Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oletteko huomanneet että "alemmin" koulutetut tykkäisivät enemmän seksistä

Vierailija
19.06.2016 |

kuin korkeasti koulutetut? Amiksilla se on jotenkin eläimellisempää ja sitä on enemmän. Väittäisin näin.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
20.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä me akateemiset ja "paremman perheen" ihmisetkin pidämme seksistä, emme vain koe tarvetta huudella sitä suureen ääneen. Se on yksityisasia, pariskunnan välinen juttu.

Kulttuuriero kuinka seksistä puhutaan. Akateemiset eivät puhu rivoja niin yleisesti kuin kouluttamattomammat, mutta puhe ja teot eivät mene yksiin. Esim. keski-ikäisenä alemmin kolutetut ovat keskimäärin ylipainoisempia ja huonompikuntoisia kuin paremmin itsestään huolta pitävät akateemiset. Samoin alkoholin suurkulutus on yleisempää alemmin koulutetuilla miehillä kuin korkeamminkoulutetuilla - ja runsas alkoholi syö tehokkaasti mieskuntoa.  Kummatkohan jaksavat useammin peittoa heiluttaa? Ne vähemmän koulutetut tekevät lapsia nuorempina ja useamman kumppanin kanssa. Seksin määrän kanssa se lapsien määrä ei kylläkään korreloi, voi mennä toisinpäinkin, eikö se lapsikatras kotona ole paras seksin ehkäisijä? Eiköhän tuossa ollut vastakriteerejä tarpeeksi tähän hölmöön ketjuun.

Vierailija
22/25 |
20.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole tuota huomannut, mutta sellaisen kyllä, että duunarit tykkää yleensä isoista tisseistä ja kurvikkaista naisista, koulutetut hyvin hoikista, jopa poikamaisista. Itse olen hyvin isorintainen ja amikset kuolaa perään, mutta parilta akateemisesti koulutetulta seurustelukumppanilta olen saanut jopa toiveita että kävisin pienennyttämässä tissit.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
20.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole huomannut.

Vierailija
24/25 |
20.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole tuota huomannut, mutta sellaisen kyllä, että duunarit tykkää yleensä isoista tisseistä ja kurvikkaista naisista, koulutetut hyvin hoikista, jopa poikamaisista. Itse olen hyvin isorintainen ja amikset kuolaa perään, mutta parilta akateemisesti koulutetulta seurustelukumppanilta olen saanut jopa toiveita että kävisin pienennyttämässä tissit.

Johtuu ehkä siitä että korkeammin koulutetut ovat vähemmän sinut ruumiinkulttuurin ja oman kroppansa kanssa ja ajattelevat että on hienoa ja fiiniä suosia androgyyniä hiirulaista, kun ei itsekään ole miehuuden ruumiillistuma.

Vierailija
25/25 |
20.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet korkeastikoulutetut ovat suorittajia ja perhe-elämässä seksin harrastaminen jää muiden pakollisten asioiden suorittamisen jalkoihin. Kriteerit työn ja äitiyden jne suhteen on niin korkealla, että vähemmän pakolliset, kuten seksi, unohtuu.

Duunarit vetää elämän lungimmalla asenteella ja aikaa sekä haluja seksille jää enemmän. Sanoisinkin että akateemiset on kokemukseni mukaan hyviä sängyssä, mutta haluja on harvemmin kuin duunareilla.