Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä teen jos minulla on 1,5v lapsi jonka haluan antaa pois

Vierailija
18.06.2016 |

En vain kestä enää. Minua ei tehty äidiksi. Miten etenen kun haluan antaa hänet pois?

N22

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
18.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vie roskakatokseen

Vierailija
2/12 |
18.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sosiaalipuoli auttaa. Lastensuojeluilmoitus omasta lapsesta yksi tie eteenpäin. Mutta mietipä kaksi kertaa, mihin olet juuri nyt väsynyt. Jos luovut, sitä aikaa kun lapsi jo kasvoi et saa koskaan takaisin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
18.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hae apua. Vertaistukikin voi auttaa. Tuon ikäisen kanssa voi jo puistoilla. MLL:llä on perhekahviloita ja seurakunnilla lähes uskonnotonta toimintaa. Soita neuvolaan, varaa aika ja lyö nyrkkiä pöytään. Halaa lasta, hän tarvitsee sinua vaikka sinulla on juuri nyt vaikeaa.

Vierailija
4/12 |
18.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisiko isovanhemmat ryhtyä huoltajiksi?

Vierailija
5/12 |
18.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieti ensin, että sinun raskas arkesi on hänen lapsuutensa - aiotko todella antaa oman lapsesi pois, vai jaksaisitko antaa hänelle hyvän elämän tuen avulla?

Vierailija
6/12 |
18.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mieti ensin, että sinun raskas arkesi on hänen lapsuutensa - aiotko todella antaa oman lapsesi pois, vai jaksaisitko antaa hänelle hyvän elämän tuen avulla?

Oon antanut jo tarpeeksi omasta onnellisuudesta lapsen eteen. Nyt on mun vuoro nauttia elämästä eikä tuhlata sitä toisiin.

AP

Vierailija
7/12 |
18.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono provo.

Vierailija
8/12 |
18.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Porvoosta terve. Ota yhteys alueesi lastensuojeluun virka-aikaan (tämä ei ole päivystysasia). Eiköhän prosessi siitä lähde rullaamaan kun kerrot ajatuksesi ja ongelmasi rehellisesti. Muuta apua lienet jo hakenut kun olet tuossa pisteessä?

Vierailija
9/12 |
18.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oon antanut jo tarpeeksi omasta onnellisuudesta lapsen eteen. Nyt on mun vuoro nauttia elämästä eikä tuhlata sitä toisiin.

AP

"Sun vuoro" loppui siihen sekuntiin kun päätit lapsen hankkia/pitää. Sun vuoro tulee uudestaan kun olet eläkeikäinen. Ota yhteyttä lastensuojeluun tai neuvolaan. 

Vierailija
10/12 |
18.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä takia olet ylipäänsä hankkinut lapsen kun et edes halua sitä?

Vierailija
11/12 |
18.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisiko isä hoitaa välillä?

Hae tukiperhettä?

Kuulostaa siltä että olet uupunut.

Vierailija
12/12 |
18.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota yhteys lastensuojeluun ja ilmoita haluavasi antaa lapsi adoptioon tai pysyvästi sijoitettavaksi. Tämän jälkeen allekirjoitat tarvittavat paperit ja todellakin toimit papereiden edellyttämällä tavalla. Suomessa on todella vaikea saada adoptiolasta tai edes pysyvästi sijoitettua lasta, kun ap:n kaltaiset tapaukset pompottelevat lapsiaan eestaas sen sijaan, että luopuisivat kerralla lapsesta. Adoptoitaville ja pysyvästi sijoitetuille lapsille olisi ottajia, ja näille lapsille tekisi hyvää päästä rakastavaan perheeseen, mutta valitettavan usein biologiset vanhemmat haluavat pitää kiinni "oikeuksistaan" ja suostuvat vain väliaikaiseen sijoitukseen sillä ajatuksella, että jos joskus sattuisi perhe-elämä sopimaan kuvioon paremmin. Väliaikaista sijoitusta tarjoavia perheitä on vähemmän, koska harva haluaa ryhtyä hommaan, kun siinä tavallaan saa sen lapsen lisäksi vanhemman tai vanhemmat kaupan päälle ja perhe-elämän viettämisen sijaan pääseekin sosiaalityöntekijäksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kaksi