Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

bloggari huolettaa

Vierailija
20.06.2016 |

seuraan osjm blogia snäpchatissa ja joskus kertoi miehen olevan epäileväinen koska j käy iltaisin kävelyllä metsässä. on myöskin päivittänyt kuinka ahdistaa syödä muuta kuin salaattia. nyt oli päivittäny olevansa yli 39-asteen kuumeessa ja että pärjää kipeänä lasten kanssa paremmin kuin terve mies. millä tämä tyttörukka jaksaa???

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
20.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuullostaa kieltämättä hurjalta? Mikä mies se tuollainen on?

:(

Vierailija
2/6 |
21.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löysin blogista tekstin "Koliikki on ollut meillä, mutta mä oon ollut katkera siitä, miten toinen on voinut katsoa telkkaria yömyöhään ja naureskella sohvalla hauskoille jutuille ääneen. Ollut katkera siitä, miten toinen on kyennyt toivomaan tulevalta kesältä tai syksyltä jotain samalla, kun itse tekee kaikkensa, jotta jaksaisi poistua seuraavana päivänä edes lähimarkettiin ja kun on tuntunut mahdottomalta selvitä hengissä ensi viikkoon. Siitä, miten toinen on pystynyt nukkumaan tyytyväisenä ihan vieressä, vaikka pieni on huutanut hätäänsä kurkku suorana." :0

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
22.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän vain että ottajia tälle neidille löytyy alkuperäisen paikkakuntansa lähettyviltä :D Vihjeenä vaan jos itse täällä tulee pyörähtämään

Vierailija
4/6 |
24.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitenkäs jannan instagrammi

Vierailija
5/6 |
24.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuskin ainakaan lapsiin liittyy, kun kaverilleen??? aikonut avautua viestein :/.

Vierailija
6/6 |
24.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuskin ainakaan lapsiin liittyy, kun kaverilleen??? aikonut avautua viestein :/.

Sitä mietinkin koska lapsista avautuu yleensä julkisesti

-4