Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä hyviä puolia naiseudessa on?

Vierailija
19.06.2016 |

Niin, olen miettinyt tuota nyt jo muutaman päivän melkein taukoamatta. Naiset joutuvat kärsimään kuukautisista, raskaudesta ja synnytyksestä eikä miehillä ole mitään vastaavaa. En ole itse keksinyt mitään noiden vastapainoksi ja minusta tuntuu että alan häpeämään naiseuttani :/

Kommentit (42)

Vierailija
41/42 |
19.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin, olen miettinyt tuota nyt jo muutaman päivän melkein taukoamatta. Naiset joutuvat kärsimään kuukautisista, raskaudesta ja synnytyksestä eikä miehillä ole mitään vastaavaa. En ole itse keksinyt mitään noiden vastapainoksi ja minusta tuntuu että alan häpeämään naiseuttani :/

Naisena on kaikki valta elämän luomisen ja jatkumisen suhteen. Mä mietin, että miten miehet pystyy oikeuttamaan olemassaolonsa ja säilyttämään itsetuntonsa, kun tosiasiahan on, että miehiä ei käytännössä tarvita yhtään mihinkään.

Muutama hyvä yksilö, niiltä siemenet talteen, ja maailmassa pysyy populaatio ja elämä pyörimässä, sotia olisi huomattavasti vähemmän jne.

Miehet on kuhnureita, naiset kuningattaria.

Vierailija
42/42 |
19.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitiys. Ehdottomasti parasta, saa synnyttää uutta elämää ja se side, mikä lapsiin sitä kautta syntyy. Ei se isillä ole lainkaan samanlaista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla