Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko koskaan aavistanut mitä tapahtuu?

Vierailija
19.06.2016 |

Oletko tuntunut ns Etiäisiä? Tai ajatellut jotain asiaa ja se on mennyt niin sinusta riippumatta? Tai onko asiat menneet niin, että voit myöhemmin sanoa aavistaneesi ne? Onko tälläinen pelottanut sinua?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
19.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen useasti aavistanut että jotain pahaa tapahtuu ja on tapahtunutkin.

Reilu vuosi sitten olin ihan kamalan ahdistunut ja levoton, en oikeen pystynyt keskittymään töissä. Pitkin päivää mielessäni pyöri ajatus että jotain pahaa tapahtuu. Juuri kun olin lähdössä kotiin töistä, niin isäni soittaa että äiti oli saanut jonkun kohtauksen ja ambulanssi tulossa. Ilta menikin sit sairaalassa jonne äiti jäikin viikoksi. Diagnoosina aivoinfarkti.

Tästä 2kk päästä taas sama olo. Olimme varaamassa matkaa mutta lykkäsin koko päivän päätöksen tekoa. Iltapäivällä sanoin miehelle että syödään ensin ja käydään saunassa, varataan sit illalla. No, olin suihkussa pesemässä hiuksiani, kun mies tulee kylppäriin ja sanoo että äiti on taas saanut kohtauksen. Heti tuli tunne että nyt kävi oikeesti huonosti. Eiku pois suihkusta, vaatteet päälle ja sairaalaan. Nyt dg aivokasvain. Äiti tuijotti vaan tyhjyyteen eikä reagoinut. Hyi, se tyhjä katse.

En pystynyt olemaan 5minuuttia kauempaa äitini vierellä, vaan ryntäsin odotushuoneeseen miehen luo.

Muistan nämä kuin eilisen.

Muutamia lievempiä "jotain pahaa tapahtuu" aavistuksia on tuonkin jälkeen ollut. Aina on tapahtunut jotain esim. lapsi kaatunut pyörällä tai mies ajanut kolarin (ei henkilövahinkoja).

Olenkin äitini sairastumisen jälkeen itse sairastunut ahdistuneisuushäiriöön.

Vierailija
2/7 |
19.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä aavistan vain hyviä asioita. Olen saanut hyvin vahvan etiäisen siitä, että lapsen paras kaveri pääsee opiskelemaan (alalle, jonne hakijoista valitaan alle 10%). Samoin sain työttömäksi jouduttuani etiäisen siitä, että kaikki järjestyy ja 2 vko myöhemmin minulle tarjottiin töitä, joita en olisi ikinä keksinyt hakea. Tiesin aikoinaan, että tietyssä talossa asuu tuleva puolisoni, vaikka vasta vain ajoin talon ohi jne.

Joskus en usko enteitä ennen kuin ne suorastaan heitetään silmille. Tyttäreni haki vaihtoon ulkomaille ja vaikka sain enteitä siitä, että hän pääsee toivepaikkaansa, niin en uskaltanut uskoa. Lopulta oli pakko, kun lehtijutussa oli otsikkona että "Marin unelmavuosi Hongkongissa". Tyttäreni on Mari ja vaikka juttu ei ollut tietenkään vielä siinä vaiheessa hänestä, niin sinne hän matkasi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
19.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatkuvasti etiäiset ilmoittavat tulevista tapahtumista.

esim. sanoin reissussa miehelle, että ei mennä moottoritietä, jos autolle sattuu jotain, niin on vaikeampi mennä huoltsikalle. No ajoimme toista tietä, jonka varella useampi huoltsikka ja auton moottori alkoi keittää yhden huoltsikan kohdalla.

-toisella kerralla käskin hiljentää hämärissä vauhtia, kun hirvi voi tulla eteen ja heti kun vauhti hiljeni hyppäsi hirvi tielle ja olisimme ajaneet kolarin nopeammalla vauhdilla.

-pojan keittiössä sanoin, että tuo tiskikone alkaa olla aikansa päässä.

seur.iltana hän soitti, että kone ei käynnisty enää.

-soitin Saksassa asuvalle ystävälleni arkena keskellä viikkoa, kun kuvittelin hänen olevan lomalla, ja niinhän hän olikin. Lomasta ei hän itsekään ollut kovin paljon aikaisemmin tiennyt.

Siinä muutama sadoista tapahtumista.

Vierailija
4/7 |
19.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt juuri aavistelen, että lähden ostamaan kaljaa ja illalla olen kännissä.

Vierailija
5/7 |
19.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

"esim. sanoin reissussa miehelle, että ei mennä moottoritietä, jos autolle sattuu jotain, niin on vaikeampi mennä huoltsikalle. No ajoimme toista tietä, jonka varella useampi huoltsikka ja auton moottori alkoi keittää yhden huoltsikan kohdalla."

Minäkin olen huomannut tämän, mutta vähän näin: Jos otat korjausvälineet matkaasi, niin varmasti saat korjattavaa. Esim. perämoottorin sokka ei ollut hajonnut 10 vuoteen, mutta kun ostettiin niitä pakkiin varalle, niin niitä alkoikin hajoilemaan ..

"-toisella kerralla käskin hiljentää hämärissä vauhtia, kun hirvi voi tulla eteen ja heti kun vauhti hiljeni hyppäsi hirvi tielle ja olisimme ajaneet kolarin nopeammalla vauhdilla."

Minulle on käynyt sama. Ajoin tietylle kohdalle 50-60 km/h, vaikka siinä oli 80 km/h rajoitus ja hirvi pomppasi keskelle tietä. Aavistin siis tämän tapahtuman..

Vierailija
6/7 |
19.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus aavistan että kun kohta istun pöntölle, niin kakkaa tulee. Yllättävän  usein se pitää kutinsa.

Vierailija
7/7 |
19.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä aavista ikäviä. Kivoja juttuja en valitettavasti aavista.

Esim. ystävän kuolemaan varauduin. Hän meni sairaalaan vain säätämään lääkitystä, mutta aavistin, ettei ehkä selviä hengissä. Valitettavasti niin kävi, hoitovirheen takia.

Työpaikkaa haettuani aavistin, etten sitä saa. Itse asiassa kuulin kahden ihmisen puhuvankin siitä. Yksi sanoi, että mäkin olisin voinut heti sanoa, ettei ainakaan tota sinne oteta. En tuntenut puhujaa, mutta hän oli oikeassa.

Olisi kivempaa, jos aavistaisi myös kivoja asioita. En pelkää etiäisiä kuitenkaan. Joskus vaan raivostuttaa, kun ikävät fiilikset toteutuvat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kahdeksan