Onko kaikilla muilla yli nelikymppisillä parisuhteissaan seksiä?
Meillä ei ole. Mies halusi jo vanhuuden lepoon ja unohtaa seksiasiat. Miten muilla?
Kommentit (26)
Vaikea uskoa näitä vastauksia sen perusteella miten paljon sinkkuna saan seksinvonkausviestejä varatuilta miehiltä deittipalstoilla. Kaikilla näillä miehillä kotona näivettynyt seksielämä ja ovat puutteessa. Minua eivät varatut kiinnosta mutta on avannut silmät miten yleistä pettäminen ja sivusuhteita metsästävät miehet ovat.
Parisuhteessa ei, mutta sen ulkopuolella kyllä. Ei tuota puolisoa enää tunnu kiinnostavan.
Onhan tuota ihan liikaakin. Mies tahtoisi joka päivä ja vaikka monta kertaa päivässä. Minua ei oikein enää huvittaisi, ja töitäkin pitäisi tehdä (mies on työtön ja täysin joutilas, joten senkin vuoksi tämä ärsyttää minua ja tuntuu ylimääräiseltä taakalta kaiken muun päälle). Jonkinlaista kompromissia yritetään tässä ylläpitää, mikä tarkoittaa n. 3-4 kertaa viikossa. Olemme kumpikin hitusen yli viiskymppisiä.
Eli seksihaaveet on syytä unohtaa? T. Kohta 40, eronnut vuosia sitten, ei parisuhdetta.
22...oletkos jotenkin vajaa vai uskotko yleensäkin kaikki paskapuheet mitä ukot sulle suoltaa?
Suurimmalla osalla miehistä on parisuhteessa seksiä ja rakkautta mutta se ei vaan riitä joten pitää saada vierasta ja vähän jännitystä elämään. Nyyhkytarinalla ja vaimoa haukkumalla irtoaa helpommin kun se 2.nainen tuntee itsensä paremmaksi ;)
Ei vaan jos eroaisit seksin vähyyden takia.