Kuka on OULUN PARAS KAMPAAJA?
Nyt nimiä ja suosituksia kehiin, kiitos! Missä kampaamossa olet saanut loistavaa palvelua?
Haussa on ihan oikeasti ammattitaitoinen kampaaja, joka osaa katsoa, mikä sopii asiakkaan kasvoihin ja osaa puhua muutakin kun sitä samaa litaniaa, mitä koulutuksissa käsketään asiakkaille sanomaan. Millekään vastavalmistuneelle 18v pissikselle en halua mennä.
Onkohan nämä kriteerit Suomessa mahdottomuuksia?
Kommentit (53)
Mulla on ainaki paaaksu ja pitkä tukka. Paras kokemus tähän mennessä Welhottarilla. Meillä meni aika pitkään mutta kampaaja (Kaisu tai joku vastaava) ei ottanu mitää paksuuslisiä niinku monessa paikkaa. Kysy heti aluksi että saako hän ehottaa yhtä väriä ja tehtiinki se ja oon ollu tyytyväine:) kannattaa vaa varata viimeisin aika jos sattuu menemään ylitöiksi niinku minun tukassa!:D
Vaikka tämä on vanha viestiketju niin kävin silti tämän perusteella welhottarilla Kaisalla ja täytyy sanoa että oli maineensa veroinen! Annoin vapaat kädet värin ja leikkauksen suhteen ja jopa tyttärenikin tykkäsi äidin uudesta tyylistä!
Ei ole enää Kaisa ja Marjo welhottarilla. Pistivät oman liikkeen. Hiuskiss heinäpäässä. Sinne menen heti kun koronabuumi helpottaa!
Kiitos suositteluista! Testasin Hiuskissin Kaisan kun hänelle sai hyvin aikoja ja kannatti! Todella tyylikäs liike ja ammatiitaitoinen palvelu!
Karin kotiparturi.
Oon niin taitava että käytän pelkästään kiharrinta ja Fiskars-saksia.
Siis aivan ihana liike tuo Hiuskiss!! Todella kaunis ja ihanan näköinen. Ja Kaisa todella ymmärsi mitä halusin! Olen testannut about 10 eri kampaamoa Oulussa eikä kukaan tehnyt juuri sellaisia hiuksia mitä halusin. Kiitos suosituksista, löysin vihdoin vakikampaajani!
Hiusstudio PrimeCutissa Johanna!
Johanna on huipputyyppi ja takuuvarma parturi-kampaaja, jolla hyvä tyylitaju ja taito sekä halu kuunnella asiakkaan toiveet. Hintataso on järkevä ja lopputulos on miellyttänyt itseäni joka kerta. Seuraavalle kerralle Ouluun tullessani aion varata Johannalle ajan.
Risto Ripa Karstanperä-Turakainen. Alhontie 7 Pateniemi. Aivan huikeeta työtä, suosittelen.
Wellhottaret! Niiden kuvia näkee instagramista. Olen itse käynyt Marjolla ja Kaisalla ja molemmat hyviä:)