Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Toimiva laihdutuslääke??

Virpi
21.06.2016 |

Onko kellään kokemusta laihdutuslääkkeistä? Mikä olisi toimiva? Edullinen? :)

Kommentit (35)

Vierailija
1/35 |
21.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syöt vähemmän kuin kulutat.

Vierailija
2/35 |
21.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokin amfetamiinijohdannainen, esim. Woxra

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/35 |
21.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alli on ainoa edes jotenkin toimiva. Kaikki muu on huijausta. 

Vierailija
4/35 |
21.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jokin amfetamiinijohdannainen, esim. Woxra

Voxra.

Auttaa kyllä oikeasti hallitsemaan syömistä, kilojen kanssa kamppailevalle kiva "haittavaikutus". Mutta kaukana sekin on ihmelääkkeestä. Toisilla varmaan tulee vahvempana se ruokahalun katoaminen.

Vierailija
5/35 |
21.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeasti toimivia (eli laihduttaa ilman että itse tekee mitään muutoksia) ei oikeastaan ole. Ruokahalua vähentävät suolistohormonit (reseptillä, pistettäviä) ovat kai lähinnä.

Alli estää osaa rasvaa imeytymästä, mutta tästä seuraa rasvaripuli, joka toki voi auttaa rasvankäytön vähentämisessä, ellei sitten lopeta Allin käyttöä.

Reseptivapaista voi toimivimpien joukossa olla valmisteet (kuitua), jotka otetaan runsaan veden kanssa ennen ruokailua, ja ne paisuvat siellä, jolloin syö vähemmän.

On olemassa myös "sokerisieppareita", joskin tehokkaimmat (kuten Forxiga, vie mukanaan 400kcal arvosta sokeria virtsan mukana/päivä) ovat reseptillä.

Ennen vanhaan käytettiin amfetamiinijohdannaisia, vähentävät ruokahalua, nopeuttavat aineenvaihduntaa. Nykyään saatavilla vain reseptillä, tosin ei laihdutukseen vaan taisi olla tyyliin ADHD:hen.

Sitten on tietty "kehitysmaahoito", jota ei suositella. Ennen vanhaan on nimittäin syöty lapamadon munia, ja kun on laihduttu riittävästi, otetaan lääke jolla mato kuolee. Lienee selvää, että haitat ohittaa hyödyt.

Vierailija
6/35 |
21.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saxenda kuulemma. Hillitsee ruokahalua. Odotan, että tulisi Suomen markkinoille, myyntilupa on jo.

.

Olen hyötynyt myös sertraliinista. Se hillitsee pahinta ahmimista.

Vierailija
7/35 |
21.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saxendan kanssa samaa vaikuttavaa ainetta (tuo suolistohormoni, itseasiassa, viestista 5) on jo Suomessa nimella Victoza.

Vierailija
8/35 |
21.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toimiva ja edullinen "lääke" on oikea ruoka.

Vierailija
9/35 |
21.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
10/35 |
21.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet ovat laihtuneet Voxran vuoksi liikaakin "tahtomattaan".

Vierailija
11/35 |
21.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoa mikä varmasti toimii on syö vähemmän kun kulutat. Jos lääke olisi olemassa, maailmassa ei olisi yhtään lihavaa ihmistä....

Vierailija
12/35 |
21.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

ota matka intiaan muutamaksi kuukaudeksi, vesiripuli 4kk ja kummasti laihtuu.

Vierailija
13/35 |
21.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En suosittele lääkkeitä laihtumiseen.

Tee niin kuin minä ja jätä viljat, sokeri ja alkoholi pois. Alkoholia en muutenkaan juuri käytä mutta sokeri ja viljat on kuuluneet ruokavalioon aina aivan liikaa.

tulos 2,5vko: -5kg.

Ei nälkää, saa syödä itsensä kylläiseksi (3-4h välein) ja tulee syötyä terveellisemmin kun korvaa viljat kasviksilla. Kokeile edes! :)

Vierailija
14/35 |
21.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki toimivat ja vaikuttavat lääkkeet on reseptillä ja lääkärit pihtaa niitä.

Vierailija
15/35 |
21.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö voxra ole masennuslääke?:o

Vierailija
16/35 |
21.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Virpi kirjoitti:

Eikö voxra ole masennuslääke?:o

On, mutta se on amfetamiinijohdannainen ja siksi "haittavaikutuksena" on laihtuminen... :)

Voxraa käytetään myös lääkkeenä tupakoinnista eroon pääsemiseksi.

Vierailija
17/35 |
21.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki toimivat ja vaikuttavat lääkkeet on reseptillä ja lääkärit pihtaa niitä.

Ruokaa saa kaupasta ilman reseptiä.

Vierailija
18/35 |
21.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

tirppi kirjoitti:

En suosittele lääkkeitä laihtumiseen.

Tee niin kuin minä ja jätä viljat, sokeri ja alkoholi pois. Alkoholia en muutenkaan juuri käytä mutta sokeri ja viljat on kuuluneet ruokavalioon aina aivan liikaa.

tulos 2,5vko: -5kg.

Ei nälkää, saa syödä itsensä kylläiseksi (3-4h välein) ja tulee syötyä terveellisemmin kun korvaa viljat kasviksilla. Kokeile edes! :)

Itse olen ollut karppaaja jo vuosia, ja silti on tämä ylipaino-ongelma. Eli ei toimi nuo neuvot. Harkitsen tässä Cambridge-dieetille ryhtymistä, kun ei kerran ns. hyvällä kilot lähde.

Vierailija
19/35 |
21.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nää on hauskoja, kun näihin ketjuihin tulee nää "syö vähemmän kuin kulutat tyypit"-tyypit. Ja "syö oikeaa ruokaa". Joo, ei ihmiset sitä itse TAJUA! Lihavuutta tutkivat ja hoitavat ovat sitä mieltä, että nykymenetelmillä yritetään vaikuttaa vääriin juttuihin (syömistapoihin yms.) kun pitäisi vaikuttaa niihin tekijöihin, mitkä saavat ihmisen syömään. Ne tekijät eivät ole ihmisen hallittavissa. Mutta tätähän nuo em. tyypit eivät tajua - jotain perustavanlaatuista häiriötä tiedon käsittelyssä? Joo, jatkakaa sitä "syö vähemmän kuin kulutat" hamaan maailman loppuun, ei teistä muuhun ole.

Vierailija
20/35 |
21.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laihdutuslääkkeillä voi olla vakavia sivuvaikutuksia.  Joku on Victozaan kuollutkin.

Mutta HYS HYS, lääketehtaat tarvitsevat rahaa lisää, joten eiköhän noitakin myrkkyjä kohta tule Suomen markkinoillekin.

Paras konsti laihtua on runsasrasvainen karppaus yhdistettynä 5:2-paastoon.  Sillä olen itse laihtunut  10 kg jo.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kaksi