Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jukolan viesti- mutafarssi

Paikalla ollut
19.06.2016 |

http://www.iltasanomat.fi/muutlajit/art-2000001203775.html

Vietin viikonlopun seuraten Jukolan viestiä livenä. Sää oli kamalin mahdollinen ulkotapahtumaan, sadetta tuli vaakasuorassa ja tuulikin aiheutti vahinkoja.
Aamulla ja yöllä kisapaikalta pois lähtiessä parkkipaikoilla oli autot todella pahasti jumissa, ja tietysti tästä uutisoitiin iltasanomissa. Kommentit järkyttävät. Kamalaa suunnistajien haukkumista ja autoilijoiden syyttämistä. Haluaisin nyt selventää muutamaa asiaa.
1) kisajärjestäjien sivut olivat TODELLA sekavat ja tieto julkisesta kuljetuksesta ei tosiaan kantautunut monenkaan korviin. En itse ollut edes kuullut tälläisestä mahdollisuudesta.
2) "pitää päästä ovelle saakkaa autolla". Parkkipaikat sijaitsivat kolmen kilometrin päässä kisakeskuksesta, joka oli itsessäänkin jo todella pitkä matka käveltäväksi kaikkien tavaroiden kanssa.
3) monessa kommentissa väitettiin, että ei kannattaisi ajaa autolla kisapaikalle, tai ei kannattaisi tulla ollenkaan. Monen kymmenen TUHANNEN ihmisen tapahtumaan, suunnistajien Jouluun, ei noin vain olla menemättä. Sama asia kuin ehdottaisi vaikkapa weekend festivaalien väliin jättämistä sateen takia, niin ei vain tehdä. Lisäksi haluaisin kuulla minne jätätte 5000 autoa Lappeenrannan keskustaan. Tienvarsipysäköinnistä olisi joutunut kävelemään n. 20 kilometriä kisakeskukseen.
4) haluaisin että ilkeät kommentoijat ottaisivat asiasta selvää, todella turhauttavaa ja todistaa kuinka tyhmiä itse olette.
5) Teille jotka ehdotitte tapahtuman perumista. Tapahtumaan tuli joukkueita 20 maasta. Mitä mieltä itse olisitte, kun matkustaisitte Australiaan tapahtumaan ja sieltä ilmoitettaisiin että "hei siirretään viikolla koska sataa".

Kommentit (61)

Vierailija
61/61 |
02.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lakia-Jukola oli ihan miellyttävä kokemus.....

https://jukola.com/wp-content/uploads/sites/25/2024/06/P6151186-1500x10…

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla