Nyt on se ihme koettu, että välttelin seksiä
Luukin haluavani miestäni aina ja ikuisesti. Häiden jälkeen hän alkoi kuitenkin kritisoida minua ja arvostella ulkonäköäni ja muutakin minussa. Olen jo pitkään tuntenut itseni lihavaksi ja rumaksi. Seksiä on hänen ehdoillaan ja se on alkanut runtua suoritukselta. Nyt sitten eilen ensimmäistä kertaa oli sellainen tunne, että aloin vältellä seksiä. Tuli tunne, etten millään haluaisi. Päivällä mies sanoi haluavansa illalla, joten nukkumaanmennessä pitkitin iltatoimia ja olin aika viileä. Lopulta piti mennä sänkyyn ja toivoin nukahtavani nopeasti ennen kuin alkaisi vongata ja onnistuinkin nukahtamaan samantien.
Loppulaskennan alkua suhteessa?
Kommentit (4)
Millä tavalla tästä voisi tai pitäisi keskustella?
Sano miehelle että sinusta ei tunnu hyvältä harrastaa seksiä hänen kanssaan koska tiedät ettei hän ei pidä sinua viehättävänä.
Vierailija kirjoitti:
Sano miehelle että sinusta ei tunnu hyvältä harrastaa seksiä hänen kanssaan koska tiedät ettei hän ei pidä sinua viehättävänä.
Siitä on puhuttu monet kerrat. Mies tekee sen tahallaan, että saa minut tuntemaan itseni rumaksi ja epäviehättäväksi, harrastaa jonkin verran henkistä väkivaltaa.
Ja keskusteleminen on tietysti mahdotonta?