Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kun nainen käsittelee jälkikäteen eroa pesäpallomailoin ja puukoin niin se on voimannuttavaa?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
20.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies tekisi samanlaisen kuvasarjan se olisi merkki väkivaltaisuudesta.

Vierailija
2/13 |
20.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Typerä otsikko sulla, ap!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
20.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nalkutinalkuti, ei ole varmaan kukaan sinua pettänyt. Jokainen käsitelkööt katkerat eronsa tavallaan, ihmisiä ei ole tuossakaan satutettu. Joku voimaantuu tuollaisesta, toinen ei.

Vierailija
4/13 |
20.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinkauan kun purkaa tuntojaan yksin eikä käy kenenkään kimppuun, en näe asiassa ongelmaa. Tuo kuvasarja on kieli poskessa tehty ja toivoisikin tässä kyllä minä taas mieleni pahoitin kulttuurissa, että ihmiset näkisivät myös niitä harmaan sävyjä jota tässäkin jutussa on ihan selvästi, maailma ei ole joko tai pelkkää mustavalkoista.

M40

Vierailija
5/13 |
20.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuolee pesäpallomailaa jossa on kakkua? :D Ei helvetti. Tämä on nyt varmaan sitä wt:tä? 

Vierailija
6/13 |
20.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kolme lasta 24 vuotiaana huhhuh

Vierailija
7/13 |
20.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja pah20.6. 14:252

Tämä raivo johtuu siitä, että nainen haluaa avioliiton olevan prisessa satua jossa mies maksaa omakotitalon ym 

jotka kuuluu siihen kulisiin.

Sitten raivotaan kun mies pilasi haaveet.

Pitäisi riittää että on yhdessä,ilman mitään vaatimusta toiselta.Sulje lainaukset

Todella harvalle miehelle kelpaa ja riittää että "ollaan vaan yhdessä". Niitä vaatimuksia, mitä mies ja perhe naiselle asettaa, ei vaan julisteta ääneen missään koska se on vaan niin itsestäänselvää että mamma hoitaa. Osallistumispyynnöt ovat niitä turhia prinsessahaaveita sekä miehen yksilönvapauden ilkeämielistä rajoittamista. Ei pitäisi sotkeutua mihinkään yhteisiin projekteihin yhtään kenenkään kanssa koskaan mutta arvaapa kumpiko sukupuoli idean mahtavuudesta silloin alussa onkaan vakuuttunut?

-Naseva kommentti-

Vierailija
8/13 |
20.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nalkutinalkuti, ei ole varmaan kukaan sinua pettänyt. Jokainen käsitelkööt katkerat eronsa tavallaan, ihmisiä ei ole tuossakaan satutettu. Joku voimaantuu tuollaisesta, toinen ei.

Ongelmana tässä on se että tuo nainen on julkaissut ex-miehensä naamakuvan. Jotenkin arvelen että mies ei ole antanut lupaa julkaisuun, aika perseestä naiselta mustamaalata mies noin. Tämänkin voi ajatella omalle kohdalle tapahtuvaksi. 

Vierailija
9/13 |
20.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen löi kakkua pesäpallomailalla! Kyllä nyt varmaan kaikki muistivat järkyttyä sydänjuuriaan myöten tästä kauheasta väkivallanteosta....

Minun eksäni reagoi eroon ajamalla minua takaa vasaran kanssa. Järkyttääkö tämä minun lisäkseni yhtään ketään? Eipä tietenkään. 

Vierailija
10/13 |
20.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niinkauan kun purkaa tuntojaan yksin eikä käy kenenkään kimppuun, en näe asiassa ongelmaa. Tuo kuvasarja on kieli poskessa tehty ja toivoisikin tässä kyllä minä taas mieleni pahoitin kulttuurissa, että ihmiset näkisivät myös niitä harmaan sävyjä jota tässäkin jutussa on ihan selvästi, maailma ei ole joko tai pelkkää mustavalkoista.

M40

Lapsille ok antaa tälläinen kuva isästä?

Vierailija
11/13 |
20.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ongelmana tässä on se että tuo nainen on julkaissut ex-miehensä naamakuvan. Jotenkin arvelen että mies ei ole antanut lupaa julkaisuun, aika perseestä naiselta mustamaalata mies noin. Tämänkin voi ajatella omalle kohdalle tapahtuvaksi. 

Huom...mustamaalata lastensa isän!

Vierailija
12/13 |
20.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M40

Eiköhän tuo pettäjäisä ollut jo aiemmin ihan itse pilannut kuvansa lasten silmissä.

Vierailija
13/13 |
20.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M40

Eiköhän ne lapset tunne sen isänsä, ihan ilman kuvien antamistakin. Mikäli se äijä on vaan yhtään heidän kanssaan aikaa viettänyt.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kaksi