Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten pukeuduit edellisiin rippijuhliin joissa olit?

Vierailija
18.06.2016 |

Oman lapsesi juhlat vai jonkun muun?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
18.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenna olis morsmaikun veljen lapsen rippijuhlat.

Pukeudun vähän parempiin sortseihin kuin yleensä ja kauluspaitaan.

En voi pukea pukua päälle. Tulee kuuma ja huono olo. Tätäse sairastelu teettää kun syytä ei löydy.

Vierailija
2/14 |
18.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkä musta, olkaimeton mekko ja turkoosi pashmina. Mielestäni ei kovin juhlava pukeutuminen, mut ylipukeutunut olin. Siskon tyttären, kummityttöni konfis. Elokuussa juhlitaan kummipoikaa, jonka sylikummi sain aikanaan olla. Ostan uuden mekon :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
18.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olkaimeton, polvipituinen musta satiinimekko, bolero ja nahkaiset matalakorkoiset avokkaat.

Vierailija
4/14 |
18.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Värillinen, raidallinen silkkimekko, polviin asti ulottuva ja sen väriin sopiva huivi.

Oman lapsen juhla oli.

Vierailija
5/14 |
18.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valkoinen pitsimekko, tyttäreni juhlat. Tyttärelle tosin housut :)

Vierailija
6/14 |
18.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenna on siskon tytön juhlat ja ajatus oli pukeutua laadukkaaseen tummansiniseen jakkupukuun ja vaaleanpunaiseen siistiin paitaan. Sillä jakkupuvulla paitaa vaihtamalla olen mennyt hyvin monet erilaiset juhlat läpi ja asu on ollut sopiva.

Vierailija
7/14 |
18.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valkoinen Espritin pellavainen kotelomekko, hennon vaaleanpunainen huivi ja mustat kengät. Siskontytön rippijuhlat.

Hauska yhteensattuma, tuo mekko myynnissä Torilla.

Vierailija
8/14 |
18.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta ohutta (mutta ei tietenkään läpikuultavaa) kangasta oleva pitkälahkeinen/lyhythihainen jumpsuit ja hartioilla ruosteen värinen isohko silkkihuivi vai olikohan se iso kermanvärinen pitsihuivi.. Kengät mustat joissa korkoa.

Vierailija
9/14 |
18.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kommentoikaas toistenne asuja?

Vierailija
10/14 |
18.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin  ja mua haukuttiin mustalaiseksi ja ties miksi kun kyselin joku aika sitten sitä hiuskorua... Näihin kaikkiin olisi sopinut sellainen.

Vierailija
11/14 |
18.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rippijuhlat on tulossa loppukesästä, juhlakalu on veljen poika. Aion sonnustautua mekkoon ja valkoiseen jakkuun. Samoilla vaatteilla olen ollut jo oman tyttären 9. luokan päättäjäisjuhlassa ja kummitytön synttäreillä. Ja kesähäihin menen samoissa vermeissä.

Minulla on pitkästä aikaa hankittuna juhlavaatteet, joissa tunnen itseni asiallisesti pukeutuneeksi ja aion käyttää niitä koko rahan edestä. 

Vierailija
12/14 |
18.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä ostatte juhlavaatteenne? Ot

Vierailija
13/14 |
18.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirpputorilta ostettu, polvimittaan lyhennetty ja vartalonmyötäiseksi kavennettu kukkamekko vesiputouskauluksella. Värinä enimmäkseen viininpunainen. Korkokengät ja laukku olivat vaaleanruskeat, samaa sävyä löytyi myös mekosta. Yksinkertaiset hopeakorut. Puolisoni serkun juhlat.

Vierailija
14/14 |
18.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta kotelomekko, värikäs kuviollinen jakku (violettia, pinkkiä,mustaa,sinistä) ja sähkönsiniset 15cm korkeat korkkarit.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi seitsemän