Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Apua! Vauva 10kk heräilee 3-6krt tissille!

Vierailija
20.06.2016 |

Olen ihan rättiväsynyt kolmen pienen lapsen kanssa, koska kuopus 10kk heräilee vähintään kolme kertaa yössä tissille. Kokeiltu on olla antamatta, tuloksena järkyttävää huutoa niin pitkään kunnes saa tissiä. Edes sylittely ei auta :'( Olen nyt joka tapauksessa harkinnut koettaa unikoulua, mutten löydä mistään ohjeita tällaiseen tilanteeseen.. Kaksivuotias nukkuu samassa huoneessa kanssamme, joten miten unikoulua voi edes toteuttaa ettei herkkäuninen isoveli herää? Äh, ainakin sain hieman avautua

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
20.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan normaalia. Joko jatkat syöttämistä tai sitten pidät sen unikoulun. Se vie 2-10pv yleensä. Siinä ei oikein muu auta.

Vierailija
2/4 |
20.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta miten voin unikoulun pitää? Siirrän lapsen omaan sänkyynsä? (on aina nukkunut meidän vanhempien vieressä) Olen saanut käsiini vain tietoa unikouluista, miten lapsen saa paremmin nukahtamaan illalla, joten toteutanko vain saman mutta kuitenkin yöllä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
20.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

kokenut oon kirjoitti:

Ihan normaalia. Joko jatkat syöttämistä tai sitten pidät sen unikoulun. Se vie 2-10pv yleensä. Siinä ei oikein muu auta.

Juu on normaalia muttei kovin yleistä. Omat ipanat (5kpl) ovat kaikki nukkuneet täysiä öitä viim 8kk iässä. Ap:lle suosittelen tuttia ja vauva omaan sänkyyn💪

Vierailija
4/4 |
20.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan oma sänky olisi hyvä tässä tilanteessa.

Johdonmukaisuus ja rauhallisuus ovat valttia unikoulussa. Neuvolasta saa unikouluohjeita.