Minkä värinen Kånken-reppu sinulla on?
Ja milloin ostettu?
Minulla on tummanruskea, ostettu vuonna 2009.
Kommentit (52)
anteeks ap, pakko kysyy: oletko lihava?
Minä ajattelin ostaa keltaisen tai punaisen :) Innostuin niistä kun näin niitä naisilla New Yorkissa ja Milanossa enkä tajunnut heti että kyse oli siitä paljon AV:llä parjatusta repusta. Ulkomaiset trendikkäät naiset näyttävät arvostavan niitä enemmän kuin suomalaiset.
Jos googletatte: fjallraven street style
niin näette että tuohan on varsinainen blogituote ulkomailla :)
Sininen, sain lapsena v. 1982. v. 1985 sain isomman vihreän. Vihreä on aivan loppuun käytetty partioreissuilla, mutta silti vielä ehjä. Sininen on liki uuden näköinen.
Vierailija kirjoitti:
Näkymätön.
Äh, meinasin tulla vastaamaan samaa.
Täähän on kuin vegaanikeskustelut... miten yhdestä repusta jollekin voi tullakin noin paha mieli? Käytetäänkö sen muovilangan valmistukseen montakin muovipossua vai kärsiikö jotkut muut eläimet?
Väärän :D
Pyysin repun synttärilahjaksi viime syksynä, ja annoin listan väreistä, joista jonkun haluaisin. Kirkkaita värejä olivat, keltaista, pinkkiä, sinistä. No reppu, jonka sitten sain, on kulahtaneen turkoosinvärinen. No eipä sille mitään voi, eikä tuo ole huonoimpia värivaihtoehtoja. Ihan kivan neutraali väri loppujen lopuksi :)
Punainen ja tumman sininen. Punaisen ostin 2012 ja sinisen 2013.
Ootte hirveitä ku käytätte kånkenia!
Vierailija kirjoitti:
Ootte hirveitä ku käytätte kånkenia!
Kyllä. Katsokaa vaikka niiden Känkeneiden tuotanto-olosuhteita animalian sivuilta. Ei minkäänlaista inhimillisyyttä!
Kaffepulla kirjoitti:
Luonnonvalkoinen, jotta näyttäisi jo valmiiksi mahdollisimman kulahtaneelta ja lika näkyy paremmin. Olen hieronut sitä erilaisiin likaisiin pintoihin, rytännyt ajamalla pari kertaa autolla sen yli jne. Ehkä vielä pitäisi saada niitä remmejä mustumaan ja rispaantumaan enemmän.
Se ei riitä, että pelkästään ajat autolla yli, vaan on kunnolla suditettava renkaita sen päällä, niin että savu nousee. Kai sulla on auto, jossa riittää moottorissa tehoa tähän? Jos ei, niin unohda tyylikäs kånken reppu.
Ensin Oreo-keksit, sitten kånken-reppu! Omg, mitä vielä pitää kestää mammat!!??
Sopisiko Timo Soinille vaaleanpunainen Kånken?
Luonnonvalkoinen, jotta näyttäisi jo valmiiksi mahdollisimman kulahtaneelta ja lika näkyy paremmin. Olen hieronut sitä erilaisiin likaisiin pintoihin, rytännyt ajamalla pari kertaa autolla sen yli jne. Ehkä vielä pitäisi saada niitä remmejä mustumaan ja rispaantumaan enemmän.
🇺🇦🇮🇱