Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vinkki rippilasten vanhemmille, erityisesti mammoille

Vierailija
18.06.2016 |

Muistattehan, että rippijuhliin ei pukeuduta samalla tavalla kuin bileiltaan? Voi pukeutua kesäisesti ja juhlavasti, mutta ei liian räikeästi.

Todistin viime sunnuntaina erään äidin aivan karmivaa pukeutumista, nolasi siinä sekä itsensä että konfirmoitavan lapsensa. Enkä ollut ainoa, joka kiinnitti säälin sekaisella noloudella huomiota äidin vaatteisiin.

Äidin habitus oli nyt muutenkin ihan wt, mutta eikö kukaan lähipiiristä edes vihjannut, että oman lapsen rippijuhliin ei välttämättä laiteta jäätävällä korolla olevia kimaltelevia strassikenkiä (strasseja siis koko kengässä + korossa)? Ne kengät olivat kuin jonkun transun vaatekaapista, eikä se äitiraukka edes osannut kävellä niillä. Siihen lisänä tiukka korsetti, jonka alta pursuilivat rintaliivit ja alaosaa peitti se liian lyhyt minihame.

Myötähäpeä ja järkytys näkyi ihmisten kasvoilla kirkossa, kun tämä äiti koikkelehti ympäriinsä :(

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
18.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

😲

Vierailija
2/8 |
18.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

MIKSET TEHNYT TÄTÄ AVAUSTA AIEMMIN?!? '? Miten mä enää huomiseksi saan uutta juhla-asua? Kuolen 😨😨

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
18.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yrittäkää äidit myös huolehtia siitä, että se tyttärenne laittaa yllensä jotain sopivampaa. Juuri ja juuri takapuolen peittävä hame on kauhean nolo.

Vierailija
4/8 |
18.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

MIKSET TEHNYT TÄTÄ AVAUSTA AIEMMIN?!? '? Miten mä enää huomiseksi saan uutta juhla-asua? Kuolen 😨😨

voi, olen pahoillani. Jos menisit istumaan eri puolelle kirkkoa? Ja vetäisit hepeneiden päälle vaikka jätesäkin peitoksi?

-ap

Vierailija
5/8 |
18.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

voi, olen pahoillani. Jos menisit istumaan eri puolelle kirkkoa? Ja vetäisit hepeneiden päälle vaikka jätesäkin peitoksi?

-ap

Auttaisko, jos mä vetäisin hametta koko ajan vähän alemmas? Ja jos lakkaisin nää mun pantterikuosiset kynnet vaikka nuden värisiksi, ja laittaisin samaa väriä huuliin? Niissä on täytettä kyllä, ihan tätä tilaisuutta varten otin 💋

Vierailija
6/8 |
18.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yrittäkää äidit myös huolehtia siitä, että se tyttärenne laittaa yllensä jotain sopivampaa. Juuri ja juuri takapuolen peittävä hame on kauhean nolo.

Miten niin? Ripillepääsyhän tarkoittaa, että on hommattu naimalupa. Mikä muu siihen juhlaan sopisi paremmin kuin hutsuhame?

Vierailija
7/8 |
18.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten niin? Ripillepääsyhän tarkoittaa, että on hommattu naimalupa. Mikä muu siihen juhlaan sopisi paremmin kuin hutsuhame?

Ei tarkoita.

Vierailija
8/8 |
18.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama ohje konfirmoitaville tytöille ja isostytöille. Aika ronski näky, kun kirkossa paljastetaan melkein kaikki.