"Normaaleja" asioita, jotka KUVOTTAVAT sinua!
Itseäni ällöttää se kun ranskalaisia napostellaan sormineen, miksei voi käyttää ruokailu välineitä. Sitten niillä rasvanäpeillä otetaan juomalasi ja juomalasin pinnasta oikeen näkyy rasvaiset sormenjäljet hyhhyh!
Kommentit (442)
Vierailija kirjoitti:
Liian lähelle tunkevat ihmiset. Minuun koskevat ihmiset. Lopettakaa halailu ja olalle taputtelu ym, hyih.
Eikö olekin kamalaa?
Minua on taputtanut jopa tuikituntematon mies olkapäälle kaupungilla, kun hän selitti minulla jotain. Hän ei ollut humalassa tai sekopäinen, vaan tarkoitti olla ystävälllinen.
En alkanut kirkua, vaikka harkitsin asiaa.
Isot häpyhuulet. Hius ruuassa. Joidenkin ihmisten mumiseva, nasaali ääni tai pissismäinen stadiaksentti
Vierailija kirjoitti:
Leivitetyt ja uppopaistetut ruoat - ei näe mitä syö. Oksennan ajatuksestakin.
Minä kuorin pois sen korppujauhomössön. Sisällä voi olla vaikka Wettex. :D
Ne hetket kun julkisessa kulkuvälineessä tai ravintolassa olisi vaikka kuinka paljon vapaita istumapaikkoja, mutta silti tullaan juuri siihen viereen. En käsitä miksi.
Vierailija kirjoitti:
Paljaat varpaat. Oksennan suuhuni joka kerta kun joku postaa nettiin lomakuvan paljaista varpaistaan. Hiton ruma ja epähygieeninen osa ihmisvartaloa.
Tämä!
Joillain harvoilla on ihan nätit jalkaterät, mutta harvassa ne kuvien mukaan on.
Vierailija kirjoitti:
Rään syöminen. En vaan voi ymmärtää.
Taidat olla enemmänkin makean perään, kun ei pienet suolapallerot maistu.
Minua kuvottaa naisten tapa itkeä riitojen aikana. Kun selkä on seinää vasten ja pitäisi kantaa vastuuta omista teoista ja puheista, niin moni nainen laittaa itkuksi kuin pieni lapsi.
Minua kuvottaa omat raskausarpini. Olen synnyttämätön ja luonnostaan hoikka. Nämä häiritsevät kovasti, sillä en voi edes perustella niiden olevan "taisteluarpia" raskausajalta. Vaaleat tiikerinraidat pepussa ja yläreisissä, jotka tuntuvat myös koskettaessa (syvä uurre) estävät rannalla käymisen (ainakin oman pääni sisällä).
Kermaiset ruoat ja ylipäätään kaikki sellaiset, jotka lilluvat jossain liemessä.
Ison mahan päällä lepäävät tyhjät roikkutissit.
Vierailija kirjoitti:
Jänteet, rustot ja rasvalöllykät lihassa
Ostin jossain vaiheessa (MUKA) paistijauhelihaa, joka oli täynnä rasvaisia möykkyjä.
Söin onneksi yksin, joten siirsin möykyt suustani talouspaperiin.
En enää syö jauhelihaa.
Vuosia sitten ostin Stockalta caesarsalaattia, jossa oli kanabiittejä. Sain suuhuni valtavan möykyn eli oman arvioni mukaan kanan pään ja kaulan, jonka siirsin möykkyyn katsomatta talouspaperiin ja yritin olla yökkäämättä.
Syön nykyisin vain katkarapucaesaria.
Maksalaatikon haju ja ulkonäkö. Välitön oksennusrefleksi tulee.
Sudenkorennot ovat mielestäni aina olleet kaameita otuksia. Niitä oli kesämökin vierellä kulkevassa joessa.
Onneksi en elänyt liitukaudella, koska olisin kiljunut nähdessäni inhottavia korentoja ja Tyrannosaurus rex olisi syönyt minut välipalakseen.
Katkaravut! Varsinkin niiden valmistuksessa tuleva haju. Ei katkarapuja tai muita äyriäisiä missään muodossa! Yök! Kaali ruoassa, ja sen haju. Tuoreena kaalia voin syödä. Muistan kun piti koulussa ala-asteella, 80-luvulla, syödä kaalilaatikkoa ja siellä oli sellaisia valtavia yököttäviä, haisevia, limaisia kaalinpaloja ja pakko oli syödä...
Verikokeet, jo pelkkä tuo sana rupeaa pyörryttämään.
Nyt LIV-kanavalla tuleva Sinkkuillallinen, jossa homomiehiä.
Vierailija kirjoitti:
Se kun vessassa haisee edellisen kävijän jäljiltä.
Ja se istuinosa on lämmin edellisen istujan jäljiltä, hyi helvetti! Tämä inhotti jo lapsena, joskus istuin sen posliiniosan päällä kun se lämmin muoviosa inhotti niin paljon.
Vierailija kirjoitti:
Verikokeet, jo pelkkä tuo sana rupeaa pyörryttämään.
Verilätyt, jo pelkkä tuo sana rupeaa pyörryttämään
Kånken-reput, Converse-kengät ja Jopo-pyörät. Varsinkin teinitytöillä. Oksettavaa.