Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hyväksyisitkö 20-vuotiaan tytön seurustelun 33-vuotiaan miehen kanssa?

Vierailija
20.06.2016 |

Jos kyseessä olisi esim. kaverisi, tyttäresi tai siskosi.

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
20.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuh. 

Paskaak se mulle kuuluu. 

Ja yksi kehitysvaihehan tuo vaan yleensä on. 

Vierailija
2/23 |
20.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En näe ongelmaa. Itselläni 11v. vanhempi mies, olisin voinut ottaa vanhemmankin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
20.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkaan että vastaukset on tänään tasan samat kuin muinakin päivinä, joten ihan turhaan teet samanlaisia keskusteluja päivittäin.

Vierailija
4/23 |
20.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverin kohdalla aika varauksetta joo, ja toki tyttären ja siskokin kohdalla olisi PAKKO.

Tyttären ja siskon kohdalla vaan inhottaisi salaa ja miettisin, että tuo äijä varastaa mun rakkaan siskon/tyttären nuoruuden. Että miksi se ei anna sen lentää vapaana ja elää, jos muka rakastaa.

Vierailija
5/23 |
20.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei yksikään täysi-ikäinen tarvitse kenenkään hyväksyntää, jokainen vastaa omista teoistaan. Hyvä parisuhde ainakin, jos ikäero olisi se suurin murhe.

Vierailija
6/23 |
20.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin. Tuon ikäinen tyttö voi olla jo suht fiksu ja osaa luultavasti jo jonkun verran harkita kenen kanssa ryhtyy seurustelemaan. Toisaalta tuossa iässä voi vielä miellyttämisenhalu mennä omien tunteiden edelle, mikä on ikävää. En pitäisi ihan järkyttävän omituisena, mutta miettisin kyllä, onko kyseinen mies vähän höhlä tai jälkeenjäänyt. 18-vuotias ja 33-vuotias sen sijaan voisi olla jo hölmöä.

Mutta minusta tuntuu, että enemmän tuomittaisiin, jos 33-vuotias nainen seurustelisi 20-vuotiaan miehen kanssa. Pitäisin itsekin tuollaista naista vähän vajaana. 20-vuotiaat pojat ovat ihan eri maailmasta kuin 20-vuotiaat naiset. Itse olin kyllä aika urpo vielä parikymppisenä ja rikoin sydämeni pahasti.

Vierailija
7/23 |
20.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Montako sataa kertaa aattelit kysyä tätä?

Vierailija
8/23 |
20.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaverin kohdalla aika varauksetta joo, ja toki tyttären ja siskokin kohdalla olisi PAKKO.

Tyttären ja siskon kohdalla vaan inhottaisi salaa ja miettisin, että tuo äijä varastaa mun rakkaan siskon/tyttären nuoruuden. Että miksi se ei anna sen lentää vapaana ja elää, jos muka rakastaa.

Miksi ihmisen pitäisi lentää vapaana, jos on onnistunut löytämään rakkauden? Ei se sinkkuus mikään onni ja autuus ole, sitä ehtii kyllä kokea myöhemminkin, jos parisuhde karahtaa kiville.

Vierailija
9/23 |
20.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai sitä multa kysyttäis? Tehkööt mitä tykkää, kunhan ovat onnellisia

Vierailija
10/23 |
20.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan ko pariskunnalle ihan sama muiden hyväksymisestä tai hyväksyttömyydestä. Kaksi aikuista henkilöä parisuhteessa keskenään, ei kai tuohon voi mitään sanoa.

Vierailija
11/23 |
20.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No 20-vuotias on aikuinen eikä tarvitse kenenkään hyväksyntää. Itse menin 23-vuotiaana naimisiin 38-vuotiaan miehen kanssa. Olimme 11 vuotta naimisissa kunnes erosimme. Ikä ei ollut erossa mitenkään ratkaiseva tekijä.

Vierailija
12/23 |
20.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä 20-vuotias nainen ja 33-vuotias poika sopivat toisilleen ihan hyvin.

Vierailija
13/23 |
21.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
14/23 |
21.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon 29 ja poikaystäväni 18. Ei ongelmaa.

Vierailija
15/23 |
21.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo jos miehen aiemmat suhteet, mikäli niitä olisi ollut, olisivat olleet omanikäisiin eikä aina paljon nuorempiin

Vierailija
16/23 |
21.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kai. Menin itse 19-vuotiaana naimisiin 34-vuotiaan kanssa. 15-vuotta myöhemmin ollaan edelleen onnellisesti yhdessä.

Vierailija
17/23 |
21.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä 40 vuotiaan ja 90 vuotiaan suhde? Onko OK, ikä eroa on kuitenkin enemmän kuin AP tapauksessa.

Vierailija
18/23 |
21.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä järkeä on koko kysymyksessä? Hyväksytö kenenkään seurustelun kenenkään kanssa?

Vierailija
19/23 |
21.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä siinä muilla ole nokankoputtamista asiaan, kuinka kaksi täysi-ikäistä ihmistä käyttäytyy.

Eri asia on, jos näkisin henkisesti alistetun kumppanin (ikään katsomatta), silloin pyrkisin keskustelemaan asiasta ja varmistamaan, että kaikki on hyvin.

Vierailija
20/23 |
21.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikkusen eppäilen, että hyväksymisellä tai hyväksymättömyydellä ei ole mitään väliä tuossa tilanteessa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kaksi