Tein aloitteen deittipalstalla! Mutta onkohan mies kiinnostunut?
Pitkän pohdinnan jälkeen lähetin eräälle miehelle viestin, jossa kerroin kiinnostuksestani. Sain vastauksenkin, jossa mies mm. kertoi minunkin olevan kiinnostava ja esitti kysymyksen. Mutta jotenkin on sellainen tunne, että mies ei ehkä ole yhtä innostunut kuin minä... Miehen profiilissa on aika monta hymiötä, mutta hänen vastausviestissään ei yhtäkään. Lisäksi mies kirjautui ennen vastauksen kirjoittamista pari kertaa deittipalstalle... Voi tietenkin olla, että hän vain halusi ensin tutkia kunnolla profiiliani ja miettiä vastaustaan.
Mistä merkeistä voi tietää, että mies on oikeasti kiinnostunut? Normaalisti olen vastannut miesten yhteydenottoihin ja ollut varma, että mies on minusta kiinnostunut. Tällä kertaa olen epävarmempi. Mitä jos mies vastasi vain kohteliaisuuttaan?
Kommentit (8)
Vierailija kirjoitti:
On varovainen ettei vaan vahingossa sorru lompakkoloisen uhriksi.
No se on tietenkin hyvä. Onneksi minulla on sellainen palkka, jolla elätän helposti itseni. :)
Pientä ylianalyysia ilmassa? :) Jatkat viesteilyä ja eiköhän se selviä, kiinnostaako vai ei.
Miten vielä tuossa vaiheessa voisi tietää? Ette ole edes tavanneet. Ja mitä väliäkään sillä on? Laita veistiä muillekin ja kirjoittele myös tuon miehen kanssa. Katso jos jokin keskustelu johtaa treffeihin.
miten miehen yhteydenotto takaa kiinnostuksen? Itsehän lähetän viestin melkein kaikille naisille. Karsinta tapahtuu sitten viestittelyn aikana. Sanoisin , että noin sinulla on parempi mahdollisuus kuin odotustaktiikalla
Vierailija kirjoitti:
miten miehen yhteydenotto takaa kiinnostuksen? Itsehän lähetän viestin melkein kaikille naisille. Karsinta tapahtuu sitten viestittelyn aikana. Sanoisin , että noin sinulla on parempi mahdollisuus kuin odotustaktiikalla
Itse en vastaa miehille, jotka massaviestittelevät. Kyllä siitä viestistä näkee, onko se kohdistettu juuri minulle. Ja silloin kun on kohdistettu, mies on luultavasti tosimielellä liikenteessä ja aidosti kiinnostunut, kun kerran panostaa viestiin. Mutta nyt kun mies ei ole lähestynyt minua, on riskinä se, että hän ei vain kehtaa jättää vastaamatta.
Vierailija kirjoitti:
Pientä ylianalyysia ilmassa? :) Jatkat viesteilyä ja eiköhän se selviä, kiinnostaako vai ei.
Olet oikeassa. Ylinanalysoin täällä heti, koska olen niin kovin kiinnostunut tuosta miehestä. Yritän saada nyt itselleni jäitä hattuun! :)
On varovainen ettei vaan vahingossa sorru lompakkoloisen uhriksi.