Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

"Normaaleja" asioita, jotka KUVOTTAVAT sinua!

Vierailija
18.06.2016 |

Itseäni ällöttää se kun ranskalaisia napostellaan sormineen, miksei voi käyttää ruokailu välineitä. Sitten niillä rasvanäpeillä otetaan juomalasi ja juomalasin pinnasta oikeen näkyy rasvaiset sormenjäljet hyhhyh!

Kommentit (442)

Vierailija
221/442 |
19.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vauvan likainen body tms. joka on täynnä kuolaa ja ruokalistakin on siinä näkyvissä. Olin jokin aika sitten kaveriperheen luona ja heillä on noin puolivuotias esikoinen. Tällä muksulla oli päällään valkoinen body, joka oli märkä kuolasta ja syömistään soseista. Näytti inhottavalta ja kun äitinsä pyysi minua pitelemään hetken vauvaa niin yritin pitää tuon tahmaisen vaatteen minusta kaukana. Ymmärrän ettei vauvan vaatteita voi eikä ainakaan kannata vaihtaa jatkuvasti, mutta yäh. Ehkä äiti ajattelee että meidän pikkusen kuolaahan se vaan on, mutta jotain muuta voi ällöttää. Varsinkin lapsetonta, joka ei ole pukluihin, kuolaan ja ties mihin tottunut.

Sisareni vauva puklasi maitoa koko ajan. Vaihdoin vauvan bodyn seitsemän kertaa klo 13 mennessä. Sisareni ilmoitti minulle, etten saa enää vaihtaa puhdasta vaatetta lapselle, koska pyykkivuori kasvaa. 

Olin eri mieltä, koska majoituin heidän omakotitalonsa alakerrassa ja hoidin pyykkäyksen. Ei se haittaa, jos menee enemmän vettä tai pesuainetta...

Vierailija
222/442 |
19.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sori kirjoitus virheet luen ja naputellen puhelimella. Näyttö ei ole suuren suuri....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
223/442 |
19.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

-risteilylaivojen vessat, varsinkin se suihkuverho!

-sormien nuolaisut kesken ruuanlaiton! Hyi varsinkin jos tekee muillekin kuin vain itselleen.

-vessassa käynti suoraan jonkun toisen jälkeen. (Mulla tosi tarkka hajuaisti, haistan kaikki vivahteet mitä siellä leijailee).

-muiden ihmisten ominaishajut (paitsi poikaystäväni).

-muiden ihmisten suuteleminen! Ällöttää ne äänet ja limaisuus. Myös kahden miehen välinen suutelu aiheuttaa ällötyksen tunteen.

-kaupassa maksuvälineen yms. näppäimiin koskeminen, pestäänköhän niitä koskaan..

-astioilta syöminen, jotka on pesty käsin

Vierailija
224/442 |
19.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Popmusiikissa nykyään yleinen "pumppausefekti", jossa bassoiskun jälkeen tapahtuu vaimennus. Esim tuossa piisissä:

jonka musiikillinen anti on kupattu tuosta piisistä:

.

Vierailija
225/442 |
19.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Radio Suomipop. Suomipoppia ja mainoksia, voiko vastenmielisempää olla?

Vierailija
226/442 |
19.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viili.

Vierailija
227/442 |
19.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiskialtaan viemäriaukkoon jääneet vettyneet makaronit ja muut jätteet ja niiden poiskaivelu.

Vierailija
228/442 |
19.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hampaiden narskuttelu.

Vierailija
229/442 |
19.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sormien naksauttelu. Yäk.

Vierailija
230/442 |
19.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alumiinifolio. Se äänikin, kun joku sitä koskee, saa mut värisemään. Pahinta, jos joku pakkaus sisältää foliota ja se pitää avata. Hrrr...

Vierailija
231/442 |
19.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisten perseet. 

t. nainen

Vierailija
232/442 |
19.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua kuvottaa nähdä tai kuulla kun muut syövät jotain. Ihan sama vaikkeivat maiskuttaisi tai söisi mitenkään ällöttävästi, vaan kaikki syömisen näkeminen ällöttää minua.

Vierailija
233/442 |
19.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajatus heteroseksistä, jossa penis menee naisen sisälle. Ajatus kahden miehen rakastelusta on epämukava sekin, mutta vähemmän, koska siinä penis ei ole kosketuksessa naisen ruumiinosiin. Fyysisesti paha olo tulee jo ajatuksesta, ei siis tarvitse nähdä tai kuulla mitään yksityiskohtaista vaan jo esim. elokuvien heteroseksikohtaukset puistattaa toden teolla. Yöks.

Inhottaa myös selluliitti. Ei varsinaisesti okseta, mutta kyllä käännän katseeni heti pois ihan suosiolla ja tuijottelen seiniä kunnes "vaara" on ohi.

Luomet, joissa kasvaa karva. Tiedän, että niitä karvoja ei saa nyppiä pois luomista, mutta sormet syyhyää tehdä niin silti kun jollakin sellaisen luomen näkee.

Vierailija
234/442 |
19.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Likaiset astiat ja ruuantähteet tiskialtaassa. Hirvein on se, jos jossain pannussa on vaikka kastikkeenrippeet huuhtelemattomana tiskialtaassa.

Likaiset astiat, joissa on ollut ketsuppia/sinappia. Se haju...

Vierailija
235/442 |
19.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo Pampersin "Ensimmäinen höpöttely - Ensimmäinen ihailijasi" -mainos ärsyttää joka kerta av:n mobiiliversiossa... kohti ensikokemuksia, ah tuo romantisoidun ihana vauva-aika (siis se millaisen kuvan mainos siitä antaa)

Vierailija
236/442 |
19.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Henkilökohtaisista alapäävaivoista toitottaminen muille. Miksi jotkut naiset edes tekevät sitä? Minua ei kiinnosta kenenkään alapään vuodot ja ongelmat, ällöttää kun yksi kaveri kertoo aina kuinka nyt on taas hiiva ja kuinka nyt on jotain outoa välivuotoa taas. Samainen tyyppi kuvailee myös miesten penisten kokoja ja henkilökohtaisia seksijuttuja aina, sitä vihaan myös. Ihan sama ollaanko täpötäydessä kahvilassa tai työpaikalla .Moukka.

Vierailija
237/442 |
19.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kanan- ja broilerin luut. Mieluummin luutonta ruokaa.

Vierailija
238/442 |
19.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhjät muovipullut.

Vierailija
239/442 |
19.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tyhjät muovipullut.

Tyhjät muovipillut. Ja täydet.

Vierailija
240/442 |
19.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset, jotka postaavat selfieitä harva se päivä. Mikä siinä naamassa niin on muuttunut esim. 8tunnin aikana, että pitää aina dokumentoida :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kolme