Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuttu kohtelee miestään kuin lasta

Vierailija
21.06.2016 |

Siis tuttu, vaikka Pirjo, harjaa miehen hiukset aamuisin/suihkun jälkeen, tekee hänelle aina aamiaisen, päivällisen ja illallisen. Mies saattaa heitellä esim. kaupan pihassa jäätelöpaperit maahan ja Pirjo kumartelee noukkimassa niitä. Kun mies oli menossa työporukan kanssa johonkin messuille, Pirjo tulosti hänelle google mapsista kartan että osaa perille ja pakkasi eväät rasiaan.

Olimme samaan aikaan yhden yhteisen kaverin häissä ja Pirjo joutui selittämään miehelleen että mitä hän voi syödä ja mitä ei, kuten jollekin vajaaälyiselle. Ruuissa oli laput että mikä on laktoositonta ja mikä gluteenitonta, mikä sisältää paprikaa jne. "Ei Pekka, siinä kakussa on laktoosia, sinä et voi syödä sitä" Lupasimme seuraavana aamuna Pirjon kanssa jäädä auttamaan juhlatilan siivouksessa, tämä "Pekka" lähti illalla kotiin koska hänellä oli työpäivä. No, aamulla siinä puoli seitsemän Pirjo _soitti_ Pekalle että tämä muistaa lähteä töihin (?!)

Minulle soitettiin ekaluokalla että osaan lähteä oikeaan aikaan jos vanhemmat olivat jo siihen aikaan töissä ja se tuntui minusta jo silloin liioittelulta, olisin osannut lähteä itsekin.

Ihmeellinen äiti-lapsi-suhde heillä. Ihmettelen miten he voivat tuntea mitään seksuaalista toisiaan kohtaan.

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
21.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollaisia pariskuntia on. Usein syy löytyy katsomalla omiin vanhempiin.

Vierailija
2/23 |
21.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

:DDD

Onko mies ihan täysjärkisen oloinen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
21.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauheeta!

Vierailija
4/23 |
21.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko Pirjo höösää liikaa tai hänen miehensä on oikeasti jotenkin vajaa älyinen.

Vierailija
5/23 |
21.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun anoppi on just tuollainen :) ja appiukko kiukuttelee jos ei palvelu pelaa.

Vierailija
6/23 |
21.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No höh, mun mies harjaa pitkät hiukseni aina suihkun jälkeen. Kuulemma pitää haasteista :)

Vierailija
7/23 |
21.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun anoppi on just tuollainen :) ja appiukko kiukuttelee jos ei palvelu pelaa.

sama :D ei onneksi kiukuttele kuin lapset -itkupotkuraivareita- mutta mulkoilee ja vinoilee että ei se anoppi osaa sitä eikä tätäkään onpa tyhmä muutenkin. hmm. aika surullista oikeastaan.  

Vierailija
8/23 |
21.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oltiin kerran miehen kaveripariskuntien (kaikki noin 30v. kieppeillä) kanssa ulkona syömässä ja paikalla oli eräs pariskunta jota en ollut tavannut aiemmin. Tämä daami paapoi koko ajan miestään - laittoi lautasliinan syliin, ojensi ruokailuvälineet, varoitti, että ruoka voi olla kuumaa, totesi ettei miehen kannata maistaa tiettyä ruokaa kun on niin tulista, sanoi "otetaan toi villapaita pois sulta kun täällä on niin kuuma", pyyhki miehen suupielet aina ruokailun välissä. Herra kyllä yritti toppuutella, mutta vaimoke ei ottanut kuuleviin korviinsa. Mua niin oksetti toi koko touhu, että meni ihan ruokahalu. En ole suostunut näkemään tätä pariskuntaa toistamiseen.

Vierailija
9/23 |
21.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No vähä saattaa lapin lisää olla tuossa..olet kyllä tarkasti heitä seurannut!Onko sun vanhemmat?

Kyllä toisesta täytyy huolta pitää.

Vierailija
10/23 |
21.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti vaimo ei kuole ennen miestään.. siinä sitä ollaan pulassa nimittäin.

Vierailija
11/23 |
21.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on vähän noin, ja meillä on oikein hyvä seksielämä. Minä vaan nautin miehen passaamisesta, ja mies passattavana olemisesta. 

Lisäksi on niin, että mieheni on äärimmäisen introvertti ja sosiaalisten tilanteiden foobikko, minä taas ekstrovertti, ja jotenkin "nopeampi" temperamentiltani, joten monet asiat on sellaisia että on kätevämpää että minä hoidan ne tai selvitän miehen puolesta valmiiksi mitä pitää tehdä. 

Vierailija
12/23 |
21.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hah...toi on vielä kivaa huolehtimista kun on näitä vaimoja ketkä vaatii että kaikki tehdään määrätyllä tavalla, hänen tavallaan. Määräävät jopa mielipiteetkin. Sitä oikein sukukin valvoo. 

Vierailija
13/23 |
21.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä on vähän noin, ja meillä on oikein hyvä seksielämä. Minä vaan nautin miehen passaamisesta, ja mies passattavana olemisesta. 

Lisäksi on niin, että mieheni on äärimmäisen introvertti ja sosiaalisten tilanteiden foobikko, minä taas ekstrovertti, ja jotenkin "nopeampi" temperamentiltani, joten monet asiat on sellaisia että on kätevämpää että minä hoidan ne tai selvitän miehen puolesta valmiiksi mitä pitää tehdä. 

nyt minä nopeammalla temperamentillani kuvittelin teidän seksielämän :D 

noniin nostapa siitä, ei tuollai, hyvä poika otapa siitä suuhun, pyyhkäsen vähän tosta, sillälailla se nousee kivasti, nyt minä vähän pumppaan tässä, ota rennosti vaan ei saa tulla vielä, oho noniin minä vien sut suihkuun...

Vierailija
14/23 |
21.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten mies kohtelee Pirkkoa eli mitä hän tekee Pirkon eteen? Se ei oikein selviä aloituksesta. Parisuhde kuitenkin on kahden kauppa. Meilläkin sitten ilmeisesti kohdellaan toisia lapsina kun huomioimme ja teemme asiota toisetemme eteen vaikka toinen osaa ihan itse.

Vierailija
15/23 |
21.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa karmealta! Vaimo leikkii puolisolleen äitiä.

Vierailija
16/23 |
21.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluat olla miehellesi äidin korvike?

Onnea valitsemallesi tielle! Onko lapsia?

Vierailija
17/23 |
21.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäpä kenenkään passaamiset tai passaamattomuudet muille kuuluvat? Kunhan pari on keskenään tyytyväinen järjestelyynsä.

Vierailija
18/23 |
21.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies vaikuttaa muuten ihan täysjärkiseltä näim päälle päin. En ole hänen kanssaan sen syvällisemmin jutellut.

Ap

Vierailija
19/23 |
21.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet miehet tykkäävät kun nainen hoitaa ja ohjaa heitä.

Miehillä on joku ikuinen äidin kaipuu. Ei tietysti kaikilla.

Vierailija
20/23 |
21.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yök. Siis yök.

Mutta mä tykkäänkin oikeista miehistä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän neljä