Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rv 29 menossa. Miten muut samoilla viikoilla olevat voivat?

Vierailija
20.06.2016 |

Itsestä tuntuu, että väsyttää koko ajan ja korvissa suhisee, vaikka nukkuukin. Lisäksi kävelylenkeillä maha alkaa jatkuvasti "painaa" -eli liekö siis supistelua? Esikoista odotan ja ns. "äitikavereita" ei ole yhtään, joten minulla ei ole ketään, keneltä kysyä vinkkejä tai kokemuksia.

Kertokaa siis te! :)

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
20.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla vko 31. 

Kaikki hyvin. Ei paina eikä toistaiseksi supistelekaan. 

Ei suhise eikä mitään muutakaan. Iho ja hiukset ovat hienot. Kiloja on tullut juuri niinkuin pitääkin eli seitsemän tässä vaiheessa. Olen alun perin tosi hoikka. 

(toivottavasti tämä ei ollut masentava vastaus?, ei ainakaan ollut tarkoitus, mutta etsit ehkä voivotteluseuraa?)

Vierailija
2/8 |
20.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En etsi voivotteluseuraa todellakaan :) Mielelläni kuulen kaikenlaisia olotiloja! Vaikka itse väsynyt, niin silti niin onnellinen ja kiitollinen raskaudestani. Ap.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
20.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla vko 31. 

Kaikki hyvin. Ei paina eikä toistaiseksi supistelekaan. 

Ei suhise eikä mitään muutakaan. Iho ja hiukset ovat hienot. Kiloja on tullut juuri niinkuin pitääkin eli seitsemän tässä vaiheessa. Olen alun perin tosi hoikka. 

(toivottavasti tämä ei ollut masentava vastaus?, ei ainakaan ollut tarkoitus, mutta etsit ehkä voivotteluseuraa?)

Mulla vasta 18 raskausviikko ja painoa +7 kg. Neuvolassa ovat sanoneet, että ihan hyvä määrä, vaikka minua kyllä hirvittää. :(

Vierailija
4/8 |
20.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

28 viikko, toinen raskaus. Lauantaina supisteli ekan kerran, siihen heräsin aamulla, yyh kun tuntu inhottavalta :D kävellessä alkaa jännästi pistää mahaan, tätä oli viime raskaudessakin. Vauhdin hiljentäminen, pysähtyminen hetkeksi auttaa.

Muuten voin hyvin! Maha ei ole viel tiellä esim nukkuessa, mutta kumartuminen on jo vähän inhottavaa. Ja tietty vessassa saa ravata koko ajan. Yöllä en enää onneksi heräile vessaan, kun ehkä kerran. Alkuraskaudessa saatoin herätä tunnin välein!

Vierailija
5/8 |
20.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta onkohan se sitten supistelua tuo kävellessä tuntuva painon tunne? Kysellyt neuvolassa ja vastauksena vain, että "no se voi olla ennakoivia tai sitten se johtuu vauvan asennosta". Eli jäi hieman kysymysmerkiksi.

Tämän myötä käveleminenkin niin hidasta välillä ja mietin, että tekeekö se nyt edes tuolla fiiliksellä hyvää vauvalle kävellä (siis jos mahaan tuntuu painavan -kivuttomasti kuitenkin)? Vauva raivotarjonnassa tutkimuksen mukaan. Ap.

Vierailija
6/8 |
20.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen nyt viikolla 33, mutta aika samanlainen olo on ollut jo kuukauden.

Harjoitussupistuksia tulee jos liian nopeasti kävelee ja muun fyysisen rasituksen aikana. Nämä siis varmaan samoja kuin sinulla, ei varsinaisesti kivuliaita, mutta semmoisi, että vatsa hetkeksi kovettuu.

Väsymystä on, mutta se nyt saattaa johtua kotona olevasta maaperästä. Mielestäni väsymys kuitenkin helpottanut alkuraskauden uupumuksesta.

Itselleni siis toinen raskaus.

Vierailija
7/8 |
20.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viikko 31 ja eka raskaus. Mulla on supistellu jo jostain rv15 lähtien, neuvolaan mukaan vaan herkästi supisteleva kohtu. Painoa tullu lähtöpainoon vajaa 2kg, mutta laihduin 5kiloo alkuraskauden pahoinvoinnin takia.. kävelyllä pyrin käymään jokapäivä ja mullaki on tota piston tunnetta mahassa jos tahti on liian kova. Nukkua voisin vaikka kokoajan:D Kaikista inhottavinta on akne joka puhkes alkuraskaudesta, mikään ei auta:(

Vierailija
8/8 |
29.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi seitsemän