Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä tehdä kun aviomies uhkaa tehdä mun elämästä helvetin?

Vierailija
26.02.2006 |

Kaksi lasta ja olen kotona. Työtä ei ole valmiina odottamassa ja asumme ulkomailla. En voi lähteä kotoa lasten kanssa joten olen kai sitten orjan asemassa. :(

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
26.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

JÄTÄ SE SIKA, ANSAITSET PAREMPAA!

Vierailija
2/17 |
26.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun se on olemassa, lähdet vaan..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
26.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mikä on syynä? miksi hän uhkaa niin?

täällä yksi juuri eronnut, joka miettii oliko se sittenkään järkevää.

mutta kyllä se oli. surullista mutta totta.

meillä pieni lapsikin =(

Vierailija
4/17 |
26.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

olemme naimisissa ja mies voisi esim syyttää lasten kidnappaamisesta. Suomihan luovuttaa siinä tapauksessa lapset isälleen. muuten tulisinkin suomeen heti.

Vierailija
5/17 |
26.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

helppohan se on viisastella täältä sivusta...

Ota yhteyttä suurlähetystöön. Eikö netistä löydy mitään tietoa siitä miten pääset Suomeen ilman että kidnappaat lapset? Eihän kaikki maasta poistuminen ole kidnappaamista.

Mitä miehesi on tehnyt? Voitko keskustella hänen kanssaan?

Jotenkin en voi olla sanomatta... MIten ihmeessä olet ollut näin sinisilmäinen!?!

Vierailija
6/17 |
26.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eri maissa suhtaudutaan asioihin eri tavalla.

Vierailija
7/17 |
26.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Eri maissa suhtaudutaan asioihin eri tavalla.

Vierailija
8/17 |
26.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ap. Kysyin maata sen takia, että olisi helpompi auttaa jos tietää, minkälainen kulttuuri naisella on edessä jos haluaa eron pienien lapsien kanssa.

Vierailija
9/17 |
26.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toinen asia on että jos mies ei halua muuttaa kotoaan en minä kai sitä voi mitenkään pakottaa. Hankalaa....

Vierailija
10/17 |
26.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli toivottavasti elämäsi ei vielä ole helvettiä. Ja saako kysyä minkä asian (ei tarvitse kertoa yksityiskohtia) takia hän näin uhkailee? Onko tilanne vielä korjattavissa? Riittääkö vielä rakkautta?

Vierailija
11/17 |
26.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis periaatteessa jos otan asenteen et eletään yhdessä kuten sisko ja sen veli ja tehdään lasten elämä mukavaksi, niin kaikki toimii. Tai luulisin niin. Ehkä pitää vaan unohtaa kaikki muu/rakkaus ja tyytyä elämään lapsille?! Ainakin sitä voi koittaa ennen eroa?!

Vierailija
12/17 |
26.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

katso aluksi päivä kerrallaan jos ei ole väkivaltaa (silloin pois). Aina nopein ratkaisu ei välttämättä ole paras.

Vierailija
13/17 |
26.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaapi olla siis Irlanti, jos katolinen maa ja avioero tuottaa ongelmia. Siellähän se tuli vasta hiljan edes lailliseksi.

Vierailija
14/17 |
26.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen päättänyt et kukaan mies ei saa tyydytystä siitä että hakkaa mua joten on loppunut lyhyeen. En siis huuda tai pakene, olen vain sanonut että lyö tai tapa oma on elämäsi.

Vierailija
15/17 |
26.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

läpsimisestä se monesti lähtee väkivalta liikkeelle. Yritä pikkuhiljaa ottaa selvää mahdollisuuksistasi. Jos mies lyö niin että jää jälki niin käy lääkärillä ja tee ilmoitus poliisille. Silloin sulla on paperilla lausuntoja tueksi mahdolliselle avioerolle.

Vierailija
16/17 |
26.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeksi sain sormen kuvan kaulalle mutta se näytti enemmänkin fritsulta :(

Vierailija
17/17 |
26.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Siis periaatteessa jos otan asenteen et eletään yhdessä kuten sisko ja sen veli ja tehdään lasten elämä mukavaksi, niin kaikki toimii. Tai luulisin niin. Ehkä pitää vaan unohtaa kaikki muu/rakkaus ja tyytyä elämään lapsille?! Ainakin sitä voi koittaa ennen eroa?!

sitten kuuntelin ystävien neuvoja että mullakin on kyllä oikeus olla onnellinen, meillä oli kyllä riitoja ja kun se meni siihen et mies kävi kiinni lapsen nähden, päätin lähtee. nyt olen muuttamassa.

helppoa se ei ole ei todellakaan, olen ihan rikki =(

mutta kai se tästä.

voihan se teillä toimiakin, mutta itse pelkäsin että jossain kohtaa astuu toinen nainen/mies elämään kun ei ole rakkauta, ei seksiä ei mitään.

tosi surullista. yritä jaksaa!!!

asioilla on tapana järjestyä, sitä olen itselleni tässä hokenut viimepäivät.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän yhdeksän