Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kemian puuttuminen

Vierailija
20.06.2016 |

Tarvitsisin neuvoja.. Tutustuin aivan ihanaan mieheen hiljattain, mutta tavatessamme en kokenut vetoa häntä kohtaan.. Mies on yli-innokas ja jopa luotaantyöntävän romanttinen. Menin lupaamaan miehelle että tapaamme vielä, ja olemme jutelleet paljon tapaamisen jälkeen, mutta ongelmana on etten pysty kertomaan enää tässä vaiheessa etten tunne fyysistä vetoa häneen koska olen antanut kohteliaisuuttani ymmärtää toisin(tyhmää tiedän) ja muutenkin, hän on mukavin ihminen kenet olen luultavasti koskaan tavannut.
Sänkyyn ei menty, vaikkei kaukana ollut sekään. Mietin voisiko kipinä syttyä omalta puoleltani mahdollisesti hyvän seksin kautta? Onko väärin jos vielä 'testaan' miehen ja sitten joko jatkan tai lemppaan hänet?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
20.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se kemia löydy myöhemminkään jos ei nyt ole. Ihastua voit seksin myötä mutta vuosienkin päästä tunnet aina että jotain puuttuu. Olen kokenut.

Vierailija
2/7 |
20.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin arvelen itsekin. Ei vaan pysty sanomaan että tämä oli tässä, kun toinen hehkuttaa onneaan. Ja itsekin olen kiinnostunut edelleen, mutten fyysisessä mielessä. :(

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
20.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinun täytyy sanoa hänelle mahdollisimman pian, että koet häntä kohtaan ystävyyttä, mutta että rakastavaisia teistä ei voi tulla.

Se liekki syttyy jo ensi suudelmasta, ei tarvitse mennä sänkyyn tietääkseen.

Jos sitä ei ole, se tulee aina puuttumaan ja tulet vielä kaipaamaan sitä. En lähtisi suhteeseen vain koska en kehtaa sanoa ei...

Vierailija
4/7 |
20.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se liekki syntyy jo ensi katseesta.

Vierailija
5/7 |
20.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset ei halua mitään kilttiä miestä, joka on ystävällinen ja kohtelee heitä hyvin, vaan välinpitämättömän mutta seksuaalisesti päällekäyvän jännämiehen, joka ei piittaa tuon taivaallista naisen nautinnosta, vaan pökkii kuivana kakkoseen ja jättää rakastuneen naisen mälliä valuvana haaveilemaan yhteisestä tulevaisuudesta jännämiehen kanssa, joka on jo nostanut kytkintä ja löytänyt toisen pökittävän.

Vierailija
6/7 |
20.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän koeajo pitää suorittaa joka tapauksessa.

Vierailija
7/7 |
21.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vastauksista.

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kahdeksan