Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Älkää seiskö penkkien edessä!

Vierailija
21.06.2016 |

Bussissa ja bussipysäkillä ottaa todella hermoon nämä urheilulliset ihmiset jotka eivät halua vaikuttaa laiskoilta ja seisovat mieluummin tyhjien penkkien edessä niin etteivät muut pääse istumaan. Bussissa lisäksi joutuu vielä enemmän väistelemään tämän vuoksi. Voisitteko vaan ISTUA ALAS jos siinä on vapaa penkki!

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
21.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääset sä istumaan, sanot ystävällisesti ko. henkilölle: Anteeksi, mä meen tohon istumaan. Ja kas, henkilö antaa sinulle tilaa. Problem solved.

Vierailija
2/10 |
21.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, turha sitä on muita syyttää omasta saamattomuudestaan. Sinä voit pyytää tilaa, että pääset istumaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
21.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pääset sä istumaan, sanot ystävällisesti ko. henkilölle: Anteeksi, mä meen tohon istumaan. Ja kas, henkilö antaa sinulle tilaa. Problem solved.

Todellakin istun aina kun siihen on mahdollisuus, mutta kun edessäni on kaksi tyyppiä ja sen lisäksi se penkinvierelläseisoja niin en ala sieltä poukkoilemaan penkille. Tämä seisoja vapauttaisi käytävältä tilaa ja ulos pääsisi helpommin.

Vierailija
4/10 |
21.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täydessä bussissa on yleensä hirveä meteli, saa todella huutaa näille käytäväidiooteille jos haluaa mennä ohi tai istumaan. Sitten yleensä jäädään vielä siihen bussin etuosaan päivystämään eikä tajuta liikkua peremmälle. Ja tietysti jokaisella joku rinkka selässä.

Vierailija
5/10 |
21.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täydessä bussissa on yleensä hirveä meteli, saa todella huutaa näille käytäväidiooteille jos haluaa mennä ohi tai istumaan. Sitten yleensä jäädään vielä siihen bussin etuosaan päivystämään eikä tajuta liikkua peremmälle. Ja tietysti jokaisella joku rinkka selässä.

Onpa sulla bussikokemukset.

Jos on niin kova meteli ettei ääni kuulu, elekieli auttaa.

Vierailija
6/10 |
21.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sitten voi vaikka koputtaa olkapäähän, että toinen huomaa sinun puhuvan hänelle. Ei ne seisojat sitä kiusallaan tee, ajattelevat vaan luultavasti terveyttään (parempi seisoa kuin istua).

Vierailija
7/10 |
21.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ethän sä tiedä, miksi siinä seisotaan. Mulla on jalassa vanha vamma, ja vähemmällä kivulla pääsen, kun seison. Ja sanon terävästi takasin, jos alat ap sättiä, kohteliaasti voit toki pyytää, jos jotain multa tarvitset.

Vierailija
8/10 |
21.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ethän sä tiedä, miksi siinä seisotaan. Mulla on jalassa vanha vamma, ja vähemmällä kivulla pääsen, kun seison. Ja sanon terävästi takasin, jos alat ap sättiä, kohteliaasti voit toki pyytää, jos jotain multa tarvitset.

Jos olen siinä vieressä niin kyllä kysyn että anteeksi, voiko tuohon istua. Raivoan lähinnä pääni sisällä. Harvemmin kuitenkaan on kyseessä niin paljon sairaus kuin pikemminkin ajattelemattomuus. Ajatellaan että kyllä minä jaksan seistä, eikä tajuta että blokataan se istumapaikka niiltä jotka eivät jaksaisi.

Vierailija
9/10 |
21.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ärsyttää tämmöset elämäänsä närkästyneet ihmiset, jotka jotenkin kuvittelevat olevansa maailman napoja, ja kaikkien kuuluisi mennä niiden ajatusmaailman mukaan.

KUKAAN ei tee kiusallaan sinulle sitä, että seisoo bussissa. Jos ei sitä suutaan uskalla avata, niin ole mieluummin vihainen itsellesi, kuin niille, jotka eivät sinun pääsi sisälle näe, eivätkä siten osaa kuulla niitä mentaaliviestejä, että haluaisit päästä istumaan.

Vierailija
10/10 |
21.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua ärsyttää tämmöset elämäänsä närkästyneet ihmiset, jotka jotenkin kuvittelevat olevansa maailman napoja, ja kaikkien kuuluisi mennä niiden ajatusmaailman mukaan.

KUKAAN ei tee kiusallaan sinulle sitä, että seisoo bussissa. Jos ei sitä suutaan uskalla avata, niin ole mieluummin vihainen itsellesi, kuin niille, jotka eivät sinun pääsi sisälle näe, eivätkä siten osaa kuulla niitä mentaaliviestejä, että haluaisit päästä istumaan.

No en nyt ajatellutkaan että kyseessä on joku salaliitto minua kohtaan vaan silkka ajattelemattomuus.