Työpaikan miehet
Mä oon kohta nelikymppinen kahden lapsen äiti ja ihan hyvässä asemassa töissä. Mua on alkanut ihmetyttämään miesten avoin flirttailu työpaikalla. Viime aikoina tosi moni mies on alkanut flirttailemaan mulle töissä ja yksi on jopa laittanut viestiä. En ole mitenkään poikkeavan kaunis tms. Nyt oonkin alkanut epäilemään että onko noilla miehillä joku veto käynnissä. Tekeekö miehet sellaista?
Kommentit (11)
Vierailija kirjoitti:
Karma. Ahneella on paskainen loppu.
Mikä sua vaivaa? T, ei ap
Vierailija kirjoitti:
Kaikista paskaisin loppu tulee ilkeälle ja kateelliselle. Piste.
Vierailija kirjoitti:
Hei karma ämmät mitä kuuluupi, näytättekö hyvältä, mikä on buugi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suahan tässä tuntuu vaivaaman. Ensin menet ahneuksissasi rahan perässä töihin ja sitten alat valittamaan työpaikan paskoista miehistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suahan tässä tuntuu vaivaaman. Ensin menet ahneuksissasi rahan perässä töihin ja sitten alat valittamaan työpaikan paskoista miehistä.
Nyt ei auennut ihan. Mulle ei ole miehet ollut koskaan paskoja. Naisista kyllä pari on ollut.
Nelikymppinen nainen vetoaa miehiin ihan uudella tavalla. Elämänkokemuksen mukanaan tuoma itsevarmuus yhdistettynä avoimuuteen, ystävällisyyteen ja muutenkin mukavaan luonteeseen saa kenet tahansa miehen yrittämään parastaan. Osa tarkoituksella ja osa ihan vain ystävällisyyttään.