Mä en vois seurustella miehen kanssa jonka nimi on Henri
Jostain syystä miehen nimellä vaan on niin paljon väliä mulle, etten voisi seurustella miehen kanssa jolla on kauhea nimi. Henri on mielestäni aivan kamala. On niitä muitakin kamalia, mutta jostain syystä Henri kuulostaa liian kamalalta. Ei ollenkaan miehekäs nimi, tulee mieleen laiha 10-vuotias.
Miehen nimellä on paljon enemmän väliä kuin vaikka peniksen koolla. Olenko outo?
Kommentit (40)
Kaikkea ne ihmiset pohtii. Hanki elämä!!!
No sit et voi.
Mullakin on jotain epämiellyttäviä nimiä, mutta ne on enemmän tota Roni, Nico, joku"hauska" lempinimi-nimi tyyliin Jare.
ei jumalauta onko sillä nimellä väliä?
Henristä tulee mieleen akne. Isot sieraimet.
Miksi!
Henri on kuin kirjoitusvirhe. Herni. Henri. Herne. Henki.
Toni on sellainen nimi että alkaa ällöttää. En seukkais.
Miettikää jos nyksä olisi samanniminen kuin exä. En voisi seurustella.
TYhmä kirjoitti:
Mää olin muutaman kerran Henrin kans, ei ollu komee, mutta osas koskea ja oli tosi ennakkoluuloton ja hyvä petissä. Hyvät muistot jäi. Ei nimi miestä pahenna.
Mä taas olen ollut Monen Henrin kanssa. Tosi komeita. Mahtavia seura ihmisiä! Vuoteessa,napa kyppejä.Ei nimi miestä pahenna,ellei mies nimeään?
Ammattiapua on saatavissa nimikammoisille, vaikka luulen, että tämä on ongelmistanne pienimpiä.
HIRVEÄ HENRI. HARDCORE HENRY. On se kova nimi se Henry. Miesten mies.
Vierailija kirjoitti:
No minä olen törmännyt aika moneen Juhaan. Voisi olla että muodostuisi jo nykyään alkumetreillä esteeksi. Jonkun exälläkin on ollut sama nimi kuin minulla.
Olen naimisissa Henrin kanssa. Nimi julkaistaan verotiedoissa, mutta ei löydy aateliskalenterista. 20 vuotta ollaan oltu yhdessä.
Moni Henri ja varsinkin Henry omaa romanitaustaa, mutta mun Henrillä sitä ei ole. Ehkäpä AP on vaan hyvin estoinen nimifobiasta kärsivä?
Vierailija kirjoitti:
Toni on sellainen nimi että alkaa ällöttää. En seukkais.
Mun mielestä taas Tomi on sellaisen honottajan nimi.
Vierailija kirjoitti:
Miettikää, jos miehen nyksä jostain syystä vaihtaisi nimensä miehen eksän nimeksi? Koska minulle kävi näin.
Mää olin muutaman kerran Henrin kans, ei ollu komee, mutta osas koskea ja oli tosi ennakkoluuloton ja hyvä petissä. Hyvät muistot jäi. Ei nimi miestä pahenna.