Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

"Normaaleja" asioita, jotka KUVOTTAVAT sinua!

Vierailija
18.06.2016 |

Itseäni ällöttää se kun ranskalaisia napostellaan sormineen, miksei voi käyttää ruokailu välineitä. Sitten niillä rasvanäpeillä otetaan juomalasi ja juomalasin pinnasta oikeen näkyy rasvaiset sormenjäljet hyhhyh!

Kommentit (442)

Vierailija
181/442 |
19.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maitotuotteita! :D :D Ai hyvä luoja, saattaa olla sulla melko pieni kaveripiiri sitten, mistä tällaisia sikiää!

Vierailija
182/442 |
19.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sienten limaisuus ja kimmoisuus.

Narskuvat ja vinkuvat nakit.

Tuosta syystä en voi syödä sieniä, se sienen tuntuma suussa on jotain puistattavaa ja aiheuttaa usein vakavaa yökkäilyä. Vastaavan tunteen aiheuttaa  myös jokin suolakala, esimerkiksi graavilohi tai purkkisilli. En voi myöskään syödä kylmänä nakkeja tai muita vastaavia makkaroita, iljettävän tuntuista suussa. Hirvittävän näköistä, kun työkaveri puraisee joskus palan kylmästä lenkkimakkarasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/442 |
19.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lapset.

Sinäkin oot ollu sellainen. Kauheeta miten ällöä.

Vierailija
184/442 |
19.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inimiset

Vierailija
185/442 |
19.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äänekäs röyhtäily. Eräs työkaverini tekee tuota joka tauolla kun on syönyt jotain, kyseessä on ylipainoinen mies. Ruokailun päätteeksi tuo mies röyhtäilee äänekkäästi eli ns. miehekkäästi; ÖÖÖÄÄEEE, AAEEE. Hirveän kuuloista ja aiheuttaa inhotusta.

Vierailija
186/442 |
19.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Möhömahaisten vanhojen ja vanhahkojen ukkojen iso paljas paidan alta näkyvä roikkuva kaljamaha.

Seksi samaa sukupuolta olevien kesken.

Se, kun vanhat ukot toljottavat nuoria tyttöjä.

Sukupuolinen moraalittomuus ja puolison pettäminen.

Räikeä flirttailu varatun kanssa.

Pedofilia. Eläimiin sekaantuminen.

Kun +/- kymmenvuotiaita tyttöjä pakkonaitetaan vanhoille ukoille.

FGM, joukkoraiskaukset, väkivalta.

Luonnottomat rintaimplantit.

Lävistyksiä aivan täynnä oleva naama.

Tupakan kellastuttamat pitkät kynnet.

Alastomien naisten tunkeminen miesten saunaan ja päinvastoin.

Haiseva keittiöriepu ... on sitten lopulta pikku juttu.

Vierailija
187/442 |
19.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisen nariseva/raakkuva puheääni ja teinipissisnuotti.

Vierailija
188/442 |
19.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt LIV-kanavalla tuleva Sinkkuillallinen, jossa homomiehiä.

Parhaita jaksoja, koska homomiehet ovat usein todella kauniskasvoisia, treenattuja ja viehättäviä.

Vierailija
189/442 |
19.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väkivalta

Vierailija
190/442 |
19.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pesemättömien p*llujen lemu yleisissä vessoissa, pahalta haisevat ihmiset, sienet, rakkulat ja finnit.

Vierailija
191/442 |
19.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolikoihin koskeminen.

Vierailija
192/442 |
19.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puusee

Vierailija
193/442 |
19.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sormien nuoleminen papereita selatessa tai jakaessa.

Vierailija
194/442 |
19.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vihaan mikroliinoja. Syy on siinä että kärsin tosi kuivista käsistä ja en voi sietää sitä ällöttävää tunnetta kun mikroliina tarraa kiinni kaikkiin kuiviin kohtiin käsissä. Hyi helvata!

Toinen kuvottava juttu on vakuumipakkausten avaaminen. Oksennus meinaa lentää joka kerta, kun joutuu avaamaan esim. kanapaketin. Pakkaukset eivät todellakaan houkuttele ostamaan lihatuotteita.

En tiedä tarkoitatko tosiaan vakuumi- vai suojakaasupakkauksia, mutta minua ärsyttää — ei niinkään ällötä — se, kun niissä on yleensä jossain nurkassa sellainen avauslirpake, että tästä vetämällä aukeaa. Niin voin kertoa, että useimmiten ei aukea.

Mun mies aina nauraa, kun mä saan raivokohtauksen, kun se perkeleen lirpake jää käteen ja joutuu saksilla aukomaan sen pakkauksen.

Eikö joku muka saa raivokohtausta, kun se lärpäke jää käteen ja sitten joutuu jollain puukolla sen paketin aukaisemaan? Siitä on nauru kaukana. 

Vierailija
195/442 |
19.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helle

Vierailija
196/442 |
19.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun pitkänmatkan bussissa ollessa puhelimesta loppuu akku ja joutuu omasta lempimusiikista nauttimisen sijasta ottamaan kuulokkeet pois ja kuuntelemaan loppumatkan bussin radiossa soivaa

Jamppa Tuomista, Kake Randelinia ja Teuvo Oinasta.

No hommaat sellaisen laitteen jolla kuunnellaan vain musiikkia. Käytät puhelinta vain puhumiseen, näin sen akku ei kulu musiikin kuunteluun. Minulla on matkustaessa mukana vanha Sonyn Walkman, jolla kuuntelen kasetteja. Ei tulisi mieleenikään kuunnella puhelimella musiikkia, kaseteissa on parempi äänenlaatu.

Vierailija
197/442 |
19.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hammastahnatuubin päällä oleva metallinen? suojus...pitää silmät kiinni ottaa se pois! yääääk....

Vierailija
198/442 |
19.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiskirätti. Olen itse sotkuinen ihminen mutta silti/siitä syystä en kestä likaisia, märkiä tiskirättejä. Itsellä vielä monesti tiskirätti unohtuu jonnekin likaisten astioiden alle, ja sen löytäessä haju on  jo aikamoinen. Olen siirtynyt käyttämään kertakäyttöisiä puhdistusliinoja. 

(Löysä) pippeli, esim. Nakukympin videota katsellessa en tiedä onko se pippeli juostessa nyt niin ihanan näköinen. :/ ja olen siis ihan hetero nainen. 

Pitkät kynnet, teko tai omat. 

Vierailija
199/442 |
19.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koiran annetaan syödä ruuantähteet suoraan ihmisen lautaselta.

Nukutaan sen piskin kanssa samassa sängyssä..

Vierailija
200/442 |
19.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisten likaiset alushousut

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kuusi