Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Rintojen suurennus Virossa, kokemuksia ja vinkkejä?

Vierailija
19.06.2016 |

14-vuotiaana pidin rintojani liian pienenä, täyttivät juuri ja juuri B-kupin. Seuraavana vuonna aloitin kaksi lääkettä joiden sivuvaikutuksena tulleen ruokahalun kasvun myötä lihoin 25 kiloa, tissit olivat silloin F-kuppia. Pari vuotta myöhemmin laihduin, ja jäljelle jäi tyhjät nahkaläpyskät, joille on melkein mahdotonta löytää muotonsa vuoksi sopivia rintaliivejä. Kuppikoko on C/D, joka koostuu lähinnä tyhjentyneestä ja löysästä levinneestä ihosta. Rintsikoitta olo on hyvin epämiellyttävää. Olen miettinyt nyt muutaman vuoden silikoni-implanttien ottoa, ja hinnan vuoksi ajattelin ottaa ne Virossa. Otan ne lihaksen alle, jotta imetys on tulevaisuudessa mahdollista. Säästöjä on nyt n. 4000e. Olen nyt vähän yli 20-vuotias.

Haluaisinkin kuulla kokemuksia ja suositteluja eri paikoista, mieluiten Virosta. Ajattelin varata konsultaatioajan eri paikkoihin, kuten The Lookiin, Diamond Cliniciin ja Fin-Estille.
Toivon asiallisia vastauksia!

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
19.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En menisi Viroon teettämään ensimmäistäkään kauneusoperaatiota. Sen verran olen lehdistä/netistä lukenut  kauhutarinoita pieleenmenneistä operaatioista joita on sitten Suomessa jouduttu korjaamaan sen sataan kertaan. Tämä ei nyt ole se kohta jossa kannattaa säästää. Jos haluat ulkomaille, mene Ruotsiin. Tosin en tiedä kuinka paljon halvemmat hinnat siellä on. 

Vierailija
2/27 |
19.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ajattelet hankkia lapsia ja imettää, rinnat kannattaa laittaa kuntoon vasta sen jälkeen. Jos laitat ne ennen sitä, ne menee pilalle siinä hommassa kuitenkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
19.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ajattelin varata konsultaatioajan eri paikkoihin, kuten The Lookiin, Diamond Cliniciin ja Fin-Estille.

Kannattaa ottaa huomioon, että esim. The Lookissa "konsultaation" tekee joku sairaanhoitaja, ei kirurgi itse. 

Vierailija
4/27 |
19.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos jotain menee pieleen et saa uusia tissejä Suomessa vaan ne leikataan pois ja ihan sama miten rumat tulee. Potilasvakuutus ei ole voimassa Virossa

Vierailija
5/27 |
19.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säästä kunnes on varaa Suomessa

Vierailija
6/27 |
19.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyviä kokemuksia Fin-Estistä ja kirurgina oli Siim Simmo.

On ollut ihanaa, kun rintsikoissa on nyt muutakin täytettä kuin toppaukset. Joskus olin tyytyväinen omiin tisseihin, mutta painonvaihtelut, raskaudet ja imetykset teki tehtävänsä ja ajokoiran korvat ei miellyttäneet.. ja ei kaduta tippaakaan.

Vierailija
7/27 |
19.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai hanki itsetunto.

Vierailija
8/27 |
19.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Virossa sut voi leikata yleislääkäri. Leikkaava lääkäri ei aina ole koulutettu plastiikkakirurgi

Vierailija
10/27 |
19.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

kannattaa ehkä tutustua sivustoon silikonit.info

sieltä saattaa löytää asiallisempaa keskustelua asiasta :D

Vierailija
11/27 |
19.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En menisi Viroon teettämään ensimmäistäkään kauneusoperaatiota. Sen verran olen lehdistä/netistä lukenut  kauhutarinoita pieleenmenneistä operaatioista joita on sitten Suomessa jouduttu korjaamaan sen sataan kertaan. Tämä ei nyt ole se kohta jossa kannattaa säästää. Jos haluat ulkomaille, mene Ruotsiin. Tosin en tiedä kuinka paljon halvemmat hinnat siellä on. 

Viesti ilmiannettu rasistisena.

Vierailija
12/27 |
19.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

http://m.iltalehti.fi/kauneuskirurgia/2013052217046888_kf.shtml

Artikkelin luettuani ihmettelen miten niin moni uskaltaa ottaa Virossa implantit...

Vierailija
13/27 |
19.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä nyt jaksa lässyttää, tuossa ei ole mitään rasistista. Jos seuraisit yhtään ulkopuolista maailmaa, tietäisit asiasta jotakin.

Vierailija
14/27 |
19.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ajattelin varata konsultaatioajan eri paikkoihin, kuten The Lookiin, Diamond Cliniciin ja Fin-Estille.

Kannattaa ottaa huomioon, että esim. The Lookissa "konsultaation" tekee joku sairaanhoitaja, ei kirurgi itse. 

Tuosta Iltalehden artikkelista:

-Konsultaatio oli Suomessa, ja Virossa piti tehdä ainoastaan viillot ja laittaa implantit sisään. Olin katsonut kuvista, etten halua mitään törötissejä, vaan luonnolliset, pisaranmalliset, Pehkonen kertoo.

Virossa hänelle kuitenkin sanottiin, että rinnat ovat niin roikkuvat, ettei leikkausta voi tehdä niin kuin Suomessa oli konsultoitu. Siistien viiltojen sisään implantit leikattiin nännipihan kautta.

Vierailija
15/27 |
19.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Öö... Mikä siinä on rasistista, että suosittelee Ruotsia Viron sijaan jos haluaa ulkoamaille mennä leikeltäväksi?

Vierailija
16/27 |
19.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muuten hyvä mutta tässä ketjussa ei ole annettu yhtäkään asiatonta vastausta ap:lle.

Vierailija
17/27 |
19.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sieltä olenkin tähän mennessä lukenut kokemuksia, ajattelin kuitenkin vielä kysäistä täältä. :D

Noiden välittäjien kautta olen lukenut parhaista implanttienlaittokokemuksista, joten olen myös aika varma että siellä on osaavat plastiikkakirurgit.

T. Ap

Vierailija
18/27 |
19.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välittäjillä on vain hyviä esimerkkejä. Niiden tehtävä on myydä ja markkinoida. Ja suhtaudu kriittisesti lupauksiin. Vain osa on totta.

Vaadi tietää lääkäri ja tutki hänen koulutus ja referenssit. Käy konsultaatiossa suomalaisellakin plastiikkakirurgilla

Vierailija
19/27 |
19.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
20/27 |
19.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä vaiheessa silikonit täytyy uusia vaikkei olisi ongelmia? Pitääkö edelleen vaihtaa jonkun X vuoden jälkeen?