Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voiko virolainen nainen kiinnostua suomalaisesta vilpittömästi?

Vierailija
18.06.2016 |

Vai onko aina rahan, kansalaisuuden tms. perässä?

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
18.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä jos se virolainen nainen on lääkäri ja suomalainen mies on työtön? Kumpi on silloin rahan perään? :D

Vierailija
2/20 |
18.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisätiedoksi jos se auttaa arvioinnissa:

On asunut Suomessa jo vuosia. On käynyt ihan normaaleissa töissä ja opiskelee nyt ammattia. Ei ihan nuori enää, ehkä joku 30-35. Ei seksipommi, muttei mikään seinästä revittykään. 

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
18.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko sä aina itse jonkun hyödykkeen perässä ja sen takia ajattelet, että kaikki muutkin on? Johtuuko se etnisyydestäsi?

4/20 |
18.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei virolaiset ole mitenkään "alemman tasoisia" kuin suomalaiset, ihan älytön ajatus. Ehkä vielä joskus 90-luvulla noin saattoi olla, koska silloin sieltä todella haluttiin länteen. Nykyään ihan uudet tuulet.

Itse asiat monet virolaiset pitää suomalaisia ihan idiootteina, ja syystä.

🇺🇦🇮🇱

Vierailija
5/20 |
18.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi. Ellei ole rikkaampi ja koulutetumpi.

Vierailija
6/20 |
18.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

EU:n kansalaiset eivät tarvitse mitään kansallisuuksien vaihtamisia ja jos nainen on normaali työssäkäyvä ja opiskeleva ihminen, miksi hän olisi jonkun rahojen perässä?

Vierailija
7/20 |
18.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse virolainen nainen ja voin sanoa että kukaan normaali virolainen nainen ei ole kiinnostunut suomalaisesta miehestä. Suomalaiset miehet ovat eestiläisten naisten keskuudessa vitsi. Virolaiset miehet ovat paljon tasokkaampia, mutta usein virolaiset naiset menevät nykyään ulkomaalaisten (etelä-eurooppa,Amerikka) kanssa naimisiin.

Vierailija
8/20 |
18.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan suomimies aika iso ja äijä verrattuna virolaiseen. 

Nuorena kun vietin välivuotta raksalla, siellä oli virolaisia ja tietysti aina iltaisin käytiin pubissa. Virolaiset olivat kovia mesoamaan, mutten muista, että kertaakaan suomalainen olisi saanut turpaansa. Aina se oli eestipoika siellä alimmaisena loppujen lopuksi. Rentoja äijiä nekin kyllä. Joskus ne joi mun konjakit kun en ollut kämpillä, mutta toivat seuraavalta kotireissultaan kaksi pulloa takaisin. Eikä lähtenyt edes näkö :D

Vierailija
9/20 |
18.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

90-luvun nostalgiaprovoista päivää...

Vierailija
10/20 |
18.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen itse virolainen nainen ja voin sanoa että kukaan normaali virolainen nainen ei ole kiinnostunut suomalaisesta miehestä. Suomalaiset miehet ovat eestiläisten naisten keskuudessa vitsi. Virolaiset miehet ovat paljon tasokkaampia, mutta usein virolaiset naiset menevät nykyään ulkomaalaisten (etelä-eurooppa,Amerikka) kanssa naimisiin.

No nyt on joku helmi löytynyt sitten, haha. 

Kaveri vaan alkanut seurustella virolaisen kanssa. Sillä kyselen tässä. 

Ap

Vierailija
11/20 |
18.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

virolaiset miehet on rumia.

Vierailija
12/20 |
18.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi.

Virolaiset miehet ovat siistejä, paremman näköisiä ja käyttäytyvät hyvin. En ymmärrä mikä suomalaisissa miehissä on noiden hiuksien  kanssa, kun ei siihen hiustenleikkaukseen kuole, eikä se satu eikä maksa hirveän paljon.

Jos virolainen nainen vuonna 2016 haluaa ulkomaalaisen miehen, niin he hankkivat sen Norjasta, Ruotsista, Saksasta tai Tanskasta. Oletko ap huomannut, että jopa Göteborgin asemalla on vironkielisiä ohjeita matkustamiseen.

Vierailija
13/20 |
18.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaffepulla kirjoitti:

Ei virolaiset ole mitenkään "alemman tasoisia" kuin suomalaiset, ihan älytön ajatus. Ehkä vielä joskus 90-luvulla noin saattoi olla, koska silloin sieltä todella haluttiin länteen. Nykyään ihan uudet tuulet.

Höpö höpö. Viroa ei voi pitää minään kovin erityisenä sivistysmaana… Eipä ole sivistyksen juuret kovin syvällä kun aikoinaan yläluokka ja älymystö rahdattiin Siperiaan. Viro on kiva maa ja siellä on kivoja virolaisia ihmisiä, mutta myöskin paljon Viron-venäläisiä älypäitä.

Vierailija
14/20 |
18.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

90-luvun nostalgiaprovoista päivää...

Ei ole provo. 

Tuossa aiemmin päivällä kuulin, että kaverilla virolainen nainen. 

Ap

Vierailija
15/20 |
18.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei voi. Ellei ole rikkaampi ja koulutetumpi.

Kaveria ei voi kyllä rikkaaksi sanoa. Aika perus, ehkä 3k/kk tienaa ja vanhassa kämpässä asustelee. Yksi lapsikin löytyy ennestään, joten siihenkin varmaan uppoaa. 

Ap

Vierailija
16/20 |
18.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, miksipä ei. Sikäli kun naisten kiinnostus nyt juuri koskaan on vilpitöntä, samalla tavalla kuin miehen kiinnostus naiseen. 

Vierailija
17/20 |
18.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaffepulla kirjoitti:

Suomi on virolaisille haluttu työpaikka ja asuinpaikka ja rikollisetkin haluavat Suomeen vankilaan. Ilman Suomea Viro olisi paljon ankeampi ja tuntemattomampi paikka.

Ja 30% virolaisista on venäläisiä, jotka eivät ole tunnettuja länsimaisista arvoistaan.

Vierailija
18/20 |
18.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisiä nekin on. 

Virolaisista naisista on vaan täällä sellainen onnenonkija-kuva edelleen, koska aikanaan tuli näitä Saagimeja sun muita, plus ihan 'ammattinaisia'.

Mutta näitä on jokaisessa maassa. Emmehän määrittele suomalaisia naisiakaan jonkun öljysheikille hu*raavan pyllistelijänaisen perusteella. Tiedostamme että se nyt vaan on yksi nainen, siinä missä suurin osa suomalaisista naisista hankkii elantonsa varsin tylsästi tavallisessa ansiotyössä. Minkään maan kansalaisista kovin monet eivät ole maksullisia. Jokainen täysjärkinen tajuaa tämän. 

Vierailija
19/20 |
18.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmisiä nekin on. 

Virolaisista naisista on vaan täällä sellainen onnenonkija-kuva edelleen, koska aikanaan tuli näitä Saagimeja sun muita, plus ihan 'ammattinaisia'.

Mutta näitä on jokaisessa maassa. Emmehän määrittele suomalaisia naisiakaan jonkun öljysheikille hu*raavan pyllistelijänaisen perusteella. Tiedostamme että se nyt vaan on yksi nainen, siinä missä suurin osa suomalaisista naisista hankkii elantonsa varsin tylsästi tavallisessa ansiotyössä. Minkään maan kansalaisista kovin monet eivät ole maksullisia. Jokainen täysjärkinen tajuaa tämän.

Ja se kuva on muuten pitkälti naisten levittämä. Suomalaiset naiset tulivat mustasukkaisiksi virolaisille silloin kun niitä alkoi näkyä täällä. 

Vierailija
20/20 |
18.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo virolaisten tasokkuus suomalaisiin verrattuna on muuten ihan tosi juttu, ainakin kaupungeissa. Olen täällä töissä ja kyllä täällä minun mielestä ihmiset on jotenkin paljon keskieurooppalaisemman ja sivistyneemmän oloisia. En sitten tiedä jostain pikkukylistä.