bloggari huolettaa
seuraan osjm blogia snäpchatissa ja joskus kertoi miehen olevan epäileväinen koska j käy iltaisin kävelyllä metsässä. on myöskin päivittänyt kuinka ahdistaa syödä muuta kuin salaattia. nyt oli päivittäny olevansa yli 39-asteen kuumeessa ja että pärjää kipeänä lasten kanssa paremmin kuin terve mies. millä tämä tyttörukka jaksaa???
Kommentit (6)
Löysin blogista tekstin "Koliikki on ollut meillä, mutta mä oon ollut katkera siitä, miten toinen on voinut katsoa telkkaria yömyöhään ja naureskella sohvalla hauskoille jutuille ääneen. Ollut katkera siitä, miten toinen on kyennyt toivomaan tulevalta kesältä tai syksyltä jotain samalla, kun itse tekee kaikkensa, jotta jaksaisi poistua seuraavana päivänä edes lähimarkettiin ja kun on tuntunut mahdottomalta selvitä hengissä ensi viikkoon. Siitä, miten toinen on pystynyt nukkumaan tyytyväisenä ihan vieressä, vaikka pieni on huutanut hätäänsä kurkku suorana." :0
Tiedän vain että ottajia tälle neidille löytyy alkuperäisen paikkakuntansa lähettyviltä :D Vihjeenä vaan jos itse täällä tulee pyörähtämään
Vierailija kirjoitti:
Mitenkäs jannan instagrammi
Tuskin ainakaan lapsiin liittyy, kun kaverilleen??? aikonut avautua viestein :/.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitenkäs jannan instagrammi
Tuskin ainakaan lapsiin liittyy, kun kaverilleen??? aikonut avautua viestein :/.
Sitä mietinkin koska lapsista avautuu yleensä julkisesti
-4
Kuullostaa kieltämättä hurjalta? Mikä mies se tuollainen on?
:(