Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Juttelen miehille netissä mielestäni fiksusti ja asiallisesti, mutta ei miehet kiinnostu minusta, päinvastoin

Vierailija
19.06.2016 |

Olen nätti naapurintyttö, en mielestäni tyhmimmästä päästä, en laita itsestäni hirveää määrää kuvia nettiin, en myöskään paljastele niissä. Otan ja julkaisen vain sellaisia kuvia jotka voisin näyttää myös työnantajalleni.

Olen kuullut miesten sanovan että naisessa täytyy olla persoonaa eivätkä pidä bimboista. Minulla on omalaatuinen persoona (onkohan sitten liian omalaatuinen) enkä ole bimbo. Silti ei miehet minusta kiinnostu ja jos jonkun saan kiinnostumaan, hän alkaa esittää vaikeasti tavoiteltavaa jolloin minulla lopahtaa kiinnostus ja ottavat yhteyttä kun kiinnostukseni on jo kiven tasolla.

Miten ihmeessä minä löydän seuraa? En etsi isäehdokasta (en halua lapsia) enkä myöskään riivinrautasuhdetta jossa määräilisin mitä mies saa tehdä ja mitä ei. Olen hyvin avarakatseinen ja minusta olisi ihan ok että mies olisi myös muiden kanssa jos niin haluaisi. Itse toivoisin miehestä aina silloin tällöin seuraa esim. leffaan, uimaan, syömään ja seksiin. En ainakaan näihin päiviin saakka ole pystynyt sitoutumaan yhteenkään miehistäni siten että asuisin heidän kanssaan. Haluan omaa rauhaa ja vapauden olla ja tehdä asiat omalla tavallani. En jaksaisi miestä jatkuvasti vierelläni. Eräskin tapaamistani miehistä ihmetteli, että halusin seksin jälkeen lähteä kotiin nukkumaan enkä jäädä miehen kainaloon aamuun asti.
Viimeisin suhteeni päättyi siksi että mies olisi halunnut enemmän hellyyttä ja läheisyyttä sekä asua kanssani. Minä en halunnut enkä tiedä tulenko koskaan sellaista haluaamaankaan. En ymmärrä käsitettä "rakkaus". Minulle mies on vähän niin kuin kaveri jonka kanssa voisin harrastaa seksiä. En välitä haleista, pussailusta tai toisen vieressä nukkumisesta.

Mistä minunlaiseni nainen voi löytää seuraa? Ja kiinnostaako miehiä tällaisen naisen seura? Mitä miehet YLEENSÄ toivovat naiselta?

Kommentit (75)

Vierailija
1/75 |
19.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etsi vaan ihan suoraan panokaveria äläkä parisuhdetta, niin voi käydä parempi miesonni kun olet oikeilla markkinoilla. Kyllä panokaveritkin käyvät ulkona yhdessä (ja sen jälkeen toki sekstaamassa) eli voit saada sellaisesta suhteesta muutakin kuin seksiä. Ja tuntuisi kuvastavan enemmän sitä mitä itsekin haluat.

Vierailija
2/75 |
19.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Etsi vaan ihan suoraan panokaveria äläkä parisuhdetta, niin voi käydä parempi miesonni kun olet oikeilla markkinoilla. Kyllä panokaveritkin käyvät ulkona yhdessä (ja sen jälkeen toki sekstaamassa) eli voit saada sellaisesta suhteesta muutakin kuin seksiä. Ja tuntuisi kuvastavan enemmän sitä mitä itsekin haluat.

En etsikään parisuhdetta mutten myöskään pelkkää panokaveria. Haluaisin miehen sekä kaveriksi että seksiin.

Sitten jos jossain vaiheessa kyllästymme seksii toistemme kanssa, pysyisimme kuitenkin kavereina.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/75 |
19.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi alapeukutitte? Ja miksi ette kommentoi mitään, jotka alapeukutitte?

Ap

Vierailija
4/75 |
19.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko humanisti tai amispölö?

Vierailija
5/75 |
19.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla ei ole mitään koulutusta.

Ap

Vierailija
6/75 |
19.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen nätti naapurintyttö, en mielestäni tyhmimmästä päästä, en laita itsestäni hirveää määrää kuvia nettiin, en myöskään paljastele niissä. Otan ja julkaisen vain sellaisia kuvia jotka voisin näyttää myös työnantajalleni.

Olen kuullut miesten sanovan että naisessa täytyy olla persoonaa eivätkä pidä bimboista. Minulla on omalaatuinen persoona (onkohan sitten liian omalaatuinen) enkä ole bimbo. Silti ei miehet minusta kiinnostu ja jos jonkun saan kiinnostumaan, hän alkaa esittää vaikeasti tavoiteltavaa jolloin minulla lopahtaa kiinnostus ja ottavat yhteyttä kun kiinnostukseni on jo kiven tasolla.

Miten ihmeessä minä löydän seuraa? En etsi isäehdokasta (en halua lapsia) enkä myöskään riivinrautasuhdetta jossa määräilisin mitä mies saa tehdä ja mitä ei. Olen hyvin avarakatseinen ja minusta olisi ihan ok että mies olisi myös muiden kanssa jos niin haluaisi. Itse toivoisin miehestä aina silloin tällöin seuraa esim. leffaan, uimaan, syömään ja seksiin. En ainakaan näihin päiviin saakka ole pystynyt sitoutumaan yhteenkään miehistäni siten että asuisin heidän kanssaan. Haluan omaa rauhaa ja vapauden olla ja tehdä asiat omalla tavallani. En jaksaisi miestä jatkuvasti vierelläni. Eräskin tapaamistani miehistä ihmetteli, että halusin seksin jälkeen lähteä kotiin nukkumaan enkä jäädä miehen kainaloon aamuun asti.

Viimeisin suhteeni päättyi siksi että mies olisi halunnut enemmän hellyyttä ja läheisyyttä sekä asua kanssani. Minä en halunnut enkä tiedä tulenko koskaan sellaista haluaamaankaan. En ymmärrä käsitettä "rakkaus". Minulle mies on vähän niin kuin kaveri jonka kanssa voisin harrastaa seksiä. En välitä haleista, pussailusta tai toisen vieressä nukkumisesta.

Mistä minunlaiseni nainen voi löytää seuraa? Ja kiinnostaako miehiä tällaisen naisen seura? Mitä miehet YLEENSÄ toivovat naiselta?

Muuten ihan ok, mutta tuo ei ole ok. Sitä joko ollaan yhdessä tai ei olla. Silloin ei muita tapailla, jos ollaan yhdessä.

Vierailija
7/75 |
19.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ehkä se on tästä kiinni. Ei mua ainakaan kiinnosta tämmöset naiset :/

Vierailija
8/75 |
19.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

"En ymmärrä käsitettä "rakkaus". Minulle mies on vähän niin kuin kaveri jonka kanssa voisin harrastaa seksiä. En välitä haleista, pussailusta tai toisen vieressä nukkumisesta."

Tuossa mättää. Sama sitten kun kävis huorissa, paitsi että vissiin et veloita mitään.

Vierailija
9/75 |
19.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko kertonut ilmoituksissa, että haluat kaverin sänkyyn? Et tehnyt kirjoituksellasi hyvää vaikutusta ainakaan minuun, joten ymmärrän jos miehet eivät sinusta myöskään juuri minkäänlaista otetta saa ja ole kiinnostuneita sen enempää. Olet haihattelija ja ei sellaista tuuliviiriä kukaan jaksa, päinvastoin sellaisia kartetaan kuin ruttoa, koska voit olla yhtäkkiä hyvinkin hankala ämmä. Onnea matkaan kuitenkin.

Vierailija
10/75 |
19.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen laittamaan ilmoituksen vaikkapa Iskuriin. Kerro että haet seksiä ja seuraa leffaan tms. Tuollaista järjestelyä hakee monet miehetkin.

Vierailija
11/75 |
19.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

..

Vierailija
12/75 |
19.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotain sussa on vialla kun et voi rakastua ja olla oikeessa parisuhteessa.

Vierailija
13/75 |
19.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"En ymmärrä käsitettä "rakkaus". Minulle mies on vähän niin kuin kaveri jonka kanssa voisin harrastaa seksiä. En välitä haleista, pussailusta tai toisen vieressä nukkumisesta."

Tuossa mättää. Sama sitten kun kävis huorissa, paitsi että vissiin et veloita mitään.

Olipa kauniisti sanottu :D

Ap

Vierailija
14/75 |
19.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin?ei mustakaan kukaan suomalainen kiinnostu,suorastaan vihaa,pelkää mun suorasanaista ja ylpeää luonnetta.suomalainen mies haluaa hiirulaisen jota alistaa ja joka on ruma eikä näyttävä.jos et ole sellainen, niin et löydä seuraa muualta paitsi pk-seudulta.

Vierailija
15/75 |
19.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle tuollainen suhde sopisi, mutta taidan olla liian vanha.

Vierailija
16/75 |
19.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Miksei? Ap:n tekstissä on sellaista normifiksun pohdintaa, että yliopistoon olisi hyvät mahikset. Minulle ainakin merkkaa paljon enemmän pään sisäinen liike kuin paperit. 

Vierailija
17/75 |
19.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotain sussa on vialla kun et voi rakastua ja olla oikeessa parisuhteessa.

Ja mikä tämän vian syynä voisi olla?

Ap

Vierailija
18/75 |
19.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

niin?ei mustakaan kukaan suomalainen kiinnostu,suorastaan vihaa,pelkää mun suorasanaista ja ylpeää luonnetta.suomalainen mies haluaa hiirulaisen jota alistaa ja joka on ruma eikä näyttävä.jos et ole sellainen, niin et löydä seuraa muualta paitsi pk-seudulta.

En ole näyttävän näköinen. Helsinkiläiseksi taidan olla jopa liian resuinen.

Ap

Vierailija
19/75 |
19.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Miksei? Ap:n tekstissä on sellaista normifiksun pohdintaa, että yliopistoon olisi hyvät mahikset. Minulle ainakin merkkaa paljon enemmän pään sisäinen liike kuin paperit. 

Olipa kauniisti sanottu mutta hädin tuskin pääsin peruskoulusta läpi.

Ap

Vierailija
20/75 |
19.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tehtävä: kuinka monta kirjoitusvirhettä tekstistä löytyy? XD

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kaksi