Sofia kzakov ja mesolangat
Venäläissyntyinen Sofia, joka toimii lääkäriklinikka esteticissä, lausuu että mesolangat ovat "harvinaisen typerä vouhotus kauneudenhoidossa" ja pohjustaa tätä mielipidettään Virossa laitettavilla väärennöksillä:
Kysymys ei voi olla pelkästään siitä, että kauneudenhoitoon ei panostettaisi tai haluttaisi panostaa. Tämän todistaa esimerkiksi se, että porukkaa lappaa Viroon halpojen mesolankojen perässä. Siis miksi ihmeessä?!? Tuntemattomassa paikassa otetut viritelmät saattavat sisältää aivan mitä sattuu. Hyvällä tuurilla saatat saada ihoosi ihan oikeanlaisen mesolangan, joka on itse asiassa valmistettu polypropeiinista, eli se on samaa tavaraa kuin itsestään sulavat tikit.
Vieläkö kuulostaa luonnolliselta ja kosteuttavalta vaihtoehdolta? Ikävää toimia ilonpilaajana, mutta mesolangat ovat kyllä harvinaisen typerä vouhotus kauneudenhoidossa.
http://estetic.fi/fi/post/29-suomalaisesta-kauneudenhoidosta
Minua lähinnä kiinnostaa että mitä lankoja näissä Viron kauneushoitoloissa sitten naamaan laitetaan ja mistä hänen tietonsa on peräisin?! olen itse laittanut mesolankoja useaan otteeseen, tosin Suomessa, ja minulla on niistä vain hyvää kokemusta. En itse ole Virossa näitä laittanut mutta mielenkiinnosta aloin miettimään että mihin paikkaan ja mihin kokemuksiin hän viittaa. Mitä "väärät" langat sitten sisältävät ja kuka on tehnyt valituksia? Luulisi hänen koulutustaustallaan olevan ymmärrystä siihen ettei mitä tahansa mielipiteitä voi laukoa faktoina ilman todisteita.
Olen myös hyvin kiinnostunut tietämään miksi hän ajattelee mesolankoja typeränä vouhotuksena, koska niiden laitto on esim Aasian maissa ihan arkipäivää, ollut jo useiden vuosien ajan ja on todistetusti tehokasta ja turvallista.
Juu toki hän haluaa markkinoida omia hoitojaan ylivertaisina mutta edelleen tämä hänen tapansa tuoda asia esiin on aika kaukana asiantuntijalausunnosta. Yrittääköhän tällä tavoin vaan ajaa kilpailijoiden bisneksiä alas?
Kommentit (6)
Vierailija kirjoitti:
Ja vielä kun tietäisi, että mikä on mesolanka.
Samaa tulin tänne ihmettelemään :)
Eikö linjoilla ketään mesolangoista tietävää/kiinnostunutta??
Ei ihme että suomalaiset naiset ovat niin rupsahtaneita..ei kukaan edes tiedä mikä tämä hoito on!
Itsellä myös hyviä kokemuksia, en tunne Viron kauneudenhoitoalaa joten en osaa sanoa mitä siellä kasvoihin laitetaan. Ehkä niitä hajoamattomia lankoja, tosin ovatko nekään halvempia? olisi hyvä saada Sofialta lisätietoa
Mesolangat on kyllä ajatuksena puistattava :x mieluummin sitten vanhana vaikka "rupsahdan" (=saan ne luonnolliset rypyt) kuin annan tunkea jotain epämääräistä ihoni alle.
Ja vielä kun tietäisi, että mikä on mesolanka.