Minkä värinen Kånken-reppu sinulla on?
Kommentit (52)
Minulla ei aiemmin ollut Kånkenia, mutta niitä on mainostettu tällä palstalla niin paljon, että ostin yhden jokaista väriä.
Meillä on nyt Känken-huone.
Vierailija kirjoitti:
Se ei riitä, että pelkästään ajat autolla yli, vaan on kunnolla suditettava renkaita sen päällä, niin että savu nousee. Kai sulla on auto, jossa riittää moottorissa tehoa tähän? Jos ei, niin unohda tyylikäs kånken reppu.
Ei hitto, faijalla on maasturi. Pitääpä käydä siltä lainaamassa.
Jos tätä liottaisi vaikka akkuhapossa, saisiko sillä noihin remmeihin sellaista rentoa rispaantuneisuutta? Tuntuu olevan aika kestävää tekoa.
🇺🇦🇮🇱
Vierailija kirjoitti:
Ootte hirveitä ku käytätte kånkenia!
Kerro mikä siinä on niin kauheaa jos omistaa tuon repun?
Sinäkin saat ostaa mitä haluat.
Piti googlata kun ei ollut hajuakaan millainen se on.
Ihan tavallinen melko normihintainen reppu.
Kannattaisko tarkistaa lääkitys.
Veikkaan että alkaa kohta näkyä jo Kånkenin myynnissä positiivisesti AV-palstan jatkuva mainonta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ootte hirveitä ku käytätte kånkenia!
Kyllä. Katsokaa vaikka niiden Känkeneiden tuotanto-olosuhteita animalian sivuilta. Ei minkäänlaista inhimillisyyttä!
Nyt sinulla sattui virheellinen linkki. Oikea video löytyy freekånken.av sivustolta.
Heips, ostin tänään keltaisen Kånken-repun. Lähden Juhannuksena reissuun ja tämä oli parhaimman näköinen koko kaupassa! Todella kätsy.
nim.merk. Iloinen uudesta repusta
Keltainen on mulla, haluaisin joko lisäksi tai vaihtaa sen ruosteen- tai viininpunaiseen.
Mitä väliä sillä on kun se on kuitenkin hetken päästä vähintään kulmistaan paskainen ja rispaantunut. Törkeän näköinen!
Mulla on kaksi. Vihreän sain vanhemmiltani joululahjaksi ehkä vuonna 2001. Mulla oli nuorempana kaneja, jotka ovat pahoinpidelleet repun sen verran rikkinäiseksi, että mies osti mulle uuden joululahjaksi pari vuotta sitten (en muista tarkkaa vuotta, olisko ollut 2013). Se on tummansininen ja siinä on valkoiset remmit.
Vierailija kirjoitti:
Väärän :D
Pyysin repun synttärilahjaksi viime syksynä, ja annoin listan väreistä, joista jonkun haluaisin. Kirkkaita värejä olivat, keltaista, pinkkiä, sinistä. No reppu, jonka sitten sain, on kulahtaneen turkoosinvärinen. No eipä sille mitään voi, eikä tuo ole huonoimpia värivaihtoehtoja. Ihan kivan neutraali väri loppujen lopuksi :)
Mulla on just ton värinen, se oli tosin ihan mieliväri ja tykkään paljon. :) Olihan ne kirkkaat kivoja, mutta ei sovi mun muuhun vaatetukseen. Haglöfsin reppu on sitten keltainen, mutta sitä käytänkin urheiluvaatteiden kanssa jotka ovat normivaatteita pirtsakammat.
Vierailija kirjoitti:
Tummansininen, ostettu kesäkuussa 2016. Onko mulla uusin Kånken?
Asteikolla 1-10 kuinka paljon ostoshankintaasi vaikutti av:n kånken-hullulle näin kettuilu?
Mikä tää kånken-juttu oikein on, oon ilmeisesti missannut jotain oleellista?
Tekis mieli lailla kieltää kånkenin käyttö. Kauhee reppu.