Oivoi, ei oikein lähtenyt tämä naisen lämmittely...
Näen yhtä naista joka arkipäivä. Emme ole tekemisissä kuitenkaan sen kummemmin. Olen jo jonkin aikaa miettinyt miten voisin päästä kontaktiin.
No, perjantaina hän tuli minua vastaan ja sanoin hänelle "moi".
No, tänään hän oli samaan tapaan tulossa minua vastaan, mutta kääntyikin minut huomatessaan 90 astetta ja jäi sinne vitkuttelemaan kunnes olin mennyt sisälle. Hetken päästä näin ikkunasta, että hän käveli kuitenkin entiseen tapaan siitä kulkureitiltä.
Ääääääää, Onnistun karkottamaan naiset jo pelkällä "moilla" :(((
En edes alkanut silloin ekalla kertaa mitään iskemään silmää tai kuolaamaan.
Kommentit (32)
Vierailija kirjoitti:
Voi muru, söpöä kun miehetkin joutuu miettimään tällaisia 😊
Miehethän näitä joutuukin miettimään, kun naiset ovat niin passiivisia pariutumisessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi muru, söpöä kun miehetkin joutuu miettimään tällaisia 😊
Miehethän näitä joutuukin miettimään, kun naiset ovat niin passiivisia pariutumisessa.
Tämän palstan mukaan on kyllä toisin..
Se on ujo. Olen itse juuri tuollainen, pakenen vaistomaisesti kun joku tuttu tulee vastaan.
Mä yrittäisin uudestaan huomenna. Todella itsevarmasti ja hyväntuulisesti. Se ei ole vielä stalkaamista vaan vain ospitus siitä, että sulla on niin hyvä itsetunto (seksikä), että pakkien mahdollisuus ei hetkauta sitä mihinkään.
Vierailija kirjoitti:
Lohduttaudu sillä ettei ihan täysillä käy se muijakaan. Ei normaali lähde karkuun jos joku kerran moikannut ihminen tulee vastaan.
Tätä mäkin mietin. Joko se on toooosi ujo ja vähintään yhtä kömpelö sosiaalisissa tilanteissa. Tai sitten tosi ylimielinen, keskenkasvuinen bimbo, jota ei ole kasvatettu käytöstapoihin ja tervehtimään ihmisiä. Älä pelkää, et itse häviä tässä oikeasti mitään etkä ole tehnyt väärin.
Vaihtoehto 1: nainen on kiinnostunut ja vaistonnut myös ap:n kiinnostuksen. Sait naiselta pasmat sekaisin, hän meni paniikkiin kohtaamisestanne ja käyttäytyi järjettömästi. Nyt hän istuu kotona ja hakkaa päätään seinään, syö lohtujäätelöä purkista ja miettii, miksi ei ikinä osaa käyttäytyä sosiaalisissa tilanteissa.
Vaihtoehto 2: hän on vaistonnut, että olet kiinnostunut hänestä, hän taas ei sinusta ja tilanne on niin kiusallinen että hän vetäytyi syrjään.
Vaihtoehto 3: hän huomasi harvinaisen kasvin / eläimen / muun asian, jota lähti katsomaan.
Vierailija kirjoitti:
Mä yrittäisin uudestaan huomenna. Todella itsevarmasti ja hyväntuulisesti. Se ei ole vielä stalkaamista vaan vain ospitus siitä, että sulla on niin hyvä itsetunto (seksikä), että pakkien mahdollisuus ei hetkauta sitä mihinkään.
Tätä mietin, että vieläkö on soveliasta kerran koittaa...
Jos se ei nyt vastaa, saati jos lähtee karkuun niin lienee viisainta antaa olla.
AP
Mystistä on, että nainen ja mies edes joskus päätyy yhteen. Nää kuviot on aina niin tilannekomiikan parhaimmistoa, jos siis kyseessä on ihastuminen eikä baaripanon hakeminen.
Sä taidat olla mies jota naiset pelkää. Ei hyvä. Parempi olisi olla mies jota miehet pelkää. Sussa ei vaan ole "sitä". Ei nainen olisi vältellyt sua jos olisi tykännyt tekemisistäsi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tätä mietin, että vieläkö on soveliasta kerran koittaa...
Jos se ei nyt vastaa, saati jos lähtee karkuun niin lienee viisainta antaa olla.
AP
Kokeile vaan uudestaan, voi olla, että hän on tuhottoman ujo. Minkä ikäisiä olette?
Vierailija kirjoitti:
Voi ei, onpas kurjaa.
Itse ilahtuisin kovasti, jos joku sanois mulle moi :).
Olen luullut, että naiset pitävät friikkinä ja perverssinä jos tuntematon mies sanoo vaikkapa "moi". Monesti olen halunnut tervehtiä jotain miellyttävän näköistä, mutta minulle tuntematonta naista, mutta olen tullut siihen johtopäätökseen että se ei ole viisasta. M34
Eli seuraavan kerran kun nainen tulee vastaan, ap heiluttelee setelitukkoa käsissään ja nainen ui pöksyihin siltä seisomalta. Huomaa että olet ollut tekemisissä vain maksullisten naisten kanssa. Se on niin, että jotkut saavat naiset kuumaksi pelkällä katseella, siihen ei tarvitse rahaa tai edes sanoja. Toiset tarvitsevat sitten molempia rutkasti, eikä siltikään välttämättä natsaa. (Miksi mä lähdin edes vastaamaan tähän provoon)