirjoitti:
Virpi kirjoitti:
Eikö voxra ole masennuslääke?:o
On, mutta se on amfetamiinijohdannainen ja siksi "haittavaikutuksena" on laihtuminen... :)
Voxraa käytetään myös lääkkeenä tupakoinnista eroon pääsemiseksi.
Saako sitä ilman reseptiä?:)
Topiramaatin haittavaikutuslistassa mainitaan "painon lasku" (mutta myöskin painon nousu!). Itselle on tuota määrätty, mutta vielä on toisesta lääkkeestä irroittautuminen meneillään, joten omakohtaista kokemusta laihtumisesta ei ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Virpi kirjoitti:
Eikö voxra ole masennuslääke?:o
On, mutta se on amfetamiinijohdannainen ja siksi "haittavaikutuksena" on laihtuminen... :)
Voxraa käytetään myös lääkkeenä tupakoinnista eroon pääsemiseksi.
Saako sitä ilman reseptiä?:)
Ei todellakaan. Kannattaa mennä yksityisen puolen psykiatrille jos haluaa laihtua! :)
Vierailija kirjoitti:
Nää on hauskoja, kun näihin ketjuihin tulee nää "syö vähemmän kuin kulutat tyypit"-tyypit. Ja "syö oikeaa ruokaa". Joo, ei ihmiset sitä itse TAJUA! Lihavuutta tutkivat ja hoitavat ovat sitä mieltä, että nykymenetelmillä yritetään vaikuttaa vääriin juttuihin (syömistapoihin yms.) kun pitäisi vaikuttaa niihin tekijöihin, mitkä saavat ihmisen syömään. Ne tekijät eivät ole ihmisen hallittavissa. Mutta tätähän nuo em. tyypit eivät tajua - jotain perustavanlaatuista häiriötä tiedon käsittelyssä? Joo, jatkakaa sitä "syö vähemmän kuin kulutat" hamaan maailman loppuun, ei teistä muuhun ole.
No, ymmärrätkö, mikä saa ihmisen syömään yli tarpeensa? Ei todellakaan ole psyykkistä, vaan ihan johtuen siitä, että ruoka on vääränlaista. Se on täysin hallittavissa, kun tietää mitä on hyvä syödä.
Jos suurin osa energiasta on oikeasta rasvasta saatu, ylilyöntiä ei tule, koska omat aivot osaavat reagoida oikein.
Jos suurin osa energiasta tulee keinotekoisesta rasvasta, keho ei sitä tunnista ja aivot reagoivat nälällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nää on hauskoja, kun näihin ketjuihin tulee nää "syö vähemmän kuin kulutat tyypit"-tyypit. Ja "syö oikeaa ruokaa". Joo, ei ihmiset sitä itse TAJUA! Lihavuutta tutkivat ja hoitavat ovat sitä mieltä, että nykymenetelmillä yritetään vaikuttaa vääriin juttuihin (syömistapoihin yms.) kun pitäisi vaikuttaa niihin tekijöihin, mitkä saavat ihmisen syömään. Ne tekijät eivät ole ihmisen hallittavissa. Mutta tätähän nuo em. tyypit eivät tajua - jotain perustavanlaatuista häiriötä tiedon käsittelyssä? Joo, jatkakaa sitä "syö vähemmän kuin kulutat" hamaan maailman loppuun, ei teistä muuhun ole.
No, ymmärrätkö, mikä saa ihmisen syömään yli tarpeensa? Ei todellakaan ole psyykkistä, vaan ihan johtuen siitä, että ruoka on vääränlaista. Se on täysin hallittavissa, kun tietää mitä on hyvä syödä.
Jos suurin osa energiasta on oikeasta rasvasta saatu, ylilyöntiä ei tule, koska omat aivot osaavat reagoida oikein.
Jos suurin osa energiasta tulee keinotekoisesta rasvasta, keho ei sitä tunnista ja aivot reagoivat nälällä.
Useimmilla ei toimi ollenkaan noin. Useimmat ihmiset on evoluution ehdollistamia niin, että sekä rasvaa että makeaa himoitaan, ja kroppa haluaa kerätä varastoon rasvaa huonojen aikojen varalle.
Ja erityisesti rasva on tutkimusten mukaan oikein huonoa kylläisyyden pidossa. Proteiini sen sijaan auttaakin siinä useimmilla. Mutta paljon on niitäkin, jotka voivat syödä hyvin proteiinia sisältävää ja luonnonrasvaista paleo- tai karppiruokaa, mutta lihovat silti, elleivät tietoisesti laske ja rajoita kaloreita.
Vierailija kirjoitti:
Ja huvittaa ne jotkut kehonrakentajat jotka esiintyvät laihdutus ja terveys asiantuntijoina ja itse kuitenkin mm amfetamiinilla rasvaa polttavat ja hormoneilla lihaksia kasvattavat. Tosi terveellistä. :)
Nämä "asiantuntijat" sitten tekevät tavallisille ihmisille niitä ruokavalioita ja treeniohjelmia, ei hyvää päivää, muuta ei voi sanoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Useimmilla ei toimi ollenkaan noin. Useimmat ihmiset on evoluution ehdollistamia niin, että sekä rasvaa että makeaa himoitaan, ja kroppa haluaa kerätä varastoon rasvaa huonojen aikojen varalle.
Ja erityisesti rasva on tutkimusten mukaan oikein huonoa kylläisyyden pidossa. Proteiini sen sijaan auttaakin siinä useimmilla. Mutta paljon on niitäkin, jotka voivat syödä hyvin proteiinia sisältävää ja luonnonrasvaista paleo- tai karppiruokaa, mutta lihovat silti, elleivät tietoisesti laske ja rajoita kaloreita.
Olet ihan pihalla.
Victoza auttaa hillitsemään syömistä. Vähentää ruokahalua ja nälkää. Helpompi kontrolloida ruoan määrää ja laatua. Itse joutuu tekemään työn. Jos ei muuta elämäntapoja, paino nousee takaisin. Erittäin kallis lääke. Mitä tapahtuu kun lääke loppuu ja nälkä palaa, en tiedä.
Laihtuminen ei ole helppoa. Olen lisännyt liikuntaa ja kävelen 3-7 km päivässä. Vähensin sokeria. Liikkunut olen jo vuoden.
En ole laihtunut juurikaan, muutamia senttejä hävinnyt. Mutta parempi niin kuin että olisin lihonnut.
Acai Berry Laihdutuslääke - http://fi.acaiberry900.com Olen syönyt acai berry plussaa kaksi kuukautta, ja täytyy sanoa, että olen enemmän kuin tyytyväinen tuloksiin. Olen pudottanut yli 5 kiloa, enkä ole muuten joutunut paljoa muuttamaan ruokavaliotani tai liikunnan määrää. Ihana ravintolisä!!!! Oloni on mitä mahtavin :)
Olen syönyt voxraa pari kolme vuotta, eikä minulla ainakaan ole laihtumis ongelmaa vaikka mielelläni kyllä laihtuisin :)
Victoza on sama kuin pian tuleva Saxenda. Hoitoannoksella vajaa 200e/kk. Diabetekseen ja jatkossa siis myös laihduttamiseen. Hillitsee ruokahalua.
Mysimba on myös uusi ja markkinoilla, sisältää samaa ainetta kuin Voxrassa ja lisäksi naltreksonia. Hillitsee myös ruokahalua.
Bydureonia myös tiedän joidenkin käyttävän.
Kaikkien ongelma on hinta, reippaasti yli 100e/kk. Joillakin tosin Victoza toimii jo pienellä annoksella jolloin voi selvitä jopa 60e:lla/kk.
Nämä on siis uusia vaihtoehtoja mitä on tullut.
T. Lihava lääkäri jolla Victoza kokeilussa.
Liikunta joka kuluttaa enemmän energiaa kuin mitä saat päivä ruoasta tinkimättä laadusta.
Siinä on lääke jolla on 100% toiminta takuu jos pystyt suorittamaan tälläisen.
Ihmepilleriä jos etsit, niin niitä helppoheikkejä löydät joka sivulta ja nurkalta myymässä kalkkia.
Ja huvittaa ne jotkut kehonrakentajat jotka esiintyvät laihdutus ja terveys asiantuntijoina ja itse kuitenkin mm amfetamiinilla rasvaa polttavat ja hormoneilla lihaksia kasvattavat. Tosi terveellistä. :)