Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mindfulness on perseestä!

Vierailija
21.06.2016 |

Kokeilin sitä applikaatiota... Joo mä osaan hengittää itsekin! Mitä hyötyä tästä pitäisi olla?!

Okei olen kuullut että se on toiminut ja uskon kyllä, että siitä jollekin voi olla jokin vaikutus, mutta mikä vika minussa on? Annoin kyllä avoimin mielin mahdollisuuden tälle, että asenteesta se ei ole kiinni

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
21.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet ymmärtänyt väärin jos luulit että kyse on vain hengittelystä.

Vierailija
2/4 |
21.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, se on kyllä semmoinen harjoitusta vaativa asia. Hengitys on tärkeä osa mindfulnessia, mutta pointti onkin keskittää ajatuksensa juuri johonkin tiettyyn asiaan, esimerkiksi tarkkailla sitä hengityksen kulkua, kokea se joka kohdassa missä ilma liikkuu. Se, että pystyy jättämään kaiken muun ajattelemisen sikseen, ajatella vain sitä tiettyä asiaa, täyttää ajatuksensa sillä (esimerkiksi hengittämisellä).

Auttaa paljon pakkoajatuksiin, stressiin, ahdistukseen, itselläni on auttanut jopa paniikkiin, vaikka paljon sai töitä tehdä, että pää rauhottui.

Eihän se kaikille sovi, mutta erittäin hyvä harjoitus se monelle on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
21.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et vaan osaa, ap.

Vierailija
4/4 |
21.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kokeilin sitä applikaatiota... Joo mä osaan hengittää itsekin! Mitä hyötyä tästä pitäisi olla?!

Okei olen kuullut että se on toiminut ja uskon kyllä, että siitä jollekin voi olla jokin vaikutus, mutta mikä vika minussa on? Annoin kyllä avoimin mielin mahdollisuuden tälle, että asenteesta se ei ole kiinni

Mindfulness vaatii pitkäjännitteisyyttä ja odotukset on pidettävä alhaalla. Lyhyt kokeilu ei johda mihinkään. Jos harjoittelet päivittäin, niin kuukaudessa voi olla jotain vaikutuksia. Senkään jälkeen ei kannata odottaa mitään ylimaallista kokemusta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kolme