Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuttu kohtelee miestään kuin lasta

Vierailija
21.06.2016 |

Siis tuttu, vaikka Pirjo, harjaa miehen hiukset aamuisin/suihkun jälkeen, tekee hänelle aina aamiaisen, päivällisen ja illallisen. Mies saattaa heitellä esim. kaupan pihassa jäätelöpaperit maahan ja Pirjo kumartelee noukkimassa niitä. Kun mies oli menossa työporukan kanssa johonkin messuille, Pirjo tulosti hänelle google mapsista kartan että osaa perille ja pakkasi eväät rasiaan.

Olimme samaan aikaan yhden yhteisen kaverin häissä ja Pirjo joutui selittämään miehelleen että mitä hän voi syödä ja mitä ei, kuten jollekin vajaaälyiselle. Ruuissa oli laput että mikä on laktoositonta ja mikä gluteenitonta, mikä sisältää paprikaa jne. "Ei Pekka, siinä kakussa on laktoosia, sinä et voi syödä sitä" Lupasimme seuraavana aamuna Pirjon kanssa jäädä auttamaan juhlatilan siivouksessa, tämä "Pekka" lähti illalla kotiin koska hänellä oli työpäivä. No, aamulla siinä puoli seitsemän Pirjo _soitti_ Pekalle että tämä muistaa lähteä töihin (?!)

Minulle soitettiin ekaluokalla että osaan lähteä oikeaan aikaan jos vanhemmat olivat jo siihen aikaan töissä ja se tuntui minusta jo silloin liioittelulta, olisin osannut lähteä itsekin.

Ihmeellinen äiti-lapsi-suhde heillä. Ihmettelen miten he voivat tuntea mitään seksuaalista toisiaan kohtaan.

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
21.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi olla totta että vaimo muistuttaa miestä töihin lähtemisestä.

Vierailija
22/23 |
21.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti vaimo ei kuole ennen miestään.. siinä sitä ollaan pulassa nimittäin.

Mitä väliä vaikka vaimo kuolee ennen miestä. Jokaisen aikuisen pitää osata huolehtia itsestään, jos ei osaa, niin siinäpähän kuolee pois. Ärsyttää tuollaiset "aikuiset" ihmiset jotka eivät osaa tehdä itse mitään, tuskin tuo mies osaa ruokaa laittaa. M34

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
21.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle kelpaisi. Etsin aina naista joka huolehtii minusta äidillisellä otteella.

Lukiossa minulla oli tyttöystävä, joka luki joskus iltasadun jos en saanut unta. .

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kahdeksan