Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Toivoton avioliitto?

Vierailija
18.06.2016 |

Mieheni on siis epätavallisen impulsiivinen, tunteeton ja väkivaltaan taipuvainen, vaikka siis perheen ulkopuolisille esittää mitä hauskinta seuramiestä. Tänään hän taas raivosi ja heitteli tavaroita sekä uhkaili mua muutamia kertoja mm. ajoi takaa putki kädessäään ja pakotti muuttamaan mielipidettäni yhdestä asiasta. Sitten hän rysäytti makuuhuoneeni oven sisälle siten, että ovenkarmi irtosi ovenpielestä. Sama ovi oli rikottu jo aiemminkin ja tällä kertaa irtosi sitten koko ovenkarmi. Mies haukkui mua k*rväksi ja p*skakasaksi kymmeniä kertoja tuttuun tyyliin. Ollessani töissä hän oli heitellyt taas tavaroitani roskiin. Aamulla hän raivoaa ja huutaa mut hereille, vaikka olisi vapaapäivä ja kello olisi vasta 8 aamulla. Mulla alkaa olla muistin kanssa ongelmia; päivät menevät sekaisin ja unohdan ihan perusjuttuja. Ahdistaa tämä, kun en tiedä, miten luikertelen miehestä eroon. Mies pitää minua syyllisenä kaikkeen ja olen aina se nolo ja surkea tyyppi hänelle, joka ansaitsee roskakorin aseman perheessä. :(

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
18.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ehdottomasti eroatte tai lapsenne kantavat traumoja loppuikänsä. Tollasen riehumisen näkeminen on henkistä väkivaltaa heitä kohtaan

Olen samaa mieltä, mutta en voi kertoa noista asioista ulkopuolisille, sillä mies vetoaa siihen, ettei mulla ole todisteita ja kuulemma kukaan ei kuitenkaan uskoisi minua. Hänellä on sentään parempi ura, koulutus ja itsevarmuus. Mies itse puolestaan ei aio antaa lasten muuttaa kanssani, vaan haluaa pitää heidät yksin tai ainakin 50%/50%.

kyllä nuo tollaset tapaukset jaksaa uhkailla, mutta pidemmän päälle eivät kuitenkaan tee mitään. Mieti miestäsi ja lapsia: olisiko hänestä oikeasti yksinhuoltajaksi? Jaksaisiko heitä viikkoakaan ilman sinua palvelemassa?

Vierailija
22/24 |
18.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap ihan oikeasti miksi et lähde tuosta "suhteestanne". Eihän tuossa ole mitään tervettä?

Mies ei päästä mua muuttamaan siten, että ottaisin lapset mukaan. Hän kuulemma tulisi hakemaan heidät väkisin pois, jos ottaisin heidät mukaani. Mies itse mieluusti pitäisi lapset ja ottaisi anopin lapsia ja kotia hoitamaan. Anoppikin kerran yritti suostutella mua lähtemään...ottaisin vaon tavarani ja jättäisin lapset heille. Tuli melkein pahoinvoiva olo moisesta ehdotuksesta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
18.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä sama satutäti on kertonut kuukausitolkulla tätä samaa kauhutarinaa. Älkää viitsikö vastata sille.

Vierailija
24/24 |
18.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ehdottomasti eroatte tai lapsenne kantavat traumoja loppuikänsä. Tollasen riehumisen näkeminen on henkistä väkivaltaa heitä kohtaan

Olen samaa mieltä, mutta en voi kertoa noista asioista ulkopuolisille, sillä mies vetoaa siihen, ettei mulla ole todisteita ja kuulemma kukaan ei kuitenkaan uskoisi minua. Hänellä on sentään parempi ura, koulutus ja itsevarmuus. Mies itse puolestaan ei aio antaa lasten muuttaa kanssani, vaan haluaa pitää heidät yksin tai ainakin 50%/50%.

Ala äkkiä kerätä niitä todisteita! Kännykän nauhoitus tai videointi huomaamatta pääle, kun mies alkaa meuhkata tai etukäteen, jos osaat arvata milloin mies pimahtaa. Sitten lähetät ne nauhoitteet itsellesi sähköpostina, etteivät löydy kännykästäsi, jos miehesi tutkii sen tai tuhoaa sen.