The Revenant. Kiesus mitä shaibaa.
Äijät pörrää skutsissa vuonna keppi ja kivi. Kauheeta kuraa ja vasta 20min katsottu.
Miten tää voi jonkun mielestä olla hyvä elokuva?! Ei ymmärrä.
Kommentit (13)
Mä en jaksanu kattoo sitä loppuun.
Mun mielestä oli hyvä.
Ei niin hyvä mitä odotin,mutta hyvä.
Musta se oli tosi hienosti kuvattu ja tunnelmallinen.
Aika perus oscarleffa. Örinää, murinaa, kuolaamista ja irvistelyä. Yritetään korostaa väkivaltaa ja tilanteen mahdottomuutta vieden se koko asia yli.
Oli pettymys. En ymmärrä miksi hehkutettu.
Minusta se oli koominen, äijällä vähän vastusti 😁
En tykkää capriosta yhtään. Minusta se pilaa hyvänkin elokuvan katsottavaksi. Revenant on vielä hyllyssä katsomatta. Enkä pidä mitään kiirettä
Aluksi samat fiilikset kuin ap:lla mutta sitten jossain vaiheessa leffa (siinä puolen tunnin kieppeillä) kyllä imaisi mukaansa ja olin ihan vaikuttunut sitten kuitenkin. Kyllä Leokin oli roolissaan hyvä eikä hän huonoja rooleja ole koskaan varmaan edes tehnyt. Kyllä leffa oli selvästi keskiverto jenkkileffaa parempi, en yleensä edes jenkkileffoista nykyisin pidä.
Minusta oli hyvä! Yllätyin oikein, koska yleensä en ton tyylisiä leffoja kato tai muutenkaan kauheesti tykkää. Ehkä vähän pitkäveteinen, mut loppujen lopuks hyvä kuitenkin :)
Muistan kun aikoinaan rupesin katsomaan Brokeback Mountain - elokuvaa, ajattelin että mitenköhän ihmeessä jaksan katsoa sen kun ei aihe etukäteen kauheasti kiinnostanut. Sitten kun katsoin leffan, niin olin ihan että wau, aivan mieletön. No Revenant ei ole niin hyvä leffa mutta ihan hyvä silti.
Vierailija kirjoitti:
Aika perus oscarleffa. Örinää, murinaa, kuolaamista ja irvistelyä. Yritetään korostaa väkivaltaa ja tilanteen mahdottomuutta vieden se koko asia yli.
Sanopa pari muuta samanlaista perusoscar leffaa?
Elokuvakokemuksesta saa harvoin paljoa irti jos katsoo suttuista torrenttia läppärin näytöltä ja vartin välein keskeyttää kommentoidakseen kokemustaan av-palstalla.