Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten päästä yli katkeruudesta?

Vierailija
18.06.2016 |

Olen hiukan yli 40v enkä ole löytänyt puolisoa jonka kanssa tuntisin minkäänlaista yhteenkuuluvuutta. Nykyinen ns. Mieheni jonka kanssa asun on täysin toivoton(ei ollut sitä aluksi). Lasten takia en voi enää edes etsiä ketään koska raja on johkin vedettävä ja heidät etusijalle laitettava. Kolme pitkää suhdetta takana, kaikki epäonnistuneita. Tuntuu että kuristaa kun ajattelee että tässä tää elämä nyt oli.

Kommentit (44)

Vierailija
1/44 |
18.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nyt päätät jäädä tuon toivottaman miehen kanssa, niin tuskin se katkeruus siitä helpottaa.

Vierailija
2/44 |
18.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

taidat itse olla se toivoton.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/44 |
18.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei helpota. Lapsia ei vaan voi riepotella enää, piste. Pitää odottaa että vanhimmat edes muuttaa pois. Ap

Vierailija
4/44 |
18.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet tehnyt elämässäsi suuren valinnan jo siinä, että olet hankkinut lapsia. Harmi ettei suhteesi ole onnistuneet, mutta kai se on parasta yrittää olla tyytyväinen siihen mitä on. Osalla ei ole lapsiakaan.

Vierailija
5/44 |
18.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mies ei tee mitään, hoidan kaikki perheen asiat remonteista elatukseen. Ja kyllä olen itse valinnut väärin. Mutta jotenkin pitäis päästä eteenpäin. Ap

Vierailija
6/44 |
18.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katkeruushan on käsittelemättömiä ja hyväksymättömiä tunteita. Jos et päätöksilläsi salli itsellesi sitä mitä oikeasti tunnet (uutta suhdetta?), niin eipä asiat muuksi muutu.

Vierailija
7/44 |
18.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä yritän ajatella näin ettei kaikilla ole lapsia ja minulla on ihanat lapset. Tuntuu silti tuskaiselta kun ei ole ketään jolle puhua eikä kenen kainaloon käpertyä. Tästä pitää päästä yli ja unohtaa edes toivoa näitä. Ap

Vierailija
8/44 |
18.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei taida muuttua ei. Tuntuu vaan todella turhauttavalle koska tuntee tätä katkeruutta. Mutta sen verran mussa on älliä etten anna lasten kärsiä mun virheistä. Ap

Vierailija
9/44 |
18.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päästä irti paskasta miehestä, ja yleensä koko ajatuksesta että sulla on pakko olla joku mies. Opettele olemaan onnellinen siitä mitä sulla on. Annat lapsillesikin paljon paremman esimerkin itsenäisestä ja tyytyväisestä naisesta.

Vierailija
10/44 |
18.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei taida muuttua ei. Tuntuu vaan todella turhauttavalle koska tuntee tätä katkeruutta. Mutta sen verran mussa on älliä etten anna lasten kärsiä mun virheistä. Ap

Onko se lasten etu, että äiti on onneton?

Vierailija
11/44 |
18.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mies lähtee heti kun vanhemmat lapset lähtee muutaman vuoden päästä. Enkä usko enää uuteen suhteeseen. Jostain pitäis saada ponnetta elämään. Kun tietäis mistä. Ap

Vierailija
12/44 |
18.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katkeruudesta pääseminen vaatii paljon voimia muutosten tekemiseen. Voi kunpa itsekin löytäisin tuon voiman!

Vierailija
13/44 |
18.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasten etu ei ole sekään että äiti vaihtaa miestä kuin takkia. Vaikka siis mitään uutta en olekkaan hakemassa. On muutettu etc jo ihan tarpeeksi. Luulen et lapset on kuitenkin onnellisempi nyt. Jos ilmoitan että taas kaikki muuttuu niin ne ei vaan enää kestä. Ap

Vierailija
14/44 |
18.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Päästä irti paskasta miehestä, ja yleensä koko ajatuksesta että sulla on pakko olla joku mies. Opettele olemaan onnellinen siitä mitä sulla on. Annat lapsillesikin paljon paremman esimerkin itsenäisestä ja tyytyväisestä naisesta.

Just näin, saman neuvon olisin antanut. Miksi onnelliseen ja hyvään elämään tarvittaisi parisuhde? Opettele elämään itsenäisesti ja olemaan onnellinen niin, kaikki muu hyvä siihen on sitten plussaa.

Vierailija
15/44 |
18.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tyyliin yli-itsenäinen että sellaista ongelmaa ei ole. Katkeruus vaan velloo mua enkä keksi keinoa itse miten päästä siitä irti. Pahin fiilis on se kun päässä takoo et tää oli nyt tässä. Ap

Vierailija
16/44 |
18.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulla on joku neljänkympin kriisi. Hyppää benji-hyppy ja tunnet taas eläväsi.

Vierailija
17/44 |
18.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo varmaan onkin 40kympin kriisi. Sisälläni vaan on pikkutyttö joka on vailla hyväksyntää ja kainaloa. Muut näkee mut vahvana, itsenäisenä, kaiken kestävänä naisena. Ap

Vierailija
18/44 |
18.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä yritän ajatella näin ettei kaikilla ole lapsia ja minulla on ihanat lapset. Tuntuu silti tuskaiselta kun ei ole ketään jolle puhua eikä kenen kainaloon käpertyä. Tästä pitää päästä yli ja unohtaa edes toivoa näitä. Ap

Menet nyt heti miehes kainaloon kun kerran sulta mies löytyy.

Vierailija
19/44 |
18.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on niin vätys etten vaan voi mennä sen kainaloon. Kun aloin odottaa yhteistä lastamme ja olisin tarvinnut apua etc. Hän käytännössä jätti mut. Siitä on 3v aikaa eikä olla sen jälkeen koskettu toisiimme. Nukutaan eri sängyssä etc. Ap

Vierailija
20/44 |
18.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies on niin vätys etten vaan voi mennä sen kainaloon. Kun aloin odottaa yhteistä lastamme ja olisin tarvinnut apua etc. Hän käytännössä jätti mut. Siitä on 3v aikaa eikä olla sen jälkeen koskettu toisiimme. Nukutaan eri sängyssä etc. Ap

No kutsupa se ensi yöksi "kylään". Jos ei tule niin eiköhän se ollut sitten siinä. Kolme vuotta on kyllä melko pitkä aika.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kaksi