Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi parisuhteessa pitäisi antaa sellaista seksiä pakolla, mikä on sosiaalisesti normaalia

Vierailija
19.06.2016 |

Monissa keskusteluissa on juttua siitä, että pitäisi antaa esim suuseksiä /vastaanottaa suuseksiä koska se on ns normaalia seksiä yhdynnän lisäksi. Osa ei tunnu millään tajuavan, että suuseksi ei kaikille ole mikään juttu ja osa ei siitä pidä. Itse en halua vastaanottaa suuseksiä. Ja miksi pitäisi? Entä jos kumppani haluaa ruoskimista niin pitääkö sitäkin antaa? Moni sanoisi, että ei, koska se ei ole sosiaalisesti normaalia toisin kuin suuseksi. Mutta sama henkilö voi esim inhota suuseksin vastaanottamisesta mutta tykätä ruoskimisesta.

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
19.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai sun pakolla tarvitse yhtään mitään, mutta kumppaniasi ajatellen sun kannattaa hyvissä ajoin kertoa jos olet normaalia estyneempi.

Vierailija
2/18 |
19.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monissa keskusteluissa on juttua siitä, että pitäisi antaa esim suuseksiä /vastaanottaa suuseksiä koska se on ns normaalia seksiä yhdynnän lisäksi. Osa ei tunnu millään tajuavan, että suuseksi ei kaikille ole mikään juttu ja osa ei siitä pidä. Itse en halua vastaanottaa suuseksiä. Ja miksi pitäisi? Entä jos kumppani haluaa ruoskimista niin pitääkö sitäkin antaa? Moni sanoisi, että ei, koska se ei ole sosiaalisesti normaalia toisin kuin suuseksi. Mutta sama henkilö voi esim inhota suuseksin vastaanottamisesta mutta tykätä ruoskimisesta.

Eihän sitä tarvitse antaa. Mutta ei tarvitse sitten ihmetellä kun kukaan ei ole kanssasi. Kukaan ei sinusta pidä eikä kukaan sinua ymmärrä.

Normaaliin parisuhteeseen kuuluu vaan määrätyt asiat. Kukaan ei voi vaatia sinua puhumaankaan kumppanisi kanssa. Mutta jos et sitä tee niin ei suhteesi varmastikkaan ole kovin pitkä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
19.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kai sun pakolla tarvitse yhtään mitään, mutta kumppaniasi ajatellen sun kannattaa hyvissä ajoin kertoa jos olet normaalia estyneempi.

Ei suuseksin harrastamattomuus kerro mistään estyneisyydestä. Mistä tiedät, mitä kaikkea muuta sellainen hlö tekee? Voi tehdä kaikenlaisia asioita, mutta ei suuseksiä. Jos joku tykkää fistauksesta, niin onko kaikki muut jotka ei siitä tykkää niin estyneitä?

Vierailija
4/18 |
19.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eihän sitä tarvitse antaa. Mutta ei tarvitse sitten ihmetellä kun kukaan ei ole kanssasi. Kukaan ei sinusta pidä eikä kukaan sinua ymmärrä.

Normaaliin parisuhteeseen kuuluu vaan määrätyt asiat. Kukaan ei voi vaatia sinua puhumaankaan kumppanisi kanssa. Mutta jos et sitä tee niin ei suhteesi varmastikkaan ole kovin pitkä.

Öö...? :D Ei normaaliin parisuhteeseen kuulu suuseksi jos molemmat eivät sitä halua. Mitä jos sanotaan, että fistaus kuuluu normaaliin parisuhteeseen??

Vierailija
5/18 |
19.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän sillä ole mitään väliä, mitä keskustelupalsoilla pidetään oikeana tai edes normaalina. Vain sillä on väliä mitä kukin omassa parisuhteessaan sopii. Toki huomautan, että jollei jokin asia tunnu täysin vastenmieliseltä ja kumppani siitä pitää (oli kyseessä sitten suuseksin antaminen/vastaanottaminen tai jokin marginaalisempi asia) niin toisinaan sitä voisi toisen nautinnon vuoksi harrastaa. 

Vierailija
6/18 |
19.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos suuseksi ei tunnu fyysisesti hyvältä, niin miksi sitä pitää harrastaa? Sen takia, että olisi muiden mielestä normaalia? Eikö seksin kuulunutkaan olla nautintoa? Mitä jos parisuhteen molemmat osapuolet ovat yhdyntäkeskeisiä, pitääkö siltikin harrastaa suuseksiä vaikka se antaa molemmille vähemmän nautintoa?

Vierailija
7/18 |
19.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei suuseksin harrastamattomuus kerro mistään estyneisyydestä.

Kyllä kertoo. Tuntemuksena se on todistettavasti miellyttävä, joten jos sitä ei tee tai sen kokee vastenmielisenä on vika korvien välissä. Eli on estynyt.

Vierailija
8/18 |
19.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bautismo de Fuego kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei suuseksin harrastamattomuus kerro mistään estyneisyydestä.

Kyllä kertoo. Tuntemuksena se on todistettavasti miellyttävä, joten jos sitä ei tee tai sen kokee vastenmielisenä on vika korvien välissä. Eli on estynyt.

Sadomasokismi on myös miellyttävää joidenkin ihmisten mielestä. Miksi kaikki eivät sitä harrasta? Estyneisyys?

Minä olen nainen, eikö suuseksi tunnu fyysisesti hyvältä, yhdyntä on mulle se juttu.

Vierailija
9/18 |
19.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko joku pakottanut? Ei saa pakottaa. Ihan saat itse valita.

Vierailija
10/18 |
19.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä on sosiaalisesti normaali seksi? Lähetyssaarnaaja-asentoko kerran viikossa lauantaina saunan jälkeen valot sammutettuina paksun täkin alla? Jokainen pyöriköön lakanoissaan juuri niin kuin haluaa, mutta jos nyt halutaan jaotella seksi normaaliin ja epänormaaliin, niin minä kyllä kallistuisin sille kannalle, että se alapään nuoleminen ja imeminen on jo epänormaalin rajoilla. Yököttää, miten siinä naista alistetaan.

Vierailija
11/18 |
19.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos suuseksi ei tunnu fyysisesti hyvältä, niin miksi sitä pitää harrastaa? Sen takia, että olisi muiden mielestä normaalia? Eikö seksin kuulunutkaan olla nautintoa? Mitä jos parisuhteen molemmat osapuolet ovat yhdyntäkeskeisiä, pitääkö siltikin harrastaa suuseksiä vaikka se antaa molemmille vähemmän nautintoa?

Suuseksi nyt on ihan yhtä luonnollinen osa parisuhdetta kuin suuteleminenkin.

Vierailija
12/18 |
19.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei ole. Perusseksiä on yhdyntä ja toki voi kaikkea muutakin harrastaa. Mutta ei suuseksi ole mikään kaikkien juttu. Jos siitä tykkää, niin ok, mutta jos ei, niin ei sitä tarvitse ottaa vastaan. Ei se vain kaikista tunnu fyysisesti tarpeeksi hyvältä.

Vierailija
13/18 |
19.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samaa voisi sanoa vaikkapa sadomasokismista. Jos joku ei tykkää, niin on estoinen. Piste. Vain koska minä päätän niin. Ei väliä vaikkei se tunnu hyvältä, sitä on pakko tehdä, jottei ole estoinen.

Vierailija
14/18 |
20.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

nosto

Vierailija
15/18 |
20.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seurusteluaikana kannattaa tutustua molempien mieltymyksiin niin hyvin, ettei sitoudu ihmiseen, jonka kanssa on liian erilaiset tarpeet ja toiveet. Tietenkään ei pidä harrastaa suuseksiä, jos kumpikaan ei sitä kaipaa! Mutta jos minä tarvitsen ja haluan suuseksiä ja mies taas ei halua sitä tarjota, niin on molempien etu, että se käy selväksi mahdollisimman varhaisessa vaiheessa ja voidaan miettiä, löydämmekö kompromisseja vai olisiko parempi että kumpikin etsisi itselleen sopivamman kumppanin.

(Suuseksi "minulle" on tässä vain esimerkki, yhtä hyvin kyse voisi olla siitä että mies haluaa suuseksiä mutta minä en halua sitä hänelle antaa, tai jokin muu tapa toteuttaa omaa seksuaalisuuttaan.)

Vierailija
16/18 |
20.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Seurusteluaikana kannattaa tutustua molempien mieltymyksiin niin hyvin, ettei sitoudu ihmiseen, jonka kanssa on liian erilaiset tarpeet ja toiveet. Tietenkään ei pidä harrastaa suuseksiä, jos kumpikaan ei sitä kaipaa! Mutta jos minä tarvitsen ja haluan suuseksiä ja mies taas ei halua sitä tarjota, niin on molempien etu, että se käy selväksi mahdollisimman varhaisessa vaiheessa ja voidaan miettiä, löydämmekö kompromisseja vai olisiko parempi että kumpikin etsisi itselleen sopivamman kumppanin.

(Suuseksi "minulle" on tässä vain esimerkki, yhtä hyvin kyse voisi olla siitä että mies haluaa suuseksiä mutta minä en halua sitä hänelle antaa, tai jokin muu tapa toteuttaa omaa seksuaalisuuttaan.)

Ongelmana on lähinnä se, että ihmiset eivät tunnu hyväksyvän seksuaalisuuden erilaisuutta. Esim jos nainen sanoo, ettei pidä suuseksin saamisesta, niin nainen on estoinen, ei ole saanut tarpeeksi hyvää suuseksiä yms.... Vaikka ei vain pitäisi suuseksin saamisesta eikä siten ole sitä järkeä vastaanottaa. Sama nainen voi sitten tykätä vaikkapa fistauksesta..

Vierailija
17/18 |
20.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä minäkin. Makunsa kullakin. En pidä suihinotosta ja mies tiesi sen heti suhteen alussa. 

Pidän siitä että mua ruoskitaan pepulle. Mies on tyytyväinen kun seksiä on tarpeeksi usein.

Mun mielipiteestä on turha alkaa vinkumaan. En ole sinun kanssa suhteessa.

Vierailija
18/18 |
20.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

nosto

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi yksi