-10kg laihdutusta, miten estää nahan roikkuminen?
Niin, tarkoitus laihduttaa 10kg ja 2 kg jo lähtenyt. Nyt hieman pelottaa, että jääkö nahka roikkumaan (varsinkin mahaan). Voiko asiaa estää mitenkään esim jollain tietyllä treenillä? Tällä hetkellä painoa 68 ja lähtöpaino siis 70kg.
Harrastan säännöllistä kuntosaliliikuntaa ja lenkkeilyä.
Kommentit (12)
Ei noin pienestä painon pudotuksesta nahka jää roikkumaan.
Eri juttu nämä 200 kiloiset sotanorsut jotka puolittaa painonsa.
Laihduta vaan ei sun tarvi murehtia roikkuvista nahoista.
Sali on hyvä, ja kuivaharjaus aina ennen suihkua. Sitten vaan rasvaat ja rasvaat ja rasvaat...onnea!
10 kg on niin vähän, ettei siinä mitään löysää nahkaa jää roikkumaan. Jos sinun lähtöpaino olisi 100 kg ja tarkoitus olisi pudottaa 50 kg, niin silloin sitä nahkaa roikkuisi.
No tämäpä mukava kuulla!
Motivaatio on kyllä huipussaan ja tuloksia on jo tullut :)
Ei mulla ainakaan jäänyt mistään roikkumaan, vaikka laihdutin 45-vuotiaana 25 kiloa.
Ei 10 kilon muutos kutista sinua niin paljon, etteikö nahka palautuisi. Etenkään jos maltat laihduttaa ajan kanssa etkä vedä jotain 2 viikon nythetikaikkipoiskuuria. Itse laihdutin 80 -> 62 ja edelleen on nahka sopivaa kokoa :)
Kymmenen kilon pudotus on niin pieni, että se ei kovin selkeästi edes näy ulospäin. Montakohan vaatekokoa olisi? Veikkaan max 2.
Vierailija kirjoitti:
10 kg on niin vähän, ettei siinä mitään löysää nahkaa jää roikkumaan. Jos sinun lähtöpaino olisi 100 kg ja tarkoitus olisi pudottaa 50 kg, niin silloin sitä nahkaa roikkuisi.
Ei välttämättä. Minulle tulee kahden kilon päästä tasan 60 laihdutettua kiloa täyteen eikä kyllä nahka roiku yhtään.
10 kiloa hädin tuskin näkyy ulos päin ei varmasti jää mitään roikkumaan. Itse just vähän aikaa sitten saanut tiputtettua sen 10kg ja lähtöpainoa juurikin tuo 70kg
Tuota, tuota... En tiedä minkä ikäinen ap on, mutta ikäväkseni huomasin, että onnistuttuani pudottamaan painoa n. kuusi kiloa, iho alkoi roikkua käsivarsissa :/ Sitä ei silleen normaalisti huomaa (toivottavasti ei!!) mutta kun kumartaessani pudotan käsivarret rennosti roikkumaan alaspäin ja viivyn siinä hetken, niin iho alleista alkaa roikkua todella rumasti! Oli oikeesti aika järkytys, kun ekan kerran tuon huomasin. Ihon kimmoisuus ei enää palaa. Olen kuitenkin vasta 50 vee etten mikään mummeli! :o
Tuo ei ole niin iso painonpudotus, että se jättäisi löysää nahkaa. Ainoa haitta mitä itse olen tuon luokan laihdutuksesta saanut on venymisarpia sisäreisiin, mutta pilates ja sisäreisien treenaus esim. pilatesrenkaalla ovat parantaneet reisien ulkonäköä.
Polta rasvaa, älä lihaksia. Onnistuu ihan ruokavaliolla.