Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Raskaus lopuillaan, mies lähtentyt yöllä jonnekkin mitään sanomatta

Vierailija
19.06.2016 |

Otsikossa käykin kaikki oleellinen ilmi, mutta siis... Laskettu aika on maanantaina. Ollaan sovittu että mies "pysyttelee lähettyvillä" kun synnytys voi käynnistyä hetkenä minä hyvänsä. Toki hän saa elää normaalia elämää, mutta esim. kännäily ei tällä hetkellä ole mikään paras idea, kun pitäisi sinne sairaalaan pitäisi pystyä ajamaan tarvittaessa.
Heräsin yöllä vessaan, mies ei ollut sängyssä. Ajattelin että on varmaan alakerrassa yöpalalla, katsomassa telkkaria tms. No äsken heräsin ja huomasin ettei mies ole nukkunut sängyssä koko yönä. Mitään lappua en löytänyt, eikä viestiä ei ole tullut. Yririn soittaa, ei vastannut, mutta toisaalta eihän kello ole vielä mitään, jos on ollut kaljalla tms.
Suututtaa. Ymmärrän että miestä varmasti stressaa, niin minuakin. Kyseessä on esikoinen ja raskaus on ollut tosi vaikea, mutta silti.
Noin, sainpas avauduttua.

Kommentit (426)

Vierailija
401/426 |
20.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkea hyvää synnytykseen.

Vierailija
402/426 |
20.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähiomaiseksi saa ilmoittaa sairaalaan vaikka naapurinsa, jos haluaa. Ei ne kysele kuin nimen ja jotain yhteystietoja. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
403/426 |
20.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kai kukaan oikeasti ole niin mulkero että vain häipyy omille reissuille juuri silloin kun vauva on viittä vailla valmis syntymään...eihän? :(

Kiva yö tulossa jos mies ei anna mitään elonmerkkiä itsestään. Huomenna aamulla soitat töihin ja kysyt onko mies siellä.

Jonkun ahdistuspäissään toteutetun baari-illan vielä joiltakin uskoisin, mutta en millään halua uskoa että pahinkaan kusipää tekisi näin että on vuorokauden kadoksissa ilman että mitään riitaa edes on ollut.

Mun ex-avomies teki. :(

Lähdin aamulla töihin, avokki jäi kotiin nukkumaan kun oli työttömänä. Tulin töistä kotiin, miestä ei näkynyt. En tietenkään heti huolestunut, ajattelin että on käymässä kaupassa tai kaverilla. Mutta kun ei illan aikana tullut takaisin, eikä ilmoittanut itsestään, huolestuin. Hänellä ei ollut tapana tehdä katoamistemppuja, eikä olla pitkään pois ilmoittamatta. Soitin vanhemmilleen, sisaruksilleen, kavereilleen, kaikille jotka vain keksin. Kukaan ei tiennyt miehestä mitään. Yritin soittaa miehelle varmaan sata kertaa, samoin vanhempansa. En saanut nukuttua yöllä yhtään, olin niin huolestunut.

Hänellä oli silloin puhelin jossa oli tosi huono akku, puhelinta piti ladata vuorokauden välein. Kun seuraavana aamuna puhelin oli edelleen toiminnassa (hälytti normaalisti mutta mies ei vastannut), arvelin että mies on kunnossa, kukapa putkassa tai sairaalassa sitä lataisi. Ihn varma en tietenkään voinut olla. Mulla oli onneksi vapaapäivä töistä, joten ei tarvinnut töihinkään lähteä. Iltapäivän aikana mies palasi ihan pokkana kotiin hyvissä ruumiin voimissa. Syy katoamiseen oli se että oli löytänyt toisen naisen paria viikkoa aiemmin ja viettänyt tämän luona aikaa. Ei paskiaisella ollut käynyt mielessä ilmoittaa että on ok, edes vanhemmilleen. Sanomattakin oli selvää että se juttu loppui siihen.

Miten sitä aina jaksaakin yllättyä ihmisten typeryydestä ja suoranaisesta julmuudesta. Hemmetti mikä äijä. Onneksi pääsit eroon.

Kyllähän se veti hiljaiseksi kun toinen pokkana sulle selittää ettei halunnut vastata ollessaan toisen naisen luona. Olisi voinut jäädä kiinni. Ihmettelin sitten ääneen että nyt kuitenkin kerroit totuuden. Ei nähnyt mitään ihmeellistä siinä. Mä en edelleenkään tajua logiikka. Ei voinut edes viestiä laittaa että olen ok, keskustellaan myöhemmin (koska voi jäädä kiinni että on toinen nainen). Mutta kotiin tullessa voi kertoa että hällä on uusi valmiiksi katsottuna ja oli siellä. ???

Olen varmaan jälkeenjäänyt tai jotain kun en edelleenkään vuosien jälkeen tuota tajua.

Olisi voinut jäädä kiinni sille toiselle naiselle? Ettei olekaan vapaa sinkkumies vaan varattu...?

Ei vaan minulle. Toinen nainen tiesi että mies on varattu. Oli tuttava.

Vierailija
404/426 |
20.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi luoja. Joku sitten esiintynt minuna. Ei ole mies joutunut ryöstetyksi. Tuli aamuyöstä kotiin. Oli ollut jonkun tuttunsa luona. Silloin lauantai-iltana oli kuulemma iskenyt joku järjetön paniikki tämän lähestyvän synnyttyksen takia. Oli kuulemma pakko päästä pois kotoa, jotta saa vähän etäisyyttä. Mies oli alkanut epäröidä ettei hänestä ole isäksi ja mitä kaikkea. Samoja tuntemuksia minullakin on ollut tulevan äitiyteni suhteen, mutta ei kävisi mielessäkään kadota ja aiheuttaa toiselle tuollaista huolta. Yritin saada miestä tajuamaan kuinka vakavasta asiasta on kyse, tiedä sitten ymmärsikö :(

Pääasia kuitenkin että mies löytyi ehjänä. Silti järjettömän vihainen ja pettynyt olo tuosta tempusta :(. ap

Jaha, nähtävästi toinen nainen.

Vierailija
405/426 |
20.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo tuttu jonka luona mies oli, kävi palauttamassa miehen kuulokkeet kun oli unohtunut sinne.

En ole nähnyt hänet kuin muutaman kerran, joten en osannut sieltä etsiä. Toisaalta eipä minunlla olisi numeroakaan ollut.

Ollaan juteltu miehen kanssa monta tuntia tuosta katoamistempusta ja siitä miten vastuutonta se oli. Nyt mies on säpäleinä siitä kun ei tajunnut heti tapahtuma hetkellä miten tyhmästi teki. Jotenkin kuvitteli ettei synnytys voi käynnistyä vielä, kun anoppi sanoi sille vähän aikaa sitten että voi mennä yli lasketun ajankin jne.

Temppua enemmän huolestuttaa onko miehestä isäksi :(. ap

Vierailija
406/426 |
20.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanonpa nyt kuitenkin: nopeasta reagoinnista ketjussa ehdotettuun ja "voi luoja"- ilmaisusta tuli vahvasti mieleeni, että hel-nyc kirjailija tässäkin tarinoi. Ilmeisesti erilaisten "kiihdyttävien" tarinoiden kehittäminen todellakin on joillekin harrastus, niin paljon kuin provo-huutelijoita inhoakin.

Joka tapauksessa; jatkakaa.

Vierailija
407/426 |
20.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

jaahas. haen popparit

Vierailija
408/426 |
20.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin ap:n kommentit ei tunnu nyt ihan uskottavilta.

Vierailija
409/426 |
20.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta joo, en halua ruotia tätä enempää täällä. Kiitos teille kommenteista ja tuesta. ap

Vierailija
410/426 |
20.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika tylsää että ap päättää lopettaa keskustelun heti kun epäillään provoksi.

Vierailija
411/426 |
20.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paniikki ja joku tuttu...joopa joo...uskoo ken haluaa. Miten se "paniikki" esti vastaamasta puhelimeen tai lähettämästä viestiä. Kusipäisyyttä, itsekkyyttä ja välinpitämättömyyttä se oli ja oli miehellä astetta parempaa telemistä kuin raskaana oleva vaimo ja tuleva vauva. Kassit tuli tyhjättyä pariin kertaan ja akka haukuttua niin nyt jaksaa taas hetken tylsää arkea.

Vierailija
412/426 |
20.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ei ole meidänkään koti mikään vankila joten lähteä saa koska vaan mutta jos ei vaivauduta edes vastaamaan puhelimeen ja huolestutetaan puoliso turhan takia niin se on kyllä perseestä. Ja sitten vielä vähätellään tekoa. Ja en ole edes raskaana mutta ei minua ainakaan kohdella noin enkä minä kohtele miestäni noin.

Vierailija
413/426 |
20.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei oo miehestäs isäksi.. *tadaaa* Ei varmaankaan tullut yllätyksenä. Terve vaan ja onnea!

Vierailija
414/426 |
20.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika tylsää että ap päättää lopettaa keskustelun heti kun epäillään provoksi.

Aika monet epäili ap:ta provoksi ihan alusta asti, joten ei sun teoria oikein päde. Ite oon kerran tehnyt tänne aloituksen, jossa pyysin apua omaan tilanteeseeni, eikä kukaan uskonut mua, vaan syytettiin provoksi. Eikä se todellakaan tuntunut mukavalta, joten ymmärtäisin kyllä jos ap senki takia poistuis.

415/426 |
20.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap: Jos mieskin kerta "on säpäleinä" tajuttuaan tilanteen vakavuuden, niin ehkä tämä oli tällainen oppimishetki hänelle. Hyvä että saatte keskusteltua. Onnea tulevaan vauva-arkeen kaikille kolmelle :)

Vierailija
416/426 |
20.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kurja :( olen todella pahoillani ap puolestasi. Meillä oli suhde todella isossa kriisissä koko esikoisen raskausajan, koimme kumpikin omassa lähipiirissämme menetyksiä emmekä enää osanneet miehen kanssa käsitellä tunteitamme. Valitettavasti tuo raskausajan kriisi ei ottanut ratketakseen, ja sinä aikana käydyt riidat ym tapahtumat jäivät leijumaan suhteemme ylle. Lopulta erosimme lapsen ollessa 2 v. Koin että yritimme kaikkemme, oli vain tapahtunut liikaa negatiivisia asioita, joista emme päässet yli...

Toivon, että saatte tämän tapahtuman käsiteltyä mahdollisimman pian ja läpikotaisin... Itse olen vain samoilla linjoilla tuolla jokunen viesti sitten kirjoittaneen kanssa, että tuo on todella paha loukkaus, jonka mies on sinulle tehnyt. Sinulla ei todellakaan ole velvollisuutta antaa anteeksi vain koska lapsi on pian syntymässä, jotta saisitte kriisin ratkeamaan. Toivottavasti pystyt ja uskallat tuntea kaikki tunteet, jotka liittyvät tuohon katoamiseen, se auttaa pääsemään tapahtuneen yli.

Jos sinulle on vielä neuvolakäyntejä tulossa, kannattaisi ottaa tapahtuma sielläkin puheeksi. Voisitte päästä neuvolan kautta perheneuvolaan juttelemaan tapahtuneesta ja kenties muistakin mieltä painaneista asioista.

Vierailija
417/426 |
21.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoin eilen etten halua ruotia miehen katoamistemppua sen enempään. Selvitetään se kahden kesken kyllä perin pohjin, älkää huoliko.

Halusin kuitenkin tulla ilmoittamaaan, että meille syntyi eilen illalla 10-pisteen tyttö mitoin 2850g/48cm. Vauva nukkuu tuossa tyytyväisenä ja hyvin voivana. Synnytys meni nopeasti, mutta hyvin :).

Pikkuinen on hirmu suloinen. Olen niin onnellinen hänestä, mieskin meinasi haljeta onnesta kun sai hänet ensimmäisen kerran syliin. Tokaisi itsekseen että miten tällaisen kanssa voi olla pärjäämättä :D. No katsotaan miten tämä tästä lähtee, toivotaan parasta.

Nyt täytyy lopetella, saadaan kohta vieraita :). ap

Vierailija
418/426 |
21.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanoin eilen etten halua ruotia miehen katoamistemppua sen enempään. Selvitetään se kahden kesken kyllä perin pohjin, älkää huoliko.

Halusin kuitenkin tulla ilmoittamaaan, että meille syntyi eilen illalla 10-pisteen tyttö mitoin 2850g/48cm. Vauva nukkuu tuossa tyytyväisenä ja hyvin voivana. Synnytys meni nopeasti, mutta hyvin :).

Pikkuinen on hirmu suloinen. Olen niin onnellinen hänestä, mieskin meinasi haljeta onnesta kun sai hänet ensimmäisen kerran syliin. Tokaisi itsekseen että miten tällaisen kanssa voi olla pärjäämättä :D. No katsotaan miten tämä tästä lähtee, toivotaan parasta.

Nyt täytyy lopetella, saadaan kohta vieraita :). ap

Asiat kyllä järjestyy, nauti nyt vain tästä hetkestä. Ja voi mikä pieni prinsessa! Tuhannesti onnea ❤.

Vierailija
419/426 |
21.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo tuttu jonka luona mies oli, kävi palauttamassa miehen kuulokkeet kun oli unohtunut sinne.

En ole nähnyt hänet kuin muutaman kerran, joten en osannut sieltä etsiä. Toisaalta eipä minunlla olisi numeroakaan ollut.

Ollaan juteltu miehen kanssa monta tuntia tuosta katoamistempusta ja siitä miten vastuutonta se oli. Nyt mies on säpäleinä siitä kun ei tajunnut heti tapahtuma hetkellä miten tyhmästi teki. Jotenkin kuvitteli ettei synnytys voi käynnistyä vielä, kun anoppi sanoi sille vähän aikaa sitten että voi mennä yli lasketun ajankin jne.

Temppua enemmän huolestuttaa onko miehestä isäksi :(. ap

Mitäh? Miten ei voi tajuta että tietysti sinä huolestut kun mies on hävinnyt yön aikana eikä ilmoittele itsestään? Totisesti erittäin vakavan keskustelun paikka.

Vierailija
420/426 |
21.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tosiaan nopeasti käänteet palstalla tapahtuu, eilen seitsemältä illalla oli vielä palstalla kirjoittamassa ja kahdeksalta aamulla jo kertoo synnyttäneensä illan aikana. Palstalle heti synnärillä tietenkin. :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi kolme