Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

"Normaaleja" asioita, jotka KUVOTTAVAT sinua!

Vierailija
18.06.2016 |

Itseäni ällöttää se kun ranskalaisia napostellaan sormineen, miksei voi käyttää ruokailu välineitä. Sitten niillä rasvanäpeillä otetaan juomalasi ja juomalasin pinnasta oikeen näkyy rasvaiset sormenjäljet hyhhyh!

Kommentit (442)

Vierailija
201/442 |
19.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Purkan louskuttelu suu auki henki rohisten ja ruuan maiskuttelu ja kans nuo kellertävät kuivat kantapäät tai hoitamattomat jalat... Ja kaikki hajut/ eritteet, mitä ihmisestä irtoaa...

Vierailija
202/442 |
19.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tatuoinnit, jotka kai nykyään ovat jo normaaleja. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/442 |
19.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kalkkitablettien tekstuuri. Kuin hiekkaa söisi, yäk.

Vierailija
204/442 |
19.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anaaliseksi

Ruuan mässyttäminen, purkan jauhaminen äänekkäästi

Räkä, lima ja muut eritteet siellä, minne ne eivät kuulu (esim. lapsen tai koiran kuola pöydän reunalla, räkä sohvassa tms.)

Välinpitämättömyys ihan yleisesti, sellainen "ei kiinnosta" -asenne kaikkeen ympärillä tapahtuvaan

Lässyttäminen ja alentuva käytös varsinkin aikuisia tai isoja lapsia kohtaan

Vierailija
205/442 |
19.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rapiseva pussi esim kassa jonossa joku rapistelee sipsi pussia tai jotain muuta rapisevaa pakettia. Miksi niitä pusseja ja paketteja pitää kokoajan painella ja hypistellä arrgg. Meillä syödään sipsit ja karkit kulhosta. En kestä sitä pussin rapistelua herkku päivänä

Vierailija
206/442 |
19.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, Juno! Ne harottavat hampaat (hengityski varmaan haisee) ja se kirppunen reuhkatukka... Apua :D

Vierailija
207/442 |
19.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se naislaulaja, Fergie. Jonku "normaalin" mielestä hän on kaunis, mutta minusta hän näyttää hikiseltä/ kiiltävältä/ limaiselta ja siltä kuin haisisi märille ummehtuneille vaatteille. Vaikea selittää miksi tunnen näin :D

Vierailija
208/442 |
19.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rahka. Vaikka siihen sotkisi sekaan kermaa, sokeria, marjoja yms., se kuvottava maku tulee läpi, ja alkaa oksettaa saman tien.

Vierailija
209/442 |
19.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Homot

Vierailija
210/442 |
19.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Autotunen käyttäminen nykyään lähes kaikessa nuorisomusiikissa. Luonnoton robottiääni saa oikeasti ihoni kananlihalle ja hermoni kiristymään äärimmilleen. Inhotuksen väreet oukein kulkevat selkää pitkin ja radio menee välittömästi kiinni, kun tulee tällainen kappale. Eikö siitö vitsauksista pääse ikinä eroon, kun on jatkunut jo 15 vuotta ja ylikin?

Vierailija
211/442 |
19.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heteroseksi

Vierailija
212/442 |
19.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pöydän/tuolin alle tumpatut purukumit.

Siellä on joskus purukumin lisäksi myös räkää, tuntee kun sormet osuvat siihen kuivuneeseen räkään ja se irtoaa ja putoaa lattialle.

Vierailija
213/442 |
19.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kalkkitablettien tekstuuri. Kuin hiekkaa söisi, yäk.

Minun on pakko syödä kalkkitabletteja, mutta ostan nieltäviä vaihtoehtoja. En suostu pureskelemaan inhottavaa kalkkia.

Vierailija
214/442 |
19.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvin istuvat vaatteet. Ne ahdistavat minua, ne ovat liian tiukkoja makuuni, kiristävät. Ostan aina vaatteet numeron pari liian isoina, esim. alushousujen pitää olla löysät, ja rintaliivejä en voi käyttää. Sukan varsi ei saa puristaa, housut eivät saa olla ihonmyötäiset, saati pusero tai jakku. Kankaassa pitää olla joustoa, lycraa ja tilaa liikkua ja olla.

Olen mies ja alushousut eivät tosiaan saa olla kireät. Kesällä boksereiden pitää olla löysät ja talvella pitkät kalsarit eivät saa olla ihonmyötäiset. Vaikka olen hoikka, joudun ostamaan L tai jopa XL-kokoisia boksereita, että ne olisivat sopivan löysät. Näiden koko vaihtelee valtavasti, joskus on ollut M-kokoisetkin sopivat, mutta välillä L-kokoiset ovat olleet ihan ihonmyötäiset ja tiukat. On inhottava tunne, jos peenis ja kivekset litistyvät kireissä alushousuissa, tämän vuoksi ns. Speedo-mallin alushousut ovat painajaismaiset.

Vierailija
215/442 |
19.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Likaisen ihmisen haju, alapään nuoleminen, oksennus

Joskus olen koittanut nuolla entisten naisystävien pillua, mutta eihän siitä mitään tullut sen hajun takia. Ei ollut mikään houkutteleva haju, sellainen pistävän ummehtunut O__o

Vierailija
216/442 |
19.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Leivitetyt ja uppopaistetut ruoat - ei näe mitä syö. Oksennan ajatuksestakin.

Minä kuorin pois sen korppujauhomössön. Sisällä voi olla vaikka Wettex. :D

Tämä aiheutti tahattoman naurunpurskahduksen. Kiitos :)

Vierailija
217/442 |
19.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvin istuvat vaatteet. Ne ahdistavat minua, ne ovat liian tiukkoja makuuni, kiristävät. Ostan aina vaatteet numeron pari liian isoina, esim. alushousujen pitää olla löysät, ja rintaliivejä en voi käyttää. Sukan varsi ei saa puristaa, housut eivät saa olla ihonmyötäiset, saati pusero tai jakku. Kankaassa pitää olla joustoa, lycraa ja tilaa liikkua ja olla.

Olen mies ja alushousut eivät tosiaan saa olla kireät. Kesällä boksereiden pitää olla löysät ja talvella pitkät kalsarit eivät saa olla ihonmyötäiset. Vaikka olen hoikka, joudun ostamaan L tai jopa XL-kokoisia boksereita, että ne olisivat sopivan löysät. Näiden koko vaihtelee valtavasti, joskus on ollut M-kokoisetkin sopivat, mutta välillä L-kokoiset ovat olleet ihan ihonmyötäiset ja tiukat. On inhottava tunne, jos peenis ja kivekset litistyvät kireissä alushousuissa, tämän vuoksi ns. Speedo-mallin alushousut ovat painajaismaiset.

Pidän sinusta, koska kirjoitat peenis. :) Ainoa oikea termi!

(Enkä nyt tarkoita sitä, että julkaisu saattaa jäädä jonkin sanan vuoksi moderoitavaksi.)

Vierailija
218/442 |
19.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauvan likainen body tms. joka on täynnä kuolaa ja ruokalistakin on siinä näkyvissä. Olin jokin aika sitten kaveriperheen luona ja heillä on noin puolivuotias esikoinen. Tällä muksulla oli päällään valkoinen body, joka oli märkä kuolasta ja syömistään soseista. Näytti inhottavalta ja kun äitinsä pyysi minua pitelemään hetken vauvaa niin yritin pitää tuon tahmaisen vaatteen minusta kaukana. Ymmärrän ettei vauvan vaatteita voi eikä ainakaan kannata vaihtaa jatkuvasti, mutta yäh. Ehkä äiti ajattelee että meidän pikkusen kuolaahan se vaan on, mutta jotain muuta voi ällöttää. Varsinkin lapsetonta, joka ei ole pukluihin, kuolaan ja ties mihin tottunut.

Vierailija
219/442 |
19.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoitusvirheet.

Jos ei osaa kirjoittaa ruokailuvälineitä tai sipsipussia yhteen, niin kannattaa lukea enemmän.

Vierailija
220/442 |
19.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketsupin etikkainen löyhkä

Clorite- puhdistusaineen kloorin löyhkä

Jäähtynyt nakki

Wc-n löyhkä kun siellä on viimeksi käynyt keski-iän ylittänyt lihava mies

Kananmunan valkuainen keitettynä

Silli

Hauen perkaamisessa se löyhkä ja lima

Sperman valuminen peppureijästä pillun päälle