Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paketti postin toimipisteessä mutta saapumisilmoitusta ei ole tullut?

Vierailija
20.06.2016 |

Tilasin pari viikkoa sitten Zooplussalta paketin, joka lähetettiin kahdessa erässä. Toinen paketti on DHL:n mukaan maannut tuolla lähi-Siwassa toissaperjantaista asti eikä mulle ole tullut siitä mitään ilmoitusta. Mihin oikein otan yhteyttä?

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
20.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voikohan sen noutaa pelkällä tuolla sähköpostiin tulleella koodilla?

Vierailija
2/24 |
20.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle kävi kans niin että pakettiautomaatista ei ikinä tullut tekstaria, onneksi sentään sähköpostiin kilahti se koodi mutta en tiedä miten olisin sen muuten ulos saanut...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
20.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy sen koodin kanssa kysymässä. 

Vierailija
4/24 |
20.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ärsyttää jo valmiiksi, kun tiedän sen Siwan ylityöllistetyn tantan alkavan vänistä siitä ettei sitä saa pelkällä koodilla :D

Vierailija
5/24 |
20.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harvoin saapumisilmoituksia tulee. Lähetystunnuksella noudetaan.

Vierailija
6/24 |
20.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paketi voi löytyä postista myös henkilötunnuksella. Itse huiskasin vahingossa sähköpostista roskiin kiinalaisen paketin saapumisilmoituksen ja postissa ne kokeili hakea sitä henkilötunnuksella, ei tosin löytynyt, mutta joskus kuulema lötyy ainakin jos on kotimainen lähettäjä.

Vierailija
7/24 |
20.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos sinulla on postin lähetyskoodi, niin kyllä sen sillä saa. Itse haen aina paketin puhelimeen tulleella koodilla.

Vierailija
8/24 |
20.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän ne postissa edes kysy mitään noutolappuja vaan hyllypaikan tai lähetystunnuksen. En ikinä ole lappuja tai viestejä näyttänyt.

Vierailija
9/24 |
20.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne ilmoitukset menee mihin sattuu. Äidillenikin tuli ilmoitus paketista,  mikä oli noudettavissa toisella puolella maata. Todennäköisesti paketin oikea omistaja ei saanut viestiä lainkaan.

Vierailija
10/24 |
20.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ne ilmoitukset menee mihin sattuu. Äidillenikin tuli ilmoitus paketista,  mikä oli noudettavissa toisella puolella maata. Todennäköisesti paketin oikea omistaja ei saanut viestiä lainkaan.

No minä en ainakaan jokunen kuukausi sitten saanut ilmoitusta postista ja pakettini olikin annettu jollekin miehelle, joka onneksi itse otti minuun yhteyttä. 

Vierailija
11/24 |
22.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselleni on nyt käynyt tämän viikon aikana kolmelle paketille niin, etten ole ilmoitusta saanut.

Rupesin ihmettelemään missä paketit ovat ja trackasin netin pakettihakujen kautta, jokaisessa lukee, että saapumisilmoitus lähetetty viestillä vaataanottajalle. Mitään en ole saanut..

Vierailija
12/24 |
22.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olin laittanut tilaukseen väärän puhelinnron, eli en saanut tekstari-ilmoitusta. Sain kuitenkin paketin haettua henkkareilla.

Vierailija
13/24 |
07.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten lie automaatista saa paketin ulos kun ei ole tullut koodia

Vierailija
14/24 |
07.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis olet saanut dhl:ltä ilmoituksen, muttet ole saanut ilmoitusta?

Vierailija
15/24 |
07.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paketi voi löytyä postista myös henkilötunnuksella. Itse huiskasin vahingossa sähköpostista roskiin kiinalaisen paketin saapumisilmoituksen ja postissa ne kokeili hakea sitä henkilötunnuksella, ei tosin löytynyt, mutta joskus kuulema lötyy ainakin jos on kotimainen lähettäjä.

MIstä lähettäjä olisi hetun saanut?

Vierailija
16/24 |
07.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla lähti paketti takaisin. Itse ottaisin postiin yhteyttä jos paketti on vielä maassa. Oma kerkesi lähteä ja sit meni vähän pidempään.

Vierailija
17/24 |
07.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten lie automaatista saa paketin ulos kun ei ole tullut koodia

No otapa Postin asiakaspalveluun yhteyttä, niin osaavat sieltä neuvoa. Älkää nyt ihmiset olko uusavuttomia, vaan kysykää ihan sieltä, mistä varmasti oikean vastauksen saatte.

Ja sen paketin saa tosian sieltä Siwasta ihan sillä lähetystunnuksellakin haettua. 

Vierailija
18/24 |
07.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unohtavat imoittaa rai syytävät ilmoitukset väärin naputeltuun numeroon.

Anoppini puhelimeen on tullut useita saapumisilmoitulsia vieraan paikkakunnan postista sekä matkahuollosta.

Anoppini ei ole takuulla mitään tilannut.

Vierailija
19/24 |
07.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Unohtavat imoittaa rai syytävät ilmoitukset väärin naputeltuun numeroon.

Anoppini puhelimeen on tullut useita saapumisilmoitulsia vieraan paikkakunnan postista sekä matkahuollosta.

Anoppini ei ole takuulla mitään tilannut.

Ei ne niitä numeroita naputtele, skannaavat sen numeron, minkä tilaaja on tilaukseen naputellut numerokseen.

Vierailija
20/24 |
07.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis... missä vielä on Siwoja????

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä seitsemän