Oletko koskaan ihastunut täysin mahdottomasta tilanteessa?
Mitä syitä on ollut? Ikäero, toinen varattu ja pieni lapsi, ammattiasema jossa toinen on ikään kuin asiakas?
Mitä teit tilanteessa? Välttelitkö tapaamista kun ihastuminen meni liian syvälle?
Kertokaa tarinanne.
Kommentit (6)
Joo. Syy on listassasi. Ei ollut enää tilaisuuksia nähdä niin ei myöskään tapahtunut mitään pientä flirttailua lukuunottamatta, eikä muutenkaan olisi tapahtunut koska en usko että toisella oli ihastumisesta kyse vaan jostain kevyemmästä.
Vierailija kirjoitti:
Olen ihastunut useita kertoja työ- tai opiskelutoveriin. Milloin toinen varattu, milloin molemmat. En tehnyt mitään, käyttäydyin normaalisti ja odottelin vain, että ihastuminen haihtuu aikanaan, ja näin kävikin. Olen ihastunut ja rakastunut niin monesti, että tiedän hyvin näiden tunteiden aina lopulta hiipuvan, kun välttää ruokkimasta niitä.
Ei kaikki tunteet hiivu. Mä välitän yhdestä työkaveristani edelleen enkä tiedä mitä tehdä. Mä en tiedä onko se molemminpuolista vai ei. Välillä yritän ihastua johonkin toiseen, mutta jollain oudolla ajattelen vain häntä. Kunpa voitaisiin mennä edes kerran ulos, niin ehkä asia selviäisi.
Olen. Kun piti ryhmäterapiassa käsitellä omia asioita, niin erääseen ryhmäläiseen. Teki sitten mieli käsitellä vain sitä rakastumista, mutta tuntui, ettei se ryhmä ollut tarkoitettu oikein siihen...
Ihastuin kerran työkaveriin ja hän minuun. Hän halusi aina hakeutua seuraani lounaalle jne ja minä tunsin voimakasta vetovoimaa häntä kohtaan. Minulla oli silloin kaksi pientä lasta ja avioliitto, jossa ei ole mitään vikaa. Pystyin välttelemään häntä töissä, joten aloitin välttelyn ja odotin tunteiden hiipuvan. Niin lopulta kävikin. Hän jäi siihen luuloon, etten ollut hänestä kiinnostunut. Nykyään hänelläkin on perhe. Ajattelen häntä yhä silloin tällöin, mutta en usko, että elämäni olisi parempaa, jos olisin mennyt hänen kanssaan... todennäköisesti paljon huonompaa.
Olin ihastunut pari vuotta entiseen pomooni. Töissä oli flirttiä, mutta iso ikäero ja molempien parisuhteet (mies naimisissa) estivät ettei mitään koskaan tapahtunut. Vaihdettiin työpaikkoja molemmat, mutta ihastus pysyi ja kun mies erosi vaimostaan, kerroin että olin ollut pitkään ihastunut. Nähtiin pari kertaa, muttei siitä mitään tullut. Ihastus hiipui nopeasti kun miehestä tuli uusia piirteitä esiin ja nykyään kiitän onneani ettei koskaan harrastettu seksiä. Miehellä oli vahva työminä mikä erosi paljon muusta luonteesta
Olen ihastunut useita kertoja työ- tai opiskelutoveriin. Milloin toinen varattu, milloin molemmat. En tehnyt mitään, käyttäydyin normaalisti ja odottelin vain, että ihastuminen haihtuu aikanaan, ja näin kävikin. Olen ihastunut ja rakastunut niin monesti, että tiedän hyvin näiden tunteiden aina lopulta hiipuvan, kun välttää ruokkimasta niitä.