Rintojen suurennus Virossa, kokemuksia ja vinkkejä?
14-vuotiaana pidin rintojani liian pienenä, täyttivät juuri ja juuri B-kupin. Seuraavana vuonna aloitin kaksi lääkettä joiden sivuvaikutuksena tulleen ruokahalun kasvun myötä lihoin 25 kiloa, tissit olivat silloin F-kuppia. Pari vuotta myöhemmin laihduin, ja jäljelle jäi tyhjät nahkaläpyskät, joille on melkein mahdotonta löytää muotonsa vuoksi sopivia rintaliivejä. Kuppikoko on C/D, joka koostuu lähinnä tyhjentyneestä ja löysästä levinneestä ihosta. Rintsikoitta olo on hyvin epämiellyttävää. Olen miettinyt nyt muutaman vuoden silikoni-implanttien ottoa, ja hinnan vuoksi ajattelin ottaa ne Virossa. Otan ne lihaksen alle, jotta imetys on tulevaisuudessa mahdollista. Säästöjä on nyt n. 4000e. Olen nyt vähän yli 20-vuotias.
Haluaisinkin kuulla kokemuksia ja suositteluja eri paikoista, mieluiten Virosta. Ajattelin varata konsultaatioajan eri paikkoihin, kuten The Lookiin, Diamond Cliniciin ja Fin-Estille.
Toivon asiallisia vastauksia!
Kommentit (27)
hmm onko sitten paljon kalliimpaa jos ottaa ne suomessa VARMASTI osaavalta lääkäriltä?
Kaikki näytti aluksi hyvältä, mutta kotiinsaapuessani tissi posahti auki ja nyt ovat kamalat eriparia rääpäleet.
Vierailija kirjoitti:
Missä vaiheessa silikonit täytyy uusia vaikkei olisi ongelmia? Pitääkö edelleen vaihtaa jonkun X vuoden jälkeen?
Eikö kukaan tiedä? Tuossa blogipostauksessakin yksi toinen nainen oli tulossa implanttien korjausleikkaukseen.
Goolatessa on tuloksena ollut epämääräisiä "yleensä implantit säilyvät hyvinä koko loppuelämän, joskus vaihdetaan asiakkaan halusta kun haluaakin isommat", vaikka olen muistaakseni lukenut, että ne olisi aiheellista uusia joskus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En menisi Viroon teettämään ensimmäistäkään kauneusoperaatiota. Sen verran olen lehdistä/netistä lukenut kauhutarinoita pieleenmenneistä operaatioista joita on sitten Suomessa jouduttu korjaamaan sen sataan kertaan. Tämä ei nyt ole se kohta jossa kannattaa säästää. Jos haluat ulkomaille, mene Ruotsiin. Tosin en tiedä kuinka paljon halvemmat hinnat siellä on.
Viesti ilmiannettu rasistisena.
Öö... Mikä siinä on rasistista, että suosittelee Ruotsia Viron sijaan jos haluaa ulkoamaille mennä leikeltäväksi?
Se on äärimmäisen rasistista ja loukkaavaa virolaisia ihmisiä kohtaan.
Rintojen suurennus pillerit - http://hespac.com/brestfi.htm Olen hyvin tyytyväinen rintoihini, jotka ovat tulleet kiinteämmiksi, paremman muotoisiksi ja suuremmiksi.
Aika mini on saanut eriparitissit